Chì hè un prucessu clinicu è perchè hè cusì impurtante?
E prove cliniche facenu parte di a ricerca clinica è in u core di tutti l'avanzamenti medichi. E prove cliniche fighjanu novi modi per prevene, rilevà o curà e malatie. E prove cliniche ponu studià:
- novi farmaci o novi cumbinazioni di droghe
- novi modi di fà chirurgia
- novi dispositivi medichi
- novi modi per aduprà trattamenti esistenti
- novi modi per cambià i cumpurtamenti per migliurà a salute
- novi modi per migliurà a qualità di vita per e persone cun malatie acute o croniche
U scopu di e prove cliniche hè di determinà se sti trattamenti, prevenzione è approcci di comportamentu sò sicuri è efficaci.
E persone participanu à e prove cliniche per parechje ragioni. Voluntarii sani dicenu chì participanu per aiutà l'altri è per cuntribuisce à fà avanzà a scienza. E persone cun una malattia o una malattia participanu ancu per aiutà l'altri, ma ancu per riceve forse u più novu trattamentu è per avè aghjuntu (o in più) cura è attenzione da u persunale di u prucessu clinicu.
I prucessi clinichi offrenu speranza per parechje persone è l'uppurtunità di aiutà i circadori à truvà trattamenti megliu per l'altri in u futuru.
Riprudutta cun permessu di. NIH ùn appruva micca o ricumanda alcun pruduttu, serviziu, o infurmazione descritta o offerta quì da Healthline. Pagina rivista l'ultima volta u 20 d'ottobre 2017.