Perchè Pienghje hè a mo nova autocura
Cuntenutu
Cum'è a pioggia, e lacrime ponu agisce cum'è detergente, lavendu l'accumulazione per rivelà un novu fundamentu.
L'ultima volta chì aghju avutu una bona sessione scema hè stata u 12 di ghjennaghju 2020, per esse esatti. Cumu mi ricordu? Perchè era u ghjornu dopu a liberazione di e mo memorie è di u primu libru, "A mezza battaglia".
Mi sentia una gamma intera di emozioni è chianciva per a maggior parte di u ghjornu. Attraversu quelle lacrime, eru finalmente capace di truvà chiarezza è pace.
Ma prima, aghju avutu à passallu.
Cù u ricordu, aviu speratu di sparte a mo storia persunale cù e malatie mentali, ma mi preoccupava ancu di cumu si riceva u libru.
Ùn era micca una storia perfetta, ma aghju pruvatu à esse u più trasparente è onestu pussibule. Dopu avè liberatu à u mondu, u mo metru d'ansietà hà attraversu u tettu.
Per aggravà e cose, a mo migliore amica di a mo zitellina hà pensatu chì l'avia ritrattata cum'è una cattiva amica dopu avè lettu.
Mi sentu annullatu è aghju cuminciatu à interrugà tuttu. A mo storia avia da esse un svegliu per a ghjente? Hè chjaru ciò chì cercu di trasmette in queste pagine? A ghjente riceverà a mo storia cume l'aghju intesa, o mi ghjudicheranu?
Mi sentu più scetticu ogni mumentu è aghju cuminciatu à ripensà tuttu. A paura hà avutu u megliu di mè, è e lacrime seguitanu. Aghju strappatu u mo cervellu pruvendu à decide se avessi ancu avutu a mo verità in primu locu.
Dopu pigliatu u tempu di pusà in i mo sentimenti, mi sentu più forte è pronta per u mondu.
E lacrime dicenu tuttu ciò chì ùn pudia micca. Cù quellu liberu emotivu, aghju avutu a sensazione di pudè stà fermu in a mo verità è lascià cun fiducia u mo arte parlà da per sè.
Sò sempre stata una persona emotiva. Empatizeghju cù a ghjente facilmente è possu sente u so dulore. Hè qualcosa chì credu avè ereditatu da a mo mamma. Ella hà pienghjatu guardendu filmi, serie TV, parlendu cun stranieri, è à tutte e nostre tappe di a zitiddina chì crescenu.
Avà chì sò in trent'anni, aghju nutatu chì mi diventu più cum'è ella (chì ùn hè micca una cosa cattiva). In questi ghjorni chianciu per u bonu, u male, è tuttu u mezu.
Pensu chì hè perchè quandu invechju, mi primuraghju di più di a mo vita è di cumu impattu à l'altri. Pensu di più à ciò chì vogliu chì a mo impronta sia nantu à sta Terra.
I vantaghji di pienghje
Pienghje hè spessu cunsideratu cum'è un segnu di debolezza. Tuttavia, ci sò parechji vantaghji per a salute d'avè un bon gridu di tantu in tantu. Pò:
- alza u vostru spiritu è migliora u vostru umore
- aiutu à dorme
- allevia u dulore
- stimulà a produzzione di endorfine
- self-calmà
- disintossicà u corpu
- ristabilisce l'equilibriu emotivu
Una volta aghju intesu una donna anziana dì: "E lacrime sò solu preghere silenziose". Ogni volta chì piengu, mi ricordu di queste parolle.
Calchì volta, quandu e cose sò fora di u vostru cuntrollu, ùn ci hè più altru chì pudete fà, ma liberà. Cum'è a pioggia, e lacrime agiscenu cum'è un detergente d'umore, lavendu a terra è l'accumulazione per rivelà un novu fundamentu.
Trasfurmà a vostra perspettiva pò aiutà à vede e cose in una nova luci.
Lascialu scurrà
Oghje ghjornu, ùn mi ritenu micca se sentu u bisognu di pienghje. A lasciu fora perchè aghju amparatu chì tene la ùn mi face nunda.
Accugliu e lacrime quand'elli venenu perchè sò chì dopu à calà mi senteraghju assai megliu. Hè qualcosa chì mi averia vargugnatu di dì in i mo 20 anni. In fatti, aghju pruvatu à piattà lu tandu.
Avà chì aghju 31 anni, ùn ci hè vergogna. Solu a verità è u cunfortu in a persona chì sò, è in a persona chì sto diventendu.
A prossima volta chì avete voglia di pienghje, lascialu sorte! Sentite, respira, tenite. Avete ghjustu sperimentatu qualcosa di speciale. Ùn ci hè bisognu di vargugnassi. Ùn lasciate micca chì nimu vi parli fora di i vostri sentimenti o ùn vi dica cumu duvete sente. E to lacrime sò valide.
Ùn dicu micca di sorte in u mondu è di truvà cose da fà si pienghje, ma quandu nasce u mumentu, abbraccia lu senza resistenza.
Puderete truvà chì quelle lacrime agiranu cum'è un strumentu sanu per aiutavvi quandu ne avete più bisognu.
Candis hè autore, pueta è scrittore freelance. A so memoria hè intitulata Mezza Battaglia. Ella piace i ghjorni di spa, viaghjà, cuncerti, picnics in u parcu, è i film di a vita u venneri sera.