Perchè Questu Elite Runner hè OK cù Mai Falla à l'Olimpiadi
Cuntenutu
L'accumulazione per i Ghjochi Olimpichi hè piena di storie di atleti in cima di a so carriera chì facenu cose incredibili, ma certe volte e storie micca cusì riescite sò altrettantu ispiratrici è più realistiche. Pigliate a storia di a corridore Julia Lucas, chì hà avutu una chance per andà à l'Olimpiadi di u 2012 in a corsa di 5.000 metri. Hè entrata à e prove olimpiche di i Stati Uniti per a pista è u campu quattru anni fà cum'è scarpa per finisce in i primi trè è avanzà à Londra. (Parlendu di e prove di l'Olimpiadi, a rutina di u Pavimentu Difettu di Simone Biles Vi Utterà Amperatu per Rio.)
Ma a differenza trà Olimpia è Olimpia speranza hè solu un centesimu di secondu. Duranti i prucessi, Lucas s'hè imbuttatu à u fronte di u pacchettu cù solu uni pochi di giri per andà, ma ùn pudia tene u capu. Hà persu vapore è hà attraversatu a linea d'arrivu à 15: 19.83, solu .04 seconde daretu à u terzu postu. A folla di 20 000 persone in u famosu Hayward Field d'Oregon s'hè sbulicatu in una volta, rendendu chì i sogni olimpichi di Lucas sò stati ridotti. "L'aghju persu in modu drammaticu in l'ultimu passu di a corsa", ricorda u ghjovanu di 32 anni.
Ùn ci hè statu u tempu di fà pena per ella. Lucas hà avutu à mantene a so mina è passà per a rutina post-corsa, rinfrescendu a sfinitura sfrenata davanti à i media è dopu dirigendusi versu l'area di prova di droghe cù i trè qualificatori olimpichi chì eranu in nuvola nove. Ùn hè micca finu à ch'ella si n'andò in casa chì a realità hà cuminciatu à ghjunghje. "Quandu eru finalmente da mè stessu è aghju realizatu chì questu era una cosa vera, hè quandu era veramente tristu, è e ripercussioni di ogni ghjornu di u fallimentu si sò stallate, " ella dice.
Prestu hà capitu chì Eugene, Oregon, induve ella avia campatu è furmatu per a grande razza, ùn andava più à travaglià. Hà ritrovu u so ritornu versu i chjassi ventosi in i boschi è e muntagne di a Carolina di u Nordu, induve hà principiatu à corre è dopu hà fattu a cuncurrenza à l'università. "Sò andatu in u locu induve puderia ricurdà chì mi piace questu", dice ella. "È hà travagliatu veramente bè", dice ella. "Aghju pigliatu à mè stessu per amà corre torna piuttostu chè di risentelu".
Torna in Carolina di u Nordu, hà sempre cuntinuatu à correre competitivamente per dui anni. "Vuliu chì a storia fussi chì mi aghju pigliatu da i mo stivali, è aghju superatu quella perdita, è hè stata redenzione, è andaraghju à l'Olimpiadi", dice ella. Hè avutu u dramma è a fine felice chì ogni grande storia sportiva hà bisognu, nò? "Ma ùn campu micca una vita Disney", dice Lucas. "A magia era sparita". (Amparate più nantu à questi 5 Motivi chì a vostra motivazione hè mancante.) Ùn si pudia più sparisce, cusì rinunziò à a corsa di turchinu friddu, mette i so sogni olimpichi daretu à ella, è prumittì di ùn fà una corsa per un annu sanu. In qualchì parte di a strada, Lucas hà capitu chì puderia avè un impattu più grande travagliendu cù corridori regulari di quantu ùn puderia mai cum'è olimpianu. "Aghju capitu chì i mumenti quandu a corsa m'hà alzatu sò stati quandu aghju vistu un veru sforzu venendu da l'omu", dice ella. "Videndu un sforzu senza scusa scendendu nantu à a pista - ci hè qualcosa di veramente bellu chì mi vogliu attaccà."
Lucas vede quellu sforzu chì vene avà da i corridori di tutti i ghjorni cum'è Nike + Run Coach in New York City, induve entra in gruppi di atleti lucali, micca d'elite è sparte innumerevule pepite di cumpetenze di a vita vera. "In fondu aghju avutu ogni ferita o prublema o autodubitu chiunque pò avè in corsa, allora sì u so ghjinochju face male in un modu chì sò familiarizatu, seraghju in gradu di aiutalli", dice. (Novu à a corsa? Motivatevi cù questi Minigoals.)
Hè solu alimentatu u so amore per u sport ancu di più. "Pensu chì mi piace di più correre, ma u mo amore diventa più largu", dice. "Aghju da sparte lu cù tutti". Inclusu e persone più di 10.000 chì seguitanu u so account Instagram super motivante. "U pensamentu di inspirà qualcunu altru m'inspira", dice Lucas. Missione compia.