Ciò chì succede quandu a tintura per i capelli va sbagliata
Cuntenutu
Un rapportu recente specula chì più di u 75 per centu di e donne americane culuriscenu i so capelli in qualchì forma, sì stanu pruvendu punti culminanti (l'aspettu più pupulare), un prucessu unicu, o un radice di ritoccu. È mentre chì a morte di i vostri capelli hè di solitu solu un altru ghjornu in u salone, una donna si truvò in a sala d'urgenza cum'è u risultatu. (Vogliu un cambiamentu di culore? Pruvate una di queste 6 idee di culore di capelli di celebrità per rubà.)
Backstory: Chemese Armstrong, 34 anni, di Abilene, Texas hè andatu à avè i so capelli culuriti in un salone perchè anu usatu henna, una tintura temporanea à basa vegetale. (Pudete avè vistu l'henné utilizatu per i tatuaggi semipermanenti nantu à e mani è l'arme, cum'è questu rad sguardu quì.) Trè anni fà, hà capitu ch'ella avia una allergie à paraphenylenediamine, un chimicu utilizatu in tintura permanente di capelli. U duttore Howard Sobel, dermatologu di New York è fundatore di DDF Skincare dice chì stu tipu d'allergia hè relativamente cumunu. "A parafenilendiamina, un pruduttu chimicu aghjuntu à spessu à i prudutti di tintura per capelli, hè aduprata per intensificà u culore è accurtà u tempu d'applicazione", spiega Sobel, "ma hè un allergenu assai putente". Normalmente, a tintura di capelli di henna faci micca avè PPD-ma Sobel avvirtenu chì hè spessu aghjuntu.
In u casu di Armstrong, era. In i ghjorni chì seguitanu, i so sintomi sò aumentati da un scalp pruriginosu à i so ochji chì si sò chjusi cumplettamente gonfi, sbarcandu un viaghju à l'ER, avè bisognu di una settimana sana di tempu di ricuperazione. Sicondu a publicazione di Armstrong in Instagram, a tintura di henna ch'ella hà aduprata cuntene, in fattu, parafenilendiammina. Hà aghjuntu à u salone senza nome, ma ùn hà micca ricevutu risposta. (Avemu 9 modi per guarantiscia chì lascià u salone amandu i vostri capelli.)
"Mi ha fattu solu capì chì aghju bisognu di fà più attenzione à ciò chì aghju messu in u mo corpu è ciò chì aghju messu nantu à u mo corpu", hà dettu in un video di YouTube ch'ella hà caricatu a settimana scorsa. Sobel accetta, dicendu chì una prova rapida di patch di capelli ùn basta micca. Piuttostu, "per fà una vera prova di allergene di a pelle, u pruduttu deve esse messu nantu à u vostru bracciu internu è stà quì per almenu una ora per vede s'ellu si sviluppanu sintomi", dice. Puntu essendu: Ùn fidate micca a parolla di qualchissia; fà qualchì investigazione. Per esempiu, u duttore Sobel dice chì Natural Moon face una bella tintura di capelli vegana, ma in definitiva, ogni pruduttu funziona diversamente per tutti, è un test di patch hè sempre una bona idea.