Chì sò l'Alternative Injettabili à Statine?
Cuntenutu
- À propositu di PCSK9 Inibitori
- Ultimi Trattamenti Inibitori
- Ultime Ricerche
- Costu
- U Futuru di l'Inhibitori PCSK9
Sicondu a, circa 610.000 persone morenu di malatie cardiache in i Stati Uniti ogni annu. E malatie cardiache sò ancu a causa principale di morte per omi è donne.
Siccomu u colesterolu altu hè un prublema cusì diffusu, novi medicamenti sò stati in opera per aiutà u cuntrollu è a gestione. L'inibitori PCSK9 sò a più nova linea di farmaci in a guerra contr'à e malatie cardiovascolari.
Queste droghe iniettabili chì abbassanu u colesterolu travaglianu per aumentà a capacità di u vostru fegatu di caccià u colesterolu LDL "cattivu" da u sangue è cusì diminuisce u risicu di attaccu di core o di ictu.
Continuate à leghje per uttene l'ultime novità nantu à l'inibitori di PCSK9, è cumu puderianu potenzialmente benefiziarvi.
À propositu di PCSK9 Inibitori
Inibitori di PCSK9 ponu esse aduprati cù o senza l'aggiunta di una statina, tuttavia ponu aiutà à riduce u colesterolu LDL da quant'è 75 per centu quandu sò usati in cungiunzione cù una droga statina.
Questu puderia esse particulari benefiziu per quelli chì ùn ponu micca tollerà i dolori musculari è altri effetti collaterali di statine o quelli chì semplicemente ùn ponu micca uttene u so colesterolu sottu cuntrollu cù l'usu di statine solu.
A dosa iniziale raccomandata hè 75 mg iniettata una volta ogni duie settimane. Questa dosa pò esse aumentata à 150 mg ogni duie settimane se u vostru medicu sente chì i vostri livelli di LDL ùn rispondenu micca adeguatamente à a dose più chjuca.
Mentre a ricerca è i risultati di e teste cù queste droghe per iniezione sò ancu relativamente novi, mostranu una grande prumessa.
Ultimi Trattamenti Inibitori
U Praluent (alirocumab) è Repatha (evolocumab) ricenti appruvati, i primi trattamenti di iniezione chì abbassanu u colesterolu in a nova classa di inibitori PCSK9. Sò cuncepiti per esse aduprati in cumbinazione cù a terapia di statine è cambiamenti dietetichi.
Praluent è Repatha sò per adulti cun ipercolesterolemia familiare eterozigota (HeFH), una patologia ereditaria chì provoca alti livelli di colesterolu LDL in u sangue, è quelli chì anu malatie cardiovascolari cliniche.
Queste droghe sò anticorpi chì dirigenu una proteina in u corpu chjamata PCSK9. Inibendu a capacità di u travagliu di PCSK9, sti anticorpi sò capaci di sbarrazzassi di u colesterolu LDL da u sangue è di calà i livelli di colesterolu LDL in generale.
Ultime Ricerche
Pruvenzi è ricerche anu mostratu risultati pusitivi per Praluent è Repatha. In un prucessu recente nantu à Repatha, i participanti cun HeFH è altri cù fattori di risicu elevatu per l'attaccu di core o u colpu anu calatu u colesterolu LDL di una media di.
L'effetti secundarii ripurtati più cumuni di Repatha sò stati:
- infezzione di e vie respiratorie superiori
- nasofaringite
- mal di schiena
- influenza
- è contusioni, rossi o dolore à u situ di iniezione
Reazzioni allergii, cumpresi urticaria è rash, sò stati ancu osservati.
Un altru prucessu cù Praluent hà ancu mostratu risultati favurevuli. Questi participanti, chì utilizavanu dighjà a terapia statinica è avianu HeFH o aumentavanu u risicu di colpu o attaccu di core, anu vistu una calata di u colesterolu LDL.
da l'usu Praluent eranu simili à Repatha, cumprese:
- dulore è contusioni in u situ di iniezione
- sintomi simuli à l'influenza
- nasofaringite
- reazzioni allergii, cum'è vasculite d'ipersensibilità
Costu
Cum'è u casu cù a maiò parte di l'avanzamenti farmaceutichi, sti novi medicinali per iniezione veneranu cun un prezzu forte. Mentre u costu per i pazienti dipenderà da u so pianu d'assicuranza, i costi à l'ingrossu partenu da 14 600 $ à l'annu.
In cunfrontu, e droghe statine di marca costanu solu $ 500 à $ 700 à l'annu, è quelle figure calanu assai se acquistendu a forma generica di statine.
L'analisti aspettanu chì e droghe avanzanu à u statutu di bestseller in un tempu record è portanu miliardi di dollari in nuove vendite.
U Futuru di l'Inhibitori PCSK9
L'esperimenti sò sempre in corso in quantu à l'efficacità di sti farmaci d'iniezione. Alcuni ufficiali sanitari si preoccupanu di e nuove droghe chì ponenu u potenziale di periculi neurocognitivi, per via di alcuni participanti à u studiu chì segnalanu difficultà cun cunfusione è l'incapacità di prestà attenzione.
Grandi prucessi clinichi seranu compii in u 2017. Sin'à tandu i sperti urganizanu prudenza postu chì i prucessi purtati fin'à avà sò stati à cortu andà, rendendu incertu se l'inibitori di PCSK9 ponu effettivamente riduce u risicu di malatie cardiache è allargà a vita.