Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 3 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Perchè Duvete Preoccupassi di u Lavatu Verde - è Cumu Ricunnosce lu - Vita Di Vita
Perchè Duvete Preoccupassi di u Lavatu Verde - è Cumu Ricunnosce lu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Ch'ella sia prusperu per cumprà un novu pezzu di vestiti attivi o un novu pruduttu di bellezza di alta qualità, pudete inizià a vostra ricerca cun un elencu di caratteristiche indispensabili cusì longu cum'è quellu chì avaristi purtatu à un agente immubiliare mentre cercate una casa. Un paru di leggings d'allenamentu pò avè bisognu à esse squat-proof, sudore, a cintura alta, a caviglia, è in u budget. Un seru facciale pò avè bisognu d'ingredienti appruvati da u dermatologu, cumpunenti per a lotta à l'acne, qualità idratanti è dimensioni amichevuli per viaghjà per marcà un postu in a vostra rutina.

Avà, più cunsumatori appiccicanu "bè per l'ambiente" nant'à e so liste di caratteristiche essenziali. In un sondaghju d'aprile realizatu da LendingTree di più di 1000 Americani, u 55 per centu di i rispondenti anu dichjaratu ch'elli eranu disposti à pagà di più per i prudutti rispettosi di l'ambiente, è u 41 per centu di i millenarii anu dichjaratu di abbandunà più soldi in i prudutti eculogichi chì mai. Simultaneamente, un numeru crescente di beni di cunsumazione vantanu rivendicazioni di sustenibilità nantu à i so pacchetti; in u 2018, i prudutti cummercializati cum'è "sustenibili" custituiscenu u 16,6 per centu di u mercatu, da u 14,3 per centu in u 2013, secondu e ricerche di u Centru Stern per l'Imprese Sostenibili di l'Università di New York.


Ma à u cuntrariu di quellu vechju pruverbiu, solu perchè u vedi, ùn significa micca chì duvete crede. Cum'è l'interessu publicu in i prudutti eco-friendly cresce, cusì cresce a pratica di greenwashing.

Cosa hè esattamente u lavatu di u verde?

In poche parole, u lavaggiu verdu hè quandu una sucietà si presenta, un bè, o un serviziu - sia in u so marketing, imballu, o dichjarazione di missione - cum'è avendu più di un impattu pusitivu nantu à l'ambiente di ciò chì face in realtà, dice Ashlee Piper, una sustenibilità espertu è l'autore di Give a Sh*t: Fate bè. Campà Megliu. Salva u Pianeta. (Cumprate, $ 15, amazon.com). "[Hè fattu da] cumpagnie petrolifere, prudutti alimentari, marche di vestiti, prudutti di bellezza, supplementi", dice. "Hè insidiosu - hè in ogni locu".

Casu à puntu: Una analisi di u 2009 di 2.219 prudutti in America di u Nordu chì hà fattu "rivendicazioni verdi" - cumprese salute è bellezza, casa è prudutti di pulizia - anu trovu chì 98 per centu eranu culpevuli di lavatu di verde. I dentifrici sò stati presentati cum'è "tutti naturali" è "certificati organici" senza alcuna prova per sustene, e spugne eranu vagamente chjamate "amichevuli di a terra", è e lozioni per u corpu dichjaranu esse "" naturalmente puri " - un termini chì a maiò parte di i cunsumatori assume automaticamente. significa "sicuru" o "verde", chì ùn hè micca sempre u casu, secondu u studiu.


Ma sò queste dichjarazioni veramente cusì grande? Quì, i sperti anu spartutu l'impattu chì u greenwashing hà nantu à l'imprese è i cunsumatori, è ancu ciò chì deve fà quandu si vede.

U Rise of Greenwashing

Tara St. James, u fundatore di Re: Source (d), una piattaforma di consulenza per a strategia di sustenibilità, a catena di fornimentu è l'approvvigionamentu tessile in l'industria di a moda. Un tali prublema: Ogni annu, l'industria tessile, di a quale a fabricazione di vestiti rapprisenta guasi i dui terzi, si basa nantu à 98 milioni di tunnellate di risorse non rinnovabili - cum'è oliu, fertilizzanti è chimichi - per a produzzione. In u prucessu, 1,2 miliardi di tunnellate di gasi di serra sò liberati in l'atmosfera, più di tutti i voli internaziunali è di i trasporti marittimi cumminati, secondu a Fundazione Ellen MacArthur, una carità focalizzata in l'accelerazione di a transizione à una ecunumia di scarti più bassi. (Hè solu una ragiuni per quessa hè cusì impurtante di cumprà una robba attiva durabile).


Questa nova sveglia hà stimulatu una dumanda aumentata di prudutti è mudelli di cummerciale fatti in modu rispunsevule, chì e cumpagnie inizialmente assumevanu chì saria una tendenza di nicchia di corta durata, spiega. Ma queste previsioni anu falsu, dice St. James. "Avà chì sapemu chì ci hè una emergenza climatica, pensu chì e cumpagnie cumincianu à piglialla seriamente", dice.

Quella cumbinazione di alta dumanda di i consumatori per i prudutti eculogichi è u bisognu improvvisu di e marche di diventà sustenibili - vale à dì fà è pruduce in un modu chì ùn depleta micca a terra è a pupulazione di e so risorse - hà creatu ciò chì St.James chjama un "perfettu" timpesta "per lavà in verde. "E cumpagnie avà vulianu cullà in u carrughju, ma forse ùn sapianu micca necessariamente cumu, o ùn vulianu micca invistisce u tempu è e risorse per fà i cambiamenti necessarii", dice. "Dunque anu aduttatu ste pratiche di cumunicà e cose ch'elli facenu, ancu s'elli ùn la ponu micca fà". Per esempiu, una sucietà di abbigliamento attivu puderia chjamà i so leggings "sostenibili" ancu s'ellu u materiale cuntene solu 5 per centu di poliester riciclatu è hè pruduttu à millaie di chilometri da induve hè vendutu, aumentendu ancu di più l'impronta di carbone di a robba. Una marca di bellezza pò dì chì i so lipsticks o creme per u corpu fatti cù ingredienti organici sò "eco-friendly" ancu s'ellu cuntene oliu di palma - chì cuntribuisce à a deforestazione, a distruzzione di l'habitat per spezie in periculu, è a contaminazione di l'aria.

In certi casi, u greenwashing di una cumpagnia hè flagrante è intenzionale, ma a maiò parte di u tempu, San Ghjacumu crede chì hè causatu solu da una mancanza d'educazione o una diffusione inadvertita di misinformazione in una cumpagnia. In l'industria di a moda, per esempiu, i dipartimenti di cuncepimentu, di fabricazione, è di vendita è marketing tendenu à travaglià separatamente, cusì una grande parte di a decisione ùn accade micca quandu tutte e parti sò in a stessa stanza, dice. E sta disconnect pò creà una situazione chì s'assumiglia assai à u ghjocu rottu di u telefunu. "L'infurmazioni puderebbenu esse diluite o cumunicate in modu difettu da un gruppu à l'altru, è da quandu ghjunghje à u dipartimentu di marketing, u messagiu esternu ùn hè micca esattamente identicu à cumu hà cuminciatu, sia ch'ellu sia uriginariu da u dipartimentu di sustenibilità o da u dipartimentu di cuncepimentu". dice San Ghjacumu. "À u cuntrariu à questu, u dipartimentu di marketing ùn pò micca capisce ciò chì cumunicanu esternamente, o cambianu a messageria per renderla più" gustosa "à ciò chì pensanu chì u consumatore vole sente."

A cumpusizioni di u prublema hè u fattu chì ùn ci hè micca assai sorveglianza. I Guide Verdi di a Cummissione Federale di u Cummerciu furniscenu una guida nantu à cumu i cummercializatori ponu evità di fà affirmazioni ambientali chì sò "inghjusti o ingannevoli" in a Sezione 5 di l'attu FTC; in ogni modu, sò stati aghjurnati l'ultima volta in u 2012 è ùn anu micca trattatu l'usu di i termini "sostenibile" è "naturale". A FTC pò presentà una lagnanza se un cummercializatore face rivendicazioni ingannevuli (pensate: dicendu chì un articulu hè statu certificatu da un terzu se ùn hà micca o chjamendu un pruduttu "favurèvule di l'ozone", chì trasmette imprecisamente chì u pruduttu hè sicuru per u atmosfera in generale). Ma solu 19 reclamazioni sò state presentate da u 2015, cù solu 11 in l'industria di bellezza, salute è moda.

L'impattu di Greenwashing

Chjamà un top di allenamentu "sustenibile" o mette e parolle "tuttu naturale" nantu à l'imballu di una crema idratante pò sembrà NBD, ma u lavatu in verde hè problematicu sia per l'imprese sia per i consumatori. "Crià un sensu di sfiducia trà i cunsumatori è e marche, è cusì e marche chì facenu in realtà ciò ch'elli dicenu di fà sò avà esaminate in listessa manera chì e marche chì ùn facenu nunda", dice St. James. "Allora i cunsumatori ùn fideranu nunda - rivendicazioni di certificazioni, rivendicazioni di responsabilità di a catena di fornimentu, rivendicazioni di iniziative di sustenibilità vera - è cusì rende ancu più difficiule per i cambiamenti potenziali in l'industria". (Connessu: 11 marche di abbigliamento sportivo sostenibili chì valenu a pena di sudore)

Senza parlà, mette u pesu nantu à u cunsumadore per ricercà una marca per scopre se i vantaggi ambientali di u so vantaghju sò legittimi, dice Piper. "Per quelli di noi chì volenu veramente vutà cù u nostru dollaru, chì hè sicuramente una di e cose più impurtanti chì pudemu fà cum'è individui, rende difficiule di fà ste bone scelte", dice. È cumprendu senza sapere prudutti di una marca chì hè culpevule di lavatu di verde, site "chì li permette di cuntinuà à lavà in verde è di muddying l'acqui di a sustenibilità cù u vostru sustegnu finanziariu", aghjusta St. James. (Un'altra bona scelta chì pudete fà cù u vostru dollaru: Investite in imprese di minoranza.)

I più grossi Bandieri Rossi di Lavatu di Verde

Se cercate un pruduttu cù alcune rivendicazioni potenzialmente imprecise, pudete generalmente dì chì hè statu lavatu in verde, se si vede una di queste bandiere rosse. Pudete ancu guardà à u Remake senza scopo di lucro o à l'applicazione Good on You, entrambe chì valutanu e marche di moda secondu a sustenibilità di e so pratiche.

È sì ùn site micca sicuru o vulete solu più infurmazione, ùn abbiate paura di dumandà è sfida l'imprese nantu à e so pratiche (per mezu di e social media, e-mail, o posta di lumaca) - se si tratta di dumandà quale hà fattu u vostru sport è induve o quantità esatta di plastica riciclata chì entra in a buttiglia di u to visu, dice San Ghjacumu. "Ùn hè micca indicà i diti o culpisce, ma hè veramente dumandà a responsabilità è a trasparenza da i marchi è l'abilità di u cunsumadore per sapè di più nantu à cumu e cose sò fatte è induve sò fatte", spiega.

1. Pretende esse "100 per centu sustinibili".

Quandu ci hè un valore numericu attaccatu à a rivendicazione di sustenibilità di u pruduttu, di u serviziu o di a cumpagnia, ci hè una bona probabilità chì sia lavatu in verde, dice St. James. "Ùn ci hè micca un percentualità intornu à a sustenibilità perchè a sustenibilità ùn hè micca una scala - hè un termu ombrello per una varietà di strategie diverse", spiega. Ricurdativi, a sustenibilità include prublemi in constantemente cambiante chì circundanu u benessere suciale, u travagliu, l'inclusività, i rifiuti è u cunsumu, è l'ambiente, rendendu impossibile quantificà, dice.

2. I rivindicazioni sò vagi.

Dichjarazioni obscure cum'è "fattu da materiali sustinibili" o "fattu da u cuntenutu riciclatu" stampati audaci nantu à l'etichetta di swing di vestiti (l'etichetta di plastica o di carta chì si toglie a robba dopu à cumprà) sò ancu una causa di prudenza, dice St. James. "Soprattuttu s'è vo circate di l'abbigliamento attivu, hè impurtante micca solu di guardà ciò chì dice l'etichetta, perchè pò dì solu" fattu da buttigli di plastica riciclati ", è questu pare fantasticu", dice. "Ma quandu fighjate l'etichetta di cura, puderia dì cinque percentu di poliester riciclatu è 95% di poliester. Ddu cinque percentuale ùn hè micca un grande impattu".

U listessu vale per termini generali cum'è "verde", "naturale", "pulitu", "ecologicu", "cusciente", è ancu "organicu", aghjusta Piper. "Pensu chì vede cù i prudutti di bellezza chì alcune imprese [si vendenu cum'è]" bellezza pulita "- chì puderia significà chì ci sò menu chimichi da mette nantu à u vostru corpu, ma ùn significa micca necessariamente chì u prucessu di fabricazione o l'imballu sò eco -amichevule ", spiega ella. (Related: Chì hè a Differenza trà Prodotti di Bellezza Puliti è Naturali?)

3. Ùn ci hè nisuna certificazione per fà una copia di salvezza di e rivindicazioni.

Se una marca di vestimenta attiva dice chì i so vistimenti sò fatti da 90 per centu di cotone organicu o una marca di bellezza si dichjara 100% di carbone neutru senza furnisce alcuna prova chì a susteni, pigliate quelle rivendicazioni cù un granu di sale. A vostra megliu scumessa per assicurà chì sti tipi di dichjarazioni sianu autentichi hè di circà certificazioni affidabili di terzu, dice St. James.

Per l'abbigliamento fattu da cotone organicu è altre fibre naturali, St.James raccomanda di circà una Certificazione Globale di u Tessile Organicu Globale. Questa certificazione assicura chì i tessili sò fatti cù almenu 70 per centu di fibre organiche certificate è certi standard ambientali è di travagliu sò rispettati durante a trasfurmazioni è a fabricazione. In quantu à i vestiti chì cuntenenu materiali riciclati, Piper raccomanda di circà una certificazione Ecologica è Reciclata di Tessile Standard da Ecocert, una sucietà chì verifica u percentuale esatta di materiali riciclati in un tessutu è da induve hè uriginariu, oltre à altre rivendicazioni ambientali chì pò fà ( pensate: percentuale di risparmi d'acqua o di risparmi di CO2).

Certificazioni Fair Trade, cum'è a denominazione Certificata Fair Trade da Fair Trade USA, assicureranu ancu chì i vostri vestiti sò fatti in fabbriche chì s'impegnanu à difende e norme di travagliu ricunnisciute internazionalmente, furnendu vantaghji più grandi per i travagliadori, fendu sforzi per prutege è ristabilisce l'ambiente è travaglià continuamente versu una produzzione più pulita (alias menu dannosa). Per i prudutti di bellezza, Ecocert hà ancu una certificazione per cusmetichi organici è naturali chjamati COSMOS chì garantisce una pruduzzione è trasfurmazioni rispettosi di l'ambiente, l'usu rispunsevule di e risorse naturali, l'assenza di ingredienti petroquimici, è ancu di più.

FTR, a maiò parte di e marche chì anu queste certificazioni ambientali anu da vulerà sfoggiallu, dice Piper. "Seranu super trasparenti nantu à questu, soprattuttu perchè tutte e certificazioni ponu esse assai caru per uttene è piglià assai tempu, cusì anu da esse orgogliosi nantu à u so imballaggio", spiega. Eppuru, queste certificazioni ponu esse costose è spessu richiedenu assai tempu è energia per candidà, ciò chì pò rende difficiule per e piccule imprese di puntualli, dice Piper. Hè quì chì hè preziosu per ghjunghje à a marca è dumandà nantu à e so rivendicazioni, materiali è ingredienti. "Se fate una dumanda per pruvà à truvà una risposta intornu à a sustenibilità è vi danu un legale stranu cum'è risposta o si sente solu chì ùn rispundenu micca à a vostra dumanda, mi passassi in una cumpagnia diversa".

4. A cumpagnia vende i so prudutti cum'è riciclabili o biodegradabili.

Mentre chì San Ghjacumu ùn anderebbe micca finu à dì chì un pruduttu chì vanta a so riciclabilità o a so biodegradabilità hè culpevule di lavatu in verde, hè qualcosa da esse cusciente quandu si compra un novu set di abiti attivi in ​​poliestere o un vasettu di plastica di crema anti-età. "Cuntribuisce à l'impressione chì una marca hè più rispunsevule di quella ch'ella hè forse", spiega ella. "In teoria, forse u materiale adupratu in sta giacca hè riciclabile, ma cumu u cunsumadore a ricicla?

ICYDK, solu a mità di l'Americani anu accessu automaticu à u riciclamentu di u bordu è solu 21 per centu anu accessu à i servizii di rinunciu, secondu u Recycling Project. E ancu quandu i servizii di riciclamentu sò dispunibili, i riciclabili sò spessu contaminati da oggetti chì ùn sò micca riciclabili (pensate: cannucce è sacchetti di plastica, utensili da manghjà) è contenitori di cibi sporchi. In questi casi, grandi lotte di materiale (cumprese l'articuli chì puderia esse riciclatu) finisce per esse inceneritu, mandatu in discariche, o lavatu in l'oceanu, secondu a Columbia Climate School. TL; DR: Scaricà u vostru contenitore vacante di lozione per e mani in a cestera verde ùn significa micca automaticamente chì serà sfruttatu è trasformatu in qualcosa di novu.

In listessu modu, un pruduttu chì hè "compostable" o "biodegradable" puderia esse megliu per l'ambiente in e cundizioni adatte, ma a maiò parte di a ghjente ùn hà micca accessu à u compostu municipale, dice Piper. "[U pruduttu] anderà in discarica, è i discaricamenti sò notoriamente affamati di l'ossigenu è di i microbi è di a luce di u sole, tutti l'articuli chì sò necessarii per ancu una cosa biodegradabile per decompone", spiega. Senza cuntà, mette a respunsabilità per l'impattu ambientale di u pruduttu nantu à u cunsumadore, chì avà hà da capisce cumu disperse di u so pruduttu una volta ghjuntu à a fine di a so vita, dice St. James. "U cliente ùn deve micca avè sta rispunsabilità - Pensu chì deve esse a marca", dice. (Vede: Cumu fà un compostu)

Cumu esse un Consumatore Responsibule è Crea Cambiamentu

Dopu avè vistu alcuni di quelli signali chì un set d'athleisure o un shampoo sò stati greenwashed, l'azzione ideale per piglià seria per evitari di cumprà stu pruduttu finu à chì a cumpagnia cambia e so pratiche, dice St. James. "Pensu chì e cose migliori chì pudemu fà hè di fame di quelli prudutti di i nostri soldi", aghjusta Piper. "Se vi sentite particularmente attivista-y è avete tempu è larghezza di banda, vale a pena scrive una lettera succinta o un email à u direttore di a sustenibilità o di a responsabilità suciale di l'impresa in LinkedIn". In quella nota rapida, spiegate chì site scetticu nantu à e rivendicazioni di a marca è chjamate per furnisce infurmazioni precise, dice St. James.

Ma l'acquistu di prudutti genuinamente ecologichi è evità i dupes ùn hè micca l'unicu - o u megliu - muvimentu chì pudete fà per riduce a vostra impronta. "U più rispunsevuli chì un cunsumadore pò fà, in più di ùn cumprà nunda, hè di piglià bè cura di ellu, di mantene per un bellu pezzu, è assicuratevi chì hè trasmessu - micca scartatu o mandatu in discarica", dice San Ghjacumu.

È se site falatu è capace di fà a vostra maschera per capelli da zero o risparmià i vostri attivi, ancu megliu, aghjusta Piper. "Mentre hè maravigliu chì e persone volenu cumprà in modu più sustenibile, u megliu chì pudemu fà hè cumprà di seconda mano o solu micca cumprà cose", dice. "Ùn avete micca da cascà in a trappula duvete cumprà u vostru modu per a sustenibilità perchè ùn hè micca solu a suluzione".

Rivista per

Publicità

Oghje Populu

Chì Cause Cause Pain è Cumu Trattà

Chì Cause Cause Pain è Cumu Trattà

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaU dul...
Pro è Contro di i Ritenitori Permanenti

Pro è Contro di i Ritenitori Permanenti

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.I fermi permanen...