Hè U mo Bebè Prontu à Trasfurmà Off Formula?
Cuntenutu
- Quandu fermà a formula è cumincià u latte
- Eccezioni per circustanze speciali
- Cumu passà à u latte interu
- U latte sanu hè nutritivu quant'è a formula?
- È se vogliu passà à qualcosa altru chì u latte di vacca?
- Altre bevande chì u vostru zitellu pò beie dopu à turnà 1
- U fondu
Quandu pensate à u latte di vacca è a formula di criaturu, pò parè chì i dui anu assai in cumunu. È hè vera: Sò tramindui (tipicamente) bevande à basa di latticini, furtificate, nutritive.
Dunque ùn ci hè nimu un ghjornu magicu quandu u vostru zitellu si sveglierà prontu à fà u saltu da a formula à u latte di vacca drittu - è, per a maiò parte di i zitelli, ùn ci serà forse micca un mumentu a-ha quandu lampanu a buttiglia da parte in favore di una tazza. Tuttavia, ci sò alcune linee guida basiche per quandu passà à u latte integrale.
In generale, l'esperti cunsiglienu di svezzà u vostru criaturu fora di a formula è nantu à u latte latte pienu di grassu à circa 12 mesi di età. Tuttavia, cum'è a maiò parte di e norme di criazione di i zitelli, questu ùn hè micca necessariamente messu in petra è pò vene cun certe eccezioni.
Eccu un'ochjata à quandu è cumu uttene u vostru picculu moo-vin 'in su (sì, ci simu andati) à latte.
Quandu fermà a formula è cumincià u latte
L'Accademia Americana di Pediatria (AAP) è l'Accademia Americana di Medici di Famiglia raccomandanu chì, in l'annu trà 12 è 24 mesi, i zitelli anu da riceve da 16 à 24 once per ghjornu di latte interu. Nanzu à questu tempu, site statu probabilmente scuragitu di dà u latte à u vostru picculu lattiere - è per una bona ragione.
Finu à circa un annu di età, i reni di i zitelli ùn sò micca abbastanza forti per affruntà a carica chì u latte di vacca li tira. "U latte di vacca cuntene quantità elevate di proteine è minerali, cum'è u sodiu, chì sò difficiuli per manighjà i reni di un criaturu immaturi", dice Yaffi Lvova, RDN, di Baby Bloom Nutrition.
Tuttavia - ancu se ùn ci hè micca un cambiamentu di cambiamentu da "micca prontu" à "prontu" in u corpu di u to zitellu - intornu à 12 mesi di età, u so sistema diventa abbastanza sviluppatu per digerisce u latte regulare. "À questu puntu, i reni anu maturatu abbastanza per esse capace di trasfurmà u latte di vacca in modu efficace è salutariu", dice Lvova.
D’altronde, una volta chì u to figliolu ghjunghje à 12 mesi, e bevande ponu assumere un rolu diversu in a so dieta. Mentre una volta chì u to figliolu dipende da una formula liquida o da u latte maternu per risponde à i so bisogni nutrizionali, ponu avà contà nantu à alimenti solidi per fà stu travagliu. I Bevande diventanu supplementarii, cum'è per l'adulti.
Eccezioni per circustanze speciali
Ci pò, benintesa, esse circustanze speziale induve u vostru ciucciu ùn hè micca abbastanza prontu à inizià u latte di vacca à l'età 1. U vostru pediatru vi pò urdinà di ritene temporaneamente se u vostru ciucciu hà malatie di rene, anemia da carenza di ferru o ritardi di sviluppu.
Pudete ancu esse cunsigliatu di dà à u vostru zitellu 2% di latte (piuttostu chè sanu) sè avete una storia di famiglia di obesità, malatie cardiache o pressione alta. Ma ùn fate micca questu senza l'urdinamentu di un duttore - a maiò parte di i criaturi duverebbe assolutamente beie latte pienu di grassu.
Inoltre, sè stai allattendu, l'introduzione di u latte di vacca ùn significa micca chì duvete smette di allattà.
"Se una mamma hè interessata à cuntinuà a relazione d'allattamentu, o à alimentà u latte maternu pompatu di 12 mesi invece di passà à u latte di vacca, hè ancu una opzione", dice Lvova. Basta à cunsiderà questu un'altra bevanda sana, supplementare per u vostru zitellu crescente.
Cumu passà à u latte interu
È avà a dumanda di milioni di dollari: Cumu fate esattamente a transizione da una bevanda cremosa à l'altra?
Ancu di grazia, ùn avete micca da caccià furtivamente a buttiglia preferita di u criaturu à a minuta chì spenghjenu a candela annantu à u so primu pastellu d'anniversariu. Invece, puderete preferisce passà da a formula à u latte un pocu à pocu à pocu - sopratuttu da chì e tratte digestive di certi zitelli piglianu un pocu di tempu per abituassi à un assunimentu stabile di latte di vacca.
"In i casi induve un zitellu sperimenta panza o stinzia, mischjà u latte maternu o a formula cù u latte di vacca pò allisciare a transizione", dice Lvova. "Ricumandemu di cumincià cù 3/4 buttiglia o tazza di latte maternu o formula è 1/4 di buttiglia o tazza di latte di vacca per uni pochi di ghjorni, dopu aumentendu à 50% di latte per uni pochi ghjorni, 75% per latte per uni pochi ghjorni, è infine dà u zitellu 100% di latte di vacca ".
Sicondu l'AAP, i zitelli da 12 à 24 mesi devenu riceve 16 à 24 once di latte sanu ogni ghjornu. Hè pussibule di scumparte questu in numerose tazze o buttiglie per tutta a ghjurnata - ma pò esse più faciule è più cunveniente d'offre simpliciamente duie o trè porzioni di 8 once à i pasti.
U latte sanu hè nutritivu quant'è a formula?
Malgradu e so apparenti similitudini, a formula è u latte di vacca anu nutevule differenze nutrizionali. U latte latticaghju cuntene più proteine è certi minerali cà a formula. D'altra parte, a formula hè furtificata cù ferru è vitamina C in quantità adatta per i zitelli.
Tuttavia, avà chì u vostru zitellu manghja cibu solidu, a so dieta pò riempie qualsiasi mancanza nutrizionale lasciata da a transizione di a formula.
À questu puntu, sia a formula sia u latte sò solu una parte di l'alimentazione sana sana di u criaturu, chì pò avà include frutti, ligumi, cereali integrali, carni, legumi, è prudutti lattichi addiziunali al di là di u latte.
È se vogliu passà à qualcosa altru chì u latte di vacca?
Se sapete chì u vostru zitellu hà una allergia à u latte, vi puderete dumandà nantu à e vostre opzioni quandu hè ora di dì addiu à a formula. Tradizionalmente, u latte di soia hè statu un sustitutu accettabile per u latte latte à questa età per via di u so cuntenutu di proteine paragunabile.
In questi ghjorni, però, una mansa di latti alternativi nantu à e scaffali di l'alimentariu ponu affullà a decisione di quale da dà à u vostru zitellu - è ùn sò micca tutti creati uguali.
Parechji latti alternativi - cum'è u latte di risu è u latte d'avena - cuntenenu zuccheru aghjuntu è micca vicinu à u cuntenutu di proteine di latticini o di soia. Ancu ùn sò micca spessu furtificati cù i stessi nutrienti in più chì si mettenu in u latte di vacca. È parechji sò assai menu calurichi cà a soia o i latticini - forse un benefiziu per l'adulti, ma micca necessariamente ciò chì un criaturu hà bisognu.
Se u latte di vacca ùn hè micca una opzione per u vostru zitellu, un latte di soia senza zuccheru hè una scelta solida, ma parlate cù u vostru pediatricu nantu à a migliore alternativa.
Altre bevande chì u vostru zitellu pò beie dopu à turnà 1
Avà chì u to figliolu hà più autonumia - è qualchì parolla nova in u so vucabulariu - hè prubabile chì, nanzu pocu, dumandinu d'altre bevande in più di u latte.
Allora pudete di tantu in tantu cede à e richieste di suchju o di un suppu di a vostra soda? Megliu micca.
"U suchju pò esse adupratu medicinali per trattà a stinzia, spessu una preoccupazione durante questu tempu chì u zitellu si adatta à u latte di vacca", dice Lvova. In più di questu, saltate e bevande dolci. "U suchju per piacè o per l'idratazione ùn hè micca incuragitu per via di u so cuntenutu in zuccheru in mancanza d'altri nutrimenti".
L'AAP cuncorda, dicendu: "e bevande a megliu scelta sò veramente semplici: acqua è latte chjari".
U fondu
Cum'è cumu - in u vostru umile parè - nimu ùn hà fossette più belle o un surrisu più irresistibile di u to picculu, mancu un criaturu hè propiu cum'è u vostru in termini di sviluppu.
Hè pussibule chì ci possa esse ragioni per ritardà u passu di u vostru zitellu à u latte interu - ma a maiò parte di i zitelli seranu pronti à passà à 12 mesi.
Facilità a transizione cù un mischju di formula è latte per un paiu di settimane, è parlate cù u vostru pediatra se avete dumande o preoccupazioni.