Quandu entra u latte dopu a nascita?
Cuntenutu
- Quandu vene u mo latte?
- Cumu sapè se u mo latte hè entrutu?
- Cumu aumenterà u mo latte cù u tempu?
- Quante volte devu nutrisce u mo zitellu?
- Chì fattori ponu ritardà a produzzione di latte maternu?
- Purtà si
Perde u sonnu dumandenduci se u vostru latte hè entrutu? Sì hè cusì, ùn site micca solu! Una di e più grande preoccupazioni per ogni nova mamma chì hà l'intenzione di allattà hè se produce abbastanza latte per nutrisce un criaturu.
Ùn àbbia paura! Puderia sembra chì ùn ci sia ancu assai latte, ma a vostra pruduzzione cresce mentre u vostru zitellu cresce è si migliora à l'alimentazione. Eccu ciò chì pudete aspettà chì a vostra pruvista di latte hè stabilita.
Quandu vene u mo latte?
Ci cridite o nò, site pruduttori u latte dapoi prima chì u vostru zitellu sia ancu natu! U calostru hè u primu latte chì u vostru corpu face. Si sviluppa in i vostri seni à a mità di a gravidanza (circa 12-18 settimane) è hè sempre pruduttu in i primi ghjorni dopu a nascita.
Un pocu calostru face una longa strada. Di solitu i zitelli ne beianu una mezza once, in media, in e prime 24 ore. Hè riccu in carboidrati, proteine è anticorpi, è hà proprietà lassative chì aiutanu à passà u meconiu è à luttà contr'à l'itterizia.
Dopu chì u vostru zitellu sia natu, i vostri ormoni cambianti è a succhia di u zitellu aumenteranu u flussu di sangue versu i vostri seni. U flussu di sangue aumentatu face cresce u vulume di u latte maternu, cambiendu a so cumpusizione duie volte durante u primu mese di u to zitellu.
Prima, u cambiamentu da u calostru à u latte di transizione si faci 2-5 ghjorni dopu à avè parturitu. U latte di transizione hè più cremosu in struttura, più altu in proteine, è s'assumiglia più à u latte interu.
Dopu, versu 10-14 ghjorni dopu a nascita, u to latte cambierà torna in ciò chì hè cunnisciutu cum'è latte maturu. U latte maturu hè divisu in u latte forem (chì esce prima) è u latte posteriore.
U foremilk hè più finu è pare più cum'è u latte scrematu. Puderete ancu rimarcà un tintu turchinu.
Quandu l'alimentazione cuntinua, u latte maturu diventerà più spessore è più cremosu in a struttura quandu u latte hè estrattu. U latte trasversale hà un cuntenutu più altu di grassu cà u latte foremil o di latte di transizione.
Se avete avutu un figliolu prima, pudete nutà chì u vostru latte vene assai prima di a prima volta. Curiosamente, un studiu nantu à i geni di i topi hà trovu chì st'animale chì porta u latte più prestu dopu a nascita successiva.
Cumu sapè se u mo latte hè entrutu?
Per parechje donne, l'ingorbimentu di i seni hè un rigalu mortu chì u so latte di transizione hè entratu. Quandu u vostru volumu di latte aumenta, u flussu di sangue aumentatu à i seni li farà gonfialli è si sentenu duri.
Tenite à mente chì u cunfortu assuciatu à stu cambiamentu hè pruvisoriu. L'applicazione di pacchetti caldi à a regione di u torace prima di manghjà - è pacchetti freschi dopu à elli - pò aiutà à fà l'ingorgimentu un pocu più comodu.
Cù u tempu, mentre u latte maturu si sviluppa, i vostri seni diventeranu più dolci di novu. Pudete esse sorprendutu da questu cambiamentu è pensate chì a vostra pruvista hè cascata, ma ùn vi ne fate. Questu hè cumpletamente normale.
Un cambiamentu in l'aspettu di u latte chì vene da u senu hè un altru indicatore chì u vostru latte hè cambiatu da u calostru à una forma più matura.
U calostru hè chjamatu oru liquidu per una ragione! Tende à esse di più culore giallu. Hè ancu più grossu è appiccicatu chì u latte maturu, è hè riccu cù una densità più alta di nutrienti. U latte di transizione apparerà biancu.
Cumu aumenterà u mo latte cù u tempu?
U vostru cambierà in volumu, cunsistenza è cumpusizione nantu à e prime settimane di vita di u to zitellu. Fighjendu a traccia di i pannolini umidi è di feci vi aiuterà à sapè se u vostru fornimentu di latte cresce in modu adeguatu.
In i primi ghjorni, quandu a vostra pruvista si stabilisce, assicuratevi di nutrisce u vostru zitellu à dumanda, 24 ore su 24. Perchè i neonati anu stomacu chjucu cù poca capacità, pudete nutà chì u vostru zitellu vole manghjà più spessu in i primi ghjorni.
Datu chì a pruduzzione di u latte maternu hè ligata à a dumanda, hè impurtante nutrisce o pompà spessu è assicurassi chì u latte in u vostru senu sia cacciatu. Se truvate chì a vostra offerta diminuisce, ci sò cose chì pudete fà per aiutà à aumentà a vostra offerta.
Cù u tempu, pudete truvà chì site capace di pruduce più latte maternu di ciò chì u vostru zitellu hà bisognu. U pumping è a conservazione di u latte in più in u frigorifero o in u congelatore vi serà utile sè diventate malatu, avete una babysitter o tornate à u travagliu.
Quante volte devu nutrisce u mo zitellu?
Per i zitelli allattati à u senu, raccomanda l'alimentazione à a dumanda. U vostru chjucu ti ferà sapè quandu averanu fattu liberendu u so fermu o alluntanendu si.
In principiu, pudete aspettà chì un criaturu allattatu esclusivamente à u senu manghji ogni 2 à 3 ore 24 ore à ghjornu.
I criaturi novi s'addurmintanu spessu à u pettu, ciò chì ùn significa micca sempre ch'elli sianu fatti. Puderete bisognu di sveglialli per riempie u so ventre.
Quandu u vostru zitellu cresce, pudete sperimentà periodi di alimentazione in cluster, durante i quali u vostru zitellu vole manghjà più spessu. Questu ùn hè micca necessariamente un segnu chì a vostra pruvista di latte diminuisce, allora ùn vi ne fate micca sì u vostru zitellu sembra di più fame!
Quandu u vostru zitellu impara à dorme pezzi più lunghi di notte, puderete probabilmente ottene un pocu di più distanza trà l'alimenti durante u periodu di a notte. Eppuru, pudete aspettà di nutrisce u vostru zitellu 8-12 volte à ghjornu per i primi mesi.
Chì fattori ponu ritardà a produzzione di latte maternu?
Sì truvate chì a vostra pruvista di latte piglia un pocu di più di u previstu, ùn vi stressate micca! U vostru corpu pò avè bisognu di uni pochi di ghjorni in più per via di e vostre situazioni uniche di nascita è postpartum.
Un ritardu in a pruduzzione di latte maturu ùn significa micca chì duvete ghjittà u asciugamanu o rinuncià à a speranza.
Alcune ragioni potenziali per un ritardu di a crescita di a produzione di latte includenu:
- nascita prematura
- trasmissione via cesarean section (C-section)
- certe cundizioni mediche cum'è u diabete o u sindrome di l'ovariu polististicu (PCOS)
- obesità
- una infezzione o malatia chì include una frebba
- riposu di lettu prolongatu durante a gravidanza
- una cundizione di tiroide
- esse incapace di allattà durante e prime poche ore dopu à a consegna
- stress severu
Pudete aumentà u vostru voluminu di latte assicurendu chì u vostru zitellu abbia un bonu fermu quandu si nutrisce, alimentendu u vostru zitellu spessu è assicurendu chì i mangimi duranu per un tempu adattu.
In i primi ghjorni dopu a nascita, hè cumunu per l'alimentazione di piglià un pocu. Pò esse 20 minuti per pettu. Quandu i zitelli amparanu à estrarre u latte, u tempu d'alimentazione si scurderà sostanzialmente.
Se truvate chì a vostra produzione di latte hè in ritardu o sì preoccupatu chì avete fattori di risicu per a produzione di latte in ritardu, duvete parlà cun un consulente in allattamentu. Puderanu travaglià cun voi per assicurà chì u vostru zitellu riceva nutrizione sufficiente è furnisce suggerimenti per aiutà à accelerà u prucessu.
Purtà si
Hè stressante pensendu à un ritardu di a produzzione di latte, ma ùn ci hè bisognu di teme! À pochi ghjorni da a nascita, hè pussibule chì sentite chì i vostri seni cumincianu à riempie di latte.
Intantu, assicuratevi di mette e vostre cinghje. U tempu rilassatu, pelle à pelle dà à u vostru zitellu assai opportunità per allattà è dice à u vostru corpu di fà più latte.
Mentre stabilisce u vostru fornimentu di latte, hè OK per fà una ricerca in opzioni di formula. Esse preparatu pò aiutà à rilassatevi, ciò chì significherà cose bone per a vostra pruduzzione di latte!
Se e preoccupazioni nantu à a vostra pruvista vi mantenenu attenti di notte, ùn abbiate paura di parlà cù u vostru duttore o di scuntrà cun un cunsultante in allattamentu. Chances are, uttene qualchì aiutu serà tuttu ciò chì avete bisognu per aumentà u vostru latte naturale.