Parenting Hands-Free: Quandu u vostru Zitellu Tinerà a so propria Bottiglia?
Cuntenutu
- Età media per ghjunghje à questa tappa
- Signs baby hè prontu à tene a so propria buttiglia
- Cumu incuragisce u vostru zitellu à tene a so propria buttiglia
- Precauzioni da tene à mente quandu si rinuncia à u cuntrollu di a buttiglia
- U zitellu hà da tene a so propria buttiglia?
- U takeaway
Quandu pensemu à e tappe più impurtanti di i criaturi, pensemu spessu à i grandi chì tutti dumandanu - strisciando, dormendu per a notte (hallelujah), camminendu, battendu, dicendu una prima parola.
Ma certe volte sò e piccule cose.
Case in point: A prima volta chì u vostru zitellu tene a so propria buttiglia (o qualsiasi altru oggettu - cum'è un teether - chì avete bisognu di tene per elli), vi rendite contu quantu avete mancatu d'avè a manu in più per fà e cose .
Pò esse un cambiatore di ghjocu, veramente. Ma ùn hè ancu una tappa chì ogni zitellu ghjunghjerà longu à a strada versu altre tappe (cum'è tene una tazza da zitellu), è hè bè, ancu.
Età media per ghjunghje à questa tappa
Alcuni ciucci ponu tene a so buttiglia intornu à 6 mesi.Ùn vole micca dì chì ùn accadrà micca prima o poi - ci hè una larga gamma di nurmalità.
A media pò esse più vicina à 8 o 9 mesi, quandu i criaturi anu a forza è a fine motricità per tene l'uggetti (ancu unu in ogni manu!) È guidalli induve volenu andà (cum'è à a so bocca).
Cusì un intervallu di 6 à 10 mesi hè tutale nurmale.
I zitelli chì sò passati da pocu à pocu à a buttiglia ùn anu ancu un interessu à tene la, ancu sì a so forza è a so coordinazione a permettenu tecnicamente.
In listessu modu, i zitelli cù più interessu per l'alimentazione - chì hè ancu perfettamente normale, per via - ponu piglià per a buttiglia prima. Induve ci hè una vuluntà ci hè un modu, cum'è si dice.
Ma tenite à mente chì sta tappa ùn hè ancu necessaria - o ancu sempre benefica.
À circa l'età di 1, vi vularete svezzà u vostru zitellu off a buttiglia. Cusì ùn puderete micca vulè chì u vostru picculu sia troppu attaccatu à l'idea chì a buttiglia hè a soia, solu per avè pruvatu à piglialla un paiu di mesi dopu.
Linea di fondu: Vulerete sempre esse in cuntrollu di l'alimentazione in buttiglia, ancu dopu ch'elli a possinu tene.
Signs baby hè prontu à tene a so propria buttiglia
Sì u vostru ciucciu ùn ci hè ancu, ùn v'inchietate - ùn ci hè probabilmente nunda di male in a so cuurdinazione. Ogni criaturu hè diversu. Ma se osservate questi segni, preparatevi à batte e mani libere cù gioia, perchè una buttiglia indipendente (o beie da una tazza, chì puderebbe vulete cumincià à incuragisce invece) hè in via.
- u to chjucu pò pusà da per sè
- à pusà, u to picculu pò stà in equilibriu mentre ghjoca cù un ghjoculu in manu
- u vostru ciucciu ghjunghje à l'uggetti è i piglia mentre si stà
- u vostru ciucciu ghjunghje à l'alimentu (adattatu à l'età) chì li date è li porta in bocca
- u to picculu mette una manu o e duie mani nantu à a buttiglia o a tazza quandu li manghjate
Cumu incuragisce u vostru zitellu à tene a so propria buttiglia
Cum'è a maiò parte di i genitori a sanu, u zitellu face ciò chì u zitellu vole quandu è induve u zitellu vole.
Ma sè vo circate di incuraghjisce cun dulcezza u vostru chjucu à dà una manu à mamma (letteralmente), pudete pruvà:
- dimustrà u muvimentu manu à bocca pigliendu oggetti sicuri per i zitelli (cum'è i denti) è purtalli da u pianu à a bocca di u zitellu
- acquistà buttiglie facili da capisce o tazze sippy cù manici (u zitellu averà bisognu à aduprà duie mani per tene a buttiglia, almenu inizialmente)
- mettendu e mani nantu à a buttiglia è mettendu e toie sopra - è dopu guidendu a buttiglia versu a so bocca
- passendu assai tempu à custruì a forza di u zitellu, cum'è per mezu di u tempu di panza
U vostru ciucciu deve stà à pusà da per ellu prima di manghjà si, postu chì hè qualcosa chì deve esse fattu in una pusizione più verticale. U tempu di panza li aiuterà ancu à guadagnà a forza di core per questa abilità, è pudete ancu incuraghjeli à ghjunghje quì pusendu li in giru.
Ma dinò, cunsiderate bè se vulete chì u zitellu tene a so propria buttiglia, per ragioni chì avemu digià dichjaratu.
Fighjà di più nantu à lascià u vostru zitellu manghjà si stessi è insegnalli cumu tene è beie da a so tazza (sippy o regulare) in a sedia alta, puru continuendu à esse quellu chì dà a buttiglia, hè un altru modu per incuragisce l'indipendenza è insegnalli e cumpetenze .
Precauzioni da tene à mente quandu si rinuncia à u cuntrollu di a buttiglia
Hè senza dubbitu un mumentu gluriosu quandu u vostru zitellu si pò nutrisce. Ma ùn sò ancu abbastanza vechji è abbastanza saggi per fà sempre e megliu scelte, allora ùn li lasciate micca à i so dispusitivi.
Trè precauzioni da tene à mente:
Arricurdatevi chì a buttiglia hè per l'alimentazione, micca per cunfortu o per dorme. Dà à u to criaturu una buttiglia di latte (o ancu latte in una tazza sippy) da tene è poi andà à fà altre cose ùn pò micca esse una pratica sana.
Evite di lascià u vostru picculu in u so presepiu cù una buttiglia. Mentre ponu esse più cà felici di beie si per dorme, viaghjà à u paese di i sogni cù una buttiglia in bocca ùn hè micca una bona idea. U latte pò raccoglie intornu à i denti è incuraghjisce a carie à longu andà è soffocà à cortu termine.
Invece, nutrisce u vostru ciucciu pocu prima di mette lu in lettu (o lascia li fà cù u to sguardu appughjatu nantu à elli) è poi asciugà delicatamente e so gengive è i denti senza latte. Se a lotta per fallu addurmintassi senza un capezzolu in bocca hè vera, incasciate in un ciucciu.
Sì u vostru ciucciu ùn pò ancu tene a so propria buttiglia, risiste à a tentazione di aduprà qualcosa per appughjà a buttiglia in bocca. Sapemu quant’ellu hè preziosu avè duie mani, ma ùn hè mai una bona idea di fà què è di lascià u zitellu senza surveglianza. Oltre à soffocà, li mette in più risicu di manghjà in eccessu.
Lascià u to criaturu in u so presepiu cù una buttiglia è puntellà una buttiglia pò ancu fà cresce u risicu d'infezioni à l'arechja, soprattuttu sì u zitellu hè chjinatu.
U zitellu hà da tene a so propria buttiglia?
Quandu u to criaturu tene a so propria buttiglia, mostranu cumpetenze impurtanti - cumpresu "attraversà a linea media", o ghjunghje da un latu di u corpu à l'altru cù una manu o un pede.
Ma certi criaturi - in particulare criaturi allattati à u senu - ùn a facenu mai per via di a buttiglia, è hè bè. Ci sò altri modi per sviluppà è praticà sta cumpetenza.
Un zitellu allattatu à u senu, per esempiu, pò saltà drittu da allattà à bere da una tazza da solu, chì usa a stessa abilità, intornu à l'età di 1.
Questu ùn significa micca chì ùn anu micca avutu sta cumpetenza prima. Altre attività implicanu attraversà a linea media, cum'è aduprà a manu dominante per piglià un articulu nantu à u latu non dominante di u corpu o portà un ghjocu à a bocca.
U takeaway
Alzate entrambe e mani in aria cum’è voi ùn v’interessate micca - u vostru chjucu diventa un manghjatore indipendente! Benintesa, probabilmente vulete ancu nutrisce u vostru zitellu a maiò parte di u tempu - per u ligame, i cuddles è a sicurezza.
È manghjà indipindente hè una cumpetenza in sè stessu chì hè assai più impurtante ch'è di tene una buttiglia specificamente - soprattuttu chì i ghjorni di a buttiglia sò numerati se u vostru zitellu hè vicinu à un annu.
Ma se u vostru zitellu hà dimustratu sta cumpetenza - qualchì volta trà 6 è 10 mesi di età - sentitevi liberi di tramandalli a so buttiglia ogni tantu.
È se u vostru zitellu ùn mostra micca segni di l'abilità di attraversà a linea media di 1 annu, parlate cù u vostru pediatra. Puderanu risponde à e vostre dumande è affruntà e vostre preoccupazioni.