Perchè Ci sò Particule Bianche in A mo Urina?
Cuntenutu
- Infezzione di e vie urinarie
- Gravidanza
- Altre cause cumune
- Pietre di rene
- Infezioni di trasmissione sessuale
- Cause chì toccanu solu à e donne
- Ovulazione
- Vaginosi batterica
- Infezzioni di levadura
- Cause chì toccanu solu l'omi
- Eiaculazione retrograda
- Prostatite
- U fondu
Panoramica
Ci sò parechje cundizioni chì ponu fà cumparisce particelle bianche in a vostra urina. A maiò parte di elle sò facilmente trattabili, ma duvete ancu verificà cù u vostru duttore per assicurà chì ùn hè micca un segnu di qualcosa di più seriu.
Continuate à leghje per amparà di più nantu à e cause possibili è cumu gestisce le.
Infezzione di e vie urinarie
L'infezioni urinarii (UTI) sò una di e cause più cumune di particelle bianche in l'urina. Di solitu i batteri (è, menu cumunamente, certi funghi, parassiti è virus) ponu causà un'infezzione in qualchì locu di e vie urinarie.
A maiò parte di l'UTI influenzanu a vostra uretra o a vescica in i vostri tratti urinarii inferiori, ma ponu ancu influenzà i vostri uretri è i reni in i vostri tratti urinari superiori.
Sia in l'omi sia in e donne, a scarica da l'uretra per via di una UTI pò lasciare particelle bianche in urina.
Altri sintomi di una UTI ponu include:
- sensazione di brusgiu mentre urina
- urinazione più frequente
- aumentu urge di urinare
- difficultà à passà più cà una piccula quantità d'urina
- urina sanguinosa o turbia
- urina di culore scuru
- urina chì hà un forte odore
- dulore pelvicu in donne o omi
- dulore rectale in l'omi
- pressione in u pelvis
- dulore in u ventre inferiore
A maiò parte di e UTI batteriche sò facilmente trattate cù terapia antibiotica. In rari casi, una UTI pò viaghjà finu à i vostri ureteri è reni. S'ellu accade, pudete avè bisognu di terapia antibiotica per via endovenosa (IV).
Cercate trattamentu medicu immediatu sè avete:
- forte frebba
- nausea è vomitu
- trimendu
- brividi
- dulore significativu in u lombu è i lati à u listessu livellu
Gravidanza
E particelle bianche in a vostra urina ponu esse specialmente alarmanti se site incinta. Hè prubabilmente dovutu à a leucorrea, a secrezione vaginale normale chì hè di solitu magra è lattea. A purtata vaginale durante a gravidanza aumenta. Puderete rimarcà assai, ma hè cumpletamente nurmale. Alcuni ponu scappà quandu urinate, creendu l'aspettu di macchie bianche.
Cuntattate u vostru duttore u più prestu pussibule sè site incinta è avete un scaricamentu chì ùn hè micca biancu, soprattuttu s'ellu pare rosa o scuru.
Altre cause cumune
Pietre di rene
Quandu u vostru livellu di una sostanza cristallina (cume l'ossalatu di calciu o l'acidu uricu) hè troppu altu in e vostre vie urinarie, si accumula in urina è rini. Questu significa chì site un risicu più altu di sviluppà calcoli renali induriti. Queste pietre ponu allora spostassi in altre parti di e vostre vie urinarie.
Sì avete pietre di rene chì sò abbastanza chjuche, pudete passalli mentre urinate. Questu pò fà sembrà chì avete piccole particelle bianche in urina.
Altri sintomi di calcoli renali includenu:
- bisognu urgente di urinare
- dulore intensu è / o fluttuante in l'abdomen, a bassa spina, o laterale
- u dulore chì irradia à l'inguine è u ventre inferiore
- ardenti o dolore durante a minzione
- urina sanguinosa, torbida o puzzante
- incapacità di urinare più di una piccula quantità à a volta
- nausea è vomitu
- frebba è brividi
A maiò parte di picculi calcoli renali è i so sintomi cunnessi ponu esse trattati cù farmaci antiinfiammatori non steroidali (cume ibuprofene) è un alfa bloccante (cume tamsulosina) per aiutavvi à pudè passà a petra renale.
Se avete pietre più grandi, ponu avè bisognu di litotripsia, un metudu per fraccionà e pietre in pezzi più chjucchi. In rari casi, pudete avè bisognu di una procedura urologica più invasiva o di una chirurgia per rimuoverle.
Infezioni di trasmissione sessuale
Infezioni di trasmissione sessuale (STI) sò infezioni passate per cuntattu sessuale vaginale, anale o orale. Ci sò parechji tippi di STI, è parechji di elli ponu causà secrezione genitale sia in l'omi sia in e donne. Queste includenu STI batteriche cume chlamydia è gonorrea è u parassita protozoo STI trichomoniasis.
Quandu urinate, sta scarica pò fughje in a toilette, fendu chì a vostra urina sembra torbida o piace chì abbia pezzi di tessutu biancu.
L'omi ùn anu spessu alcun sintomu addiziunale altru chì brusgià durante l'urinazione cù a purtata uretrale. In più di sti dui sintomi, e donne ponu nutà:
- pruritu vaginale
- dulore pelvicu
Se pensate chì site statu espostu à una STI, cuntattate u vostru duttore u più prestu pussibule. A maiò parte di e STI batteriche è parasitiche ponu esse trattate cù successu cù una rotonda o duie di terapia antimicrobiana.
Cause chì toccanu solu à e donne
A scarica vaginale durante a gravidanza (descritta sopra) ùn hè micca a sola causa chì tocca solu e donne. A causa di un'anatomia più cumplessa, e donne sò più propensi à avè prublemi urinarii o ginecologichi chì ponu ancu causà macchie bianche in urina.
Ovulazione
U mucus cervicale hè pruduttu è secretu da u vostru cervice. Sia a consistenza sia a quantità liberata cambianu secondu induve site in u vostru ciclu mensile.
Nanzu è cunduce à l'ovulazione, pudete avè un mucus in più chì hè più umidu è cremosu in apparenza ch'è in altri tempi. Ùn hè micca stranu per alcuni di questu mucus esce in l'urina.
Se a vostra scarica di mucus hè odorosa, sanguinosa o verde, cuntattate u vostru duttore.
Vaginosi batterica
A vaginosi batterica hè una infiammazione di a vagina chì si verifica quandu ci hè un sbilanciu di i so batteri naturali. Spessu ùn causa alcun sintumu, ma alcune donne notanu una scarica fina, grigia, bianca o verde da a zona vaginale. Sì questu esce quandu urinate, pudete notà qualchì ciuffu biancu in a vostra urina.
Altri sintomi pussibuli di vaginosi batterica includenu:
- odore di pesciu
- pruritu
- sensazione di brusgiu quandu urina
L'opzioni di trattamentu per a vaginosi batterica includenu:
- gel o crema antibiotica topica chì mettite in u vaginu
- medicazione antibiotica orale
Infezzioni di levadura
L'infezzioni vaginali di levadura sò causate da una crescita di u fungu di u levitu Candida albicans in u vaginu. Unu di i sintomi più cumuni hè una scarica spessa, inodore chì pò assomiglia à casgiu.
I sintomi addiziunali di una infezzjoni di levadura include:
- pruritu
- ardenti durante a minzione o u sessu
- dulore durante u sessu
- dulore
- rossu
- gonfiore
U sintimu rivelatore di una infezione vaginale di lievito (spessore, scarica bianca) pò esce in l'urina, creendu particelle bianche.
Sì avete una infezzjoni vaginale di levadura, u vostru duttore pò avè da piglià una crema antifungale, suppositoriu o unguentu. Pudete ancu truvà versioni senza presette di a maiò parte di questi. In certi casi, una infezzjoni di levadura pò necessità di trattamentu cù una prescrizione antifungale orale cum'è fluconazole (Diflucan).
Cause chì toccanu solu l'omi
Eiaculazione retrograda
L'omi chì sperimentanu l'ejaculazione retrograda anu orgasmi secchi, chì significanu pocu o micca sperma hè eiaculatu. Quandu un omu hà una eiaculazione retrograda, u sfintere chì di solitu impedisce à u sperma di entre in a vescica ùn si cuntratta. Questu causa chì u semen scorri in a vostra vejiga invece di fora di u vostru pene. Quandu urinate dopu à l'ejaculazione, pudete nutà sperma in a vostra urina chì s'assumiglia à particelle bianche.
Mentre l'ejaculazione retrograda ùn causa micca prublemi di salute, pò riduce a vostra fertilità. In questi casi, u vostru duttore pò prescrive medicazione chì aiuta à mantene u vostru sfincter uretrale internu chjusu durante l'ejaculazione. In certi casi, u trattamentu di sterilità pò esse necessariu per e coppie chì cercanu di cuncepisce.
Prostatite
A prostatite si riferisce à l'inflamazioni di a glàndula prostata. Questu pò esse causatu da una infezzione batterica. A prostatite batterica pò causà una scarica uretrale chì puderebbe fughje in a vostra urina quandu avete un muvimentu intestinale è fà chì a vostra urina pare chì abbia macchie bianche.
Sintomi addiziunali di prostatite sò:
- difficultà urinate
- dulore quandu urina
- u dulore in u ventre inferiore, a schiena bassa o u rettu
- brividi
- frebba
- urina puzzolente
- dulore in i vostri testiculi
- ejaculazione dolorosa
- disfunzione erettile
- bassa libido
- palpitante vicinu à i genitali o à u rettu
Se avete prostatite batterica acuta, probabilmente averete bisognu di terapia antibiotica per duie à quattru settimane, è u vostru duttore pò cunsigliallu di beie più acqua.
U fondu
Sì avete nutatu particeddi bianchi in a vostra urina, hè prubabile da a secrezione genitale o un prublema in i vostri tratti urinarii, cum'è calcoli renali o infezioni pussibuli. Sì avete sintomi significativi chì accumpagnanu e particelle bianche in a vostra urina, pudete vulete vede u vostru duttore. Pudete travaglià cù u vostru duttore per truvà a causa sottostante. A maiò parte sò facilmente trattabili.