Ciò chì duvete publicà nantu à e social media se vulete perdiri pesu
Cuntenutu
Tweet penseri felici: E persone chì esprimianu sentimenti pusitivi nantu à Twitter eranu più propensi à ghjunghje à i so obiettivi di dieta, secondu un studiu di l'Istitutu di Tecnulugia di Georgia.
I ricercatori anu analisatu circa 700 persone chì anu utilizatu MyFitnessPal (una app chì vi permette di seguità a vostra dieta è esercitassi, è si cunnessa à i vostri conti di social media in modo da pudè spartite perfettamente u vostru prugressu cù l'amichi). L'ubbiettivu era di fighjà a relazione trà i tweets di e persone è s'elli stavanu ghjunghjendu o micca à l'ubbiettivi di calorie chì anu stabilitu nantu à l'app. È cumu si scopre, i tweets pusitivi sò stati ligati à u successu di a dieta.
Micca tutti i tweets analizzati in u studiu avianu da fà cù u fitness è a dieta, necessariamente. Alcuni tweets anu mostratu una prospettiva generalmente positiva nantu à a vita cù hashtags cume #blessed è #enjoythemoment. E persone chì anu tweetatu nantu à i so successi di fitness anu avutu ancu un vantaghju nantu à quelli chì ùn l'anu micca. E, no, queste persone ùn anu micca solu sfracicà i dischi persunali in a palestra è perdendu una tonna di pesu è si vantavanu in linea. Sti tipi di tweets citati in u studiu ùn avianu micca un tonu gloante, ma invece, unu chì trasudava motivazione. Per esempiu, un tweet hà dettu: "Mi teneraghju à u mo pianu di forma fisica. Serà difficiule. Ci vurrà u tempu. Ci vulerà sacrificà. Ma ne valerà a pena."
U studiu serve com'è un esempiu di cumu i media suciali ponu esse aduprati per ghjunghje à ogni scopu di salute, fitness o perdita di pisu. Mentre hè veru chì i media suciali sò stati ligati à a depressione è l'ansietà è ponu purtà à una maghjina di corpu malsana, riunisce ancu e persone è furnisce un sistema di supportu. (Basta à guardà a nostra pagina di Facebook Goal Crushers, una cumunità di membri cù scopi di salute, dieta è benessere chì si elevanu l'altri durante e lotte è celebranu i successi di l'altri.) È publicà l'imaghjini o l'aghjurnamenti di statutu nantu à e social media pò ancu serve cum'è un modu faciule per rende si responsabile per e vostre azzioni-in questu casu, campà à l'alimentazione sana o aspettative di esercitazione chì avete stabilitu per voi stessu.
I media suciali ponu certamente esse aduprati cum'è strumentu per a perdita di pesu (quandu sò aduprati à a manera ghjusta), dunque se stai luttendu per ghjunghje à u vostru scopu di Capu d'annu o semplicemente attaccallu, pensate à publicà u vostru viaghju nantu à i social media-ogni u tweet pusitivu conta.