Ciò chì aghju amparatu da Zero Trash Shopping
Cuntenutu
Ùn pensu micca veramente à a quantità di rifiuti chì producu ogni ghjornu. In u mo appartamentu, spartutu cù u mo amicu è dui misgi, prubabilmente pigliamu a spazzatura di a cucina è u riciclaghju duie à trè volte à a settimana. Lamentà a caminata sottu per scaccià i nostri sacchetti hè quasi l'unica interazzione chì aghju cù a mo basura ligata à l'alimentariu.
Ogni annu, l'Americani perdenu circa $ 640 di cibo per casa, secondu a ricerca di u Cunsigliu di Chimica Americana riportata da USA Oghje. In u 2012, u paese hà lampatu 35 milioni di tunnellate di cibu stupefacenti, U Washington Post's Wonkblog riporta - è questu ùn include mancu a spazzatura chì hè stata prodotta in u risultatu. Allora quandu Lucie Fink di Refinery29 hà pruvatu à pruduce zero spazzatura per una settimana sana, mi hà fattu pensà: Puderia ancu fà una settimana di spesa senza spesa?
Ùn parlava mancu di Seamless o di altri alimenti imballati chì inevitabbilmente finisci à manghjà. Vuliu solu vede se pudessi fà un solu viaghju à u supermercatu senza finisce cù più spazzatura chè cibu attuale. E cum'è risulta, aghju avutu assai per amparà nantu à a compra senza rifiuti.
Una Settimana Media
In una settimana media puderia finisce in parechji buttreghi, ma di solitu à un certu puntu durante u weekend, faraghju un magazinu à grande ingrossu. Di solitu stocu di prudutti, forse compru un pastu o dui chì possu fà à un certu puntu, pigliu ogni spuntinu chì possu vulè, è ova è latte se mi sto mancendu. Prima di pruvà una buttrega senza rifiuti, aghju pensatu à tutte e spazzole chì tipicamente producu durante sta rutina settimanale. Alerta di spoiler: Hè assai. Eccu una ripartizione di ciò chì aghju trovu quandu aghju cuminciatu à fà attenzione in un solu viaghju in u magazinu:
1. Sacchetti di plasticu
Se mi scordu di purtà i mo sacchetti riutilizabili in u magazinu (ciò chì accade più spessu di quantu mi piacerebbe ammettelu) di solitu finiscu cù dui sacchetti di plastica (radduppiati), per un totale di quattru. Dopu ci sò tutti i sacchetti di prudutti. Pruvate di limità, ma di solitu pruvate à saccu frutti, verdura è erbe chì ùn anu micca una strata protettiva esterna, cusì significa chì finisci cù almenu trè i nostri quattru sacchetti di plastica più chjuchi. Inoltre ci hè più plastica quandu si cunsidereghja tutte e altre cose chì venenu in sacchetti, cum'è cereali, spuntini, chips di cicculata, ecc.
2. Contenitori
Seconda realizazione: Quasi tuttu ciò chì ùn finisce micca in un saccu di plastica vene in un contenitore di plastica o di vetru o di alluminiu. Da lettuce à timu, bacche, tonnu in scatula, salsa di soia è latte, apparentemente tuttu lascia una impronta.
3. Adesivi è bande di gomma
Ci sò adesivi nantu à TUTTU. Ci hè almenu un sticker nantu à ogni pezzu di produttu, per ùn parlà di stickers di prezzu nantu à quasi tuttu u restu. Certi prudutti sò tenuti assemi à bande di gomma o qualchì altru tipu di carta o di supportu di plastica.
4. Ricevuti
Iè, ogni volta chì vanu à u magazinu aghju ricevutu una ricevuta (a volte duie si stampanu cupuni) è l'aghju subitu à u ritornu in casa.
5. Rifiutu Alimentariu Reale
Allora ci hè l'alimentu propiu chì ùn hè micca manghjatu, cum'è scorci d'aranciu, cime di carotte, o qualcosa chì hè passatu u so primu. Sò ancu culpevule d'aspittà troppu longu per manghjà i resti, allora vanu ancu in a spazzatura.
Una settimana tentativa senza rifiuti
Dopu avè pigliatu un sguardu longu è duru nantu à a disgustante quantità di rifiuti ch'o producu cù un solu miseru viaghju à u magazinu, sò andatu in un tentativu di cambià i mo modi. Vuliu pruvà à cumprà tuttu senza rifiuti, cumpresi e cose chì generalmente riciclaraghju, chì finiscinu per esse assai più difficili di ciò chì pare.
U primu passu era cambià a mo buttrega. U mercatu più vicinu à u mo appartamentu hè un Key Foods, ma mi piace ancu cumprà in Trader Joe's. Tuttavia, nè l'unu nè l'altru ùn offre articuli secchi, chì sapiu chì era u locu u più faciule per cumincià. In più, entrambi i magazini imballanu assai prudutti è proteine in contenitori di plastica, pelliccia plastica, è ancu in polistirolu, dunque hè stata una messa in opera automatica.
Aghju cuminciatu à Whole Foods, perchè sò in a maiò parte di e grandi cità di i Stati Uniti è era l'unicu locu induve pudessi pensà à a cima di a mo testa chì offre articuli in massa. Partiu armatu cù sacchetti di tote riutilizzabili è vasetti Mason per i mo merchenzie in massa, è aghju amparatu rapidamente chì ùn aghju micca idea di ciò chì facia.
Prima di tuttu, a maiò parte di i prudutti di Whole Foods anu sempre stickers è bande di gomma, in fattu a quantità di rifiuti inevitabbili chì aghju vistu solu fà una volta era ansiosa. Per evità l'adesivi, avissi da andà à u mercatu di l'agricultori, chì significava spende più in prudutti di ciò chì mi piacerebbe in generale è esse obligatu à manghjà una dieta largamente lucali è staghjunali, chì, mentre admirabile, ùn hè micca necessariamente. u puntu di stu esercitu.
A carne era un altru prublema. Tuttu hè preimballatu. E ancu sè pruvate à urdinà à u comptoir è fate un scemu cumpletu dumandendu se pudete mette dita carne o pesce in un tupperware invece di in u fogliu l'imballanu in-anu sempre à pesà a proteina nantu à un pezzu di carta nantu à una scala. In più, chì inevitabilmente stampa un sticker di prezzu chì voi avè aduprà per cumprà. Ancu i posti di u mercatu di l'agricultori sò tipicamente imballati a so carne, u pesciu è u furmagliu in un tipu di carta o plastica. Allora u mo viaghju di cumerciu diventa di colpu vegetarianu, un'altra volta chì ùn era micca cumpletamente preparatu.
L'esperienza ùn hè micca stata un bustu tutale. Aghju pussutu cumprà articuli secchi in quantità cum'è quinoa è lenticchie, chì hè più prezzu à longu andà. Pudete ancu cumprà snacks in massa senza pacchettu, cum'è granola, trail mix, è noci. È ci hè u burru d'arachidi, chì pudete macinà sè stessu. In più, dopu avè parlatu cù un impiegatu, aghju trovu chì puderia scrive i numeri di codice di tuttu ciò chì stava acquistendu è dilli à a cassa invece di fà stampà adesivi fora di puntuazione!
Dopu avè verificatu (tengu a linea cù tutti i mo codici di massa è amparu chì hè abbastanza impussibile di evità una ricevuta à menu chì ùn a pigliate micca, ma hè sempre scartata), mi ne direttu versu u mercatu agriculu. Aghju lampatu assai più soldi chè di solitu facciu solu nantu à i prudutti è i latticini, ma pigliu frutti è ligumi senza sticker è sò in gradu di uttene latte in una buttiglia di vetru chì possu scambià una volta chì hè viota, è un cartone d'ove chì aghju pò ancu ripurtà. In più, se tornu a settimana prossima, possu purtà un compost chì aghju accumulatu, invece di ghjittà lu.
À a fine di e mo spese, aghju passatu più di ciò chì mi piacerebbe, ma aghju avutu un trasportu simile à ciò chì avaraghju nurmalmente, cumpresi cereali, latticini è prudutti. Mi manca carne è qualsiasi salse, burru, oliu, o spezie chì averaghju bisognu per fà certe ricette, ma ùn compru micca quelle cose à settimana, quantunque. [Per a storia cumpleta, andate à Refinery29!]
Più da Refinery29:
Eccu Quantu Duranu I Vostri Resti
Stu truccu vi aiuterà à risparmià soldi nantu à a robba
10 Hacks Casalinghi Ogni 20-Qualcosa Sh Deveria Cunnosce