Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 26 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Ciò chì aghju amparatu da u mo babbu: L'amore ùn hà micca cunfini - Vita Di Vita
Ciò chì aghju amparatu da u mo babbu: L'amore ùn hà micca cunfini - Vita Di Vita

Cuntenutu

Esse babbu pò significà più di una cosa cum'è Jessica Long, medaglia d'oru paralimpica di 12 volte, dice Forma. Quì, a superstar di nuoto di 22 anni sparte a so storia chì riscalda u core di avè dui babbi.

U Leap Day in u 1992, un paru d'adulescenti nutizie in Siberia m'hà datu nascita è m'hà chjamatu Tatiana. Sò natu cù l'hemimelia fibular (chì significa chì ùn aghju micca fibulas, caviglie, tacchi, è a maiò parte di l'altri ossi in i mo pedi) è anu capitu rapidamente chì ùn pudianu micca permette di piglià cura di mè. I duttori li anu cunsigliatu di dàmi per l'adopzione. Stavanu à sente cun trudezza. Tredeci mesi dopu, in u 1993, Steve Long (in stampa) hè ghjuntu da Baltimore per piglià mi. Ellu è a so moglia Beth avianu digià dui figlioli, ma vulianu una famiglia più numerosa. Era kismet quandu qualchissia in a so chjesa lucale hà dettu chì sta zitella in Russia, chì avia un difettu di nascita, cercava una casa. Anu sappiutu istantaneamente chì eru quì figliola, Jessica Tatiana cume mi chjameranu dopu.


Nanzu chì babbu saltessi in un aereu versu una Russia dopu à a Guerra Freda, avianu fattu accunciamenti per aduttà ancu un zitellu di trè anni di u listessu orfanotrofiu. Anu pensatu: "Se andemu finu à a Russia per un zitellu, perchè ùn ne uttene un altru?" Ancu Josh ùn era micca u mo fratellu biologicu, puderia ancu esse statu. Eramu cusì malnutriti chì eramu circa a stessa taglia - parevamu gemelli. Quandu pensu à ciò chì hà fattu u mo babbu, viaghjendu finu à un paese stranieru per uttene dui picculi criaturi, sò rimpiazzatu da a so bravezza.

Cinque mesi dopu à u ritornu in casa, i mo genitori anu decisu, cù l'aiutu di i duttori, chì a mo vita seria megliu s'elli mi amputessinu e duie gambe sottu à u ghjinochju. Immediatamente, eru dutatu di protesi, è cum'è a maiò parte di i zitelli, aghju amparatu à marchjà prima di pudè corre - allora eru imparabile. Eru cusì attivu crescendu, currendu sempre in u cortile è saltendu nantu à u trampolinu, chì i mo genitori anu chjamatu classe PE. I zitelli Long eranu in scola in casa - tutti noi sei. Iè, i mo genitori miraculosamente avianu dui altri dopu à noi. Allora era una casa abbastanza caòtica è divertente. Aviu tanta energia, i mo genitori mi anu infine arricatu à nuà in 2002.


Durante tanti anni, guidà da è versu a piscina (à volte da 6 ore) eranu i mo tempi preferiti cun babbu. Durante l'ora di ritornu in vittura, babbu è eiu parlavamu di cume andavanu e cose, i prossimi scontri, i modi per migliurà i mo tempi, è ancu di più. Se mi sentu frustratu, mi ascoltava sempre è mi dava boni cunsiglii, cum'è cumu avè una bona attitudine. Ellu m'hà dettu chì eru un mudellu di rolu, soprattuttu à a mo surella minore chì avia appena cuminciatu à natà. Aghju pigliatu questu in core. Avemu veramente vicinu à a natazione. Ancu sin'à oghje, parlà ne cun ellu hè sempre qualcosa di particulare.

In u 2004, pocu minuti prima ch'elli anu annunziatu a squadra paralimpica di i Stati Uniti per i Ghjochi Olimpichi di Estate in Atene, in Grecia, u mo babbu m'hà dettu: "Va bè, Jess. Ùn hai chè 12 anni. Ci hè sempre Pechino quandu site 16 anni". Cum'è un obnoxious 12-year-old, tuttu ciò chì puderia dì era: "No, babbu. Aghju da fà". È quandu anu annunziatu u mo nome, era a prima persona chì aghju fighjatu è avemu avutu sta spressione nantu à a nostra faccia cum'è "Oh, dieu !!" Ma di sicuru, aghju dettu à ellu: "Tu l'aghju dettu". Aghju sempre pensatu chì eru una sirena. L'acqua era un locu induve pudessi caccià e mo gambe è sentassi u più comodu.


Dapoi i mo genitori si sò uniti à mè à i Ghjochi Paralimpichi d'estate in Atene, Pechino è Londra. Ùn ci hè nunda di megliu chè di circà l'ochji nantu à i fan è di vede a mo famiglia. Sò chì ùn saria micca induve sò oghje senza u so amore è sustegnu. Sò veramente a mo roccia, chì hè per quessa, credu, ùn aghju micca pensatu assai à i mo genitori biologichi. In listessu tempu, i mo parenti ùn mi lascianu mai dimenticà u mo patrimoniu. Avemu sta "Russia Box" chì u mo babbu hà pienu d'articuli di u so viaghju. L'avemu tiratu cù Josh di tantu in tantu, è andava in u so cuntenutu, cumpresi questi pupi russi di lignu è una collana chì m'hà prumessu per u mo 18 anniversariu.

Sei mesi prima di l'Olimpiadi di Londra, durante una entrevista, aghju dettu in passaghju: "Mi piacerebbe scuntrà a mo famiglia russa un ghjornu". Una parte di mè a vulia dì, ma ùn sò micca se o quandu averia perseguitu a traccia di elli. I ghjurnalisti russi anu pigliatu u ventu di questu è anu pigliatu per fà a riunione. Mentre era in cuncurrenza in Londra quellu Aostu, sti stessi ghjurnalisti russi anu cuminciatu à bombardà mi cù messaghji Twitter dicendu ch'elli avianu trovu a mo famiglia russa. À u primu, pensu chì era una burla. Ùn sapia micca chì crede, allora l'aghju ignorata.

Di ritornu in casa à Baltimora dopu à i Ghjochi, eru pusatu à u tavulinu di a cucina à cuntà à a mo famiglia ciò chì era accadutu è avemu finitu per truvà un video in ligna di a mo cosiddetta "famiglia russa". Era veramente una pazzia di vede sti furesteri chjamà si "a mo famiglia" davanti à a mo vera famiglia. Eru troppu sguassatu emotivamente da a cumpetizione in Londra per sapè chì pensà. Allora dinò, ùn aghju fattu nunda. Ùn era micca finu à sei mesi o più dopu, quandu NBC ci avvicinò per filmà a mo riunione di famiglia per l'aria intornu à l'Olimpiadi di Sochi 2014, chì aghju datu un pensamentu veru è accunsentutu à fà.

In Dicembre 2013, sò andatu in Russia cù a mo surelluccia, Hannah è una squadra di a NBC per vede l'orfanaggiu induve sò statu aduttatu. Avemu scuntratu a donna chì m'avia datu prima à u mo babbu è hà dettu ch'ella s'arricorda di vede una quantità tremenda d'amore in i so ochji. Circa dui ghjorni dopu, simu andati à scuntrà i mo genitori biologichi, chì dopu aghju scupertu chì si eranu maritati è avianu trè figlioli. "Wow", pensu. Questu era diventendu più pazzu. Ùn m'hè mai venutu in mente chì i mo parenti eranu sempre inseme, è ancu chì aghju avutu ancu più fratelli.

Camminendu versu a casa di i mo parenti biologichi, li sentia pianghje forte à l'internu. Circa 30 persone diverse, cumpresi i cameramen, eranu fora à fighjulà (è filmendu) in questu mumentu è tuttu ciò chì pudia dì à mè stessu è à Hannah, chì era ghjustu daretu à mè assicurendu chì ùn aghju micca cascatu, era "Ùn pienghje micca. Ùn sciddicate micca ". Era -20 gradi fora è a terra era cuperta di neve. Quandu i mo ghjovani genitori di 30 anni sò andati fora, aghju cuminciatu à pienghje è li aghju abbracciatu subitu. Mentre ciò accadia, NBC hà catturatu u mo babbu in casa in Maryland asciugandu l'ochji è abbracciendu a mo mamma.

Durante e prossime quattru ore, aghju spartutu u pranzu cù a mo mamma biologica, Natalia, è u babbu biologicu, Oleg, è ancu a mo surella di sangue pienu, Anastasia, più trè traduttori è alcuni cameraman in sta casa assai accatastata. Natalia ùn pudia tene l'ochji luntanu da mè è ùn lasciava micca a mo manu. Era veramente dolce. Spartimu assai caratteristiche facciali. Fighjemu inseme in un spechju inseme è li indicemu cun Anastasia. Ma pensu chì s'assumiglia più à Oleg. Per a prima volta in a mo vita, eru circundatu di persone chì mi parevanu. Era surreale.

Anu dumandatu di vede e mo protesi è anu continuatu à dì ripetutamente chì i mo genitori in America eranu eroi. A sapianu, 21 anni fà, ùn avianu mai pussutu curà un criaturu disattivatu. Ci anu spiegatu chì aghju avutu una megliu probabilità di sopravvivenza in un orfanotrofiu - o almenu hè ciò chì i duttori li avianu dettu. À un mumentu datu, Oleg m'hà apartu di mè è di un traduttore è m'hà dettu ch'ellu m'era amatu è ch'ellu era cusì fieru di mè. Tandu m’hà datu un abbracciu è un basgiu. Era un mumentu cusì speciale.

Finu à quandu pudemu parlà a stessa lingua, cumunicà cù a mo famiglia russa, à circa 6.000 miglia di distanza, serà sfida. Ma intantu, avemu una grande rilazioni in Facebook induve sparte e foto. Mi piacerebbe vedeli di novu in Russia un ghjornu, soprattuttu per più di quattru ore, ma u mo focus principale avà hè di preparà per i Ghjochi Paralimpichi 2016 in Rio, Brasile. Avemu da vede ciò chì accade dopu. Per avà, mi cunfortu di sapè chì aghju dui gruppi di genitori chì mi amanu veramente. È mentre Oleg hè u mo babbu, Steve serà sempre u mo babbu.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Vede

Calcificazioni di u senu: Una causa di preoccupazione?

Calcificazioni di u senu: Una causa di preoccupazione?

E calcificazioni mamarie ponu e e vi te nantu à una mammografia. Que te macchie bianche chì appari ce ò in realtà picculi pezzi di calciu chì ò tati depo iti in u te utu ...
Flutter Atrial vs. Fibrillation Atrial

Flutter Atrial vs. Fibrillation Atrial

U flutter auriculare è a fibrillazione atriale (AFib) ò tramindui tippi d'aritmie. Tramindui i verificanu quandu ci ò prublemi cù i ignali elettrichi chì facenu chì e...