Perchè u Risicu di i disordini di l'usu di a Sostanza hè più altu per e persone LGBTQ
Cuntenutu
- Alti tassi di disordini da l'usu di a sostanza
- E pressioni di l'orgogliu
- Truvà aiutu è trattamentu
- 'Un prucessu in corsu'
Circa sette anni fà, "Ramone", 28, hà dettu ch'ellu si truvava in situazioni chì "ùn puderia mai avè imaginatu prima".
Si trasferì in New York da fora di u statu senza parechje cunnessioni persunali o un travagliu, è u divanu hà surfatu da un appartamentu à un altru.
À un mumentu datu per pagà l'affittu, si hè giratu versu u travagliu cum'è scorta.
Dopu, à u so 21esimu anniversariu, hà amparatu chì era diagnosticatu da HIV. À a fine, si truvò campendu in u sistema di rifugiu per i senzatetti di a cità.
Ramone, chì ùn hà micca vulsutu esse identificatu da u so nome sanu, dice chì un suttascrittu chì attraversa stu periodu di transizione è sfida era una dipendenza da e sostanze.
Mentre l'alcoolu suciale è recreativu è l'usu di marijuana ùn eranu micca ostaculi significativi per a so vita d'ogni ghjornu, dice chì una dipendenza da u metanfetamina cristallina hè diventata un ostaculu principale per a so capacità di campà ciò ch'ellu hà chjamatu una "vita produttiva"
"Crystal meth hè statu introduttu da mè da e persone chì ùn avianu micca u mo interessu in core", hà dettu Ramone à Healthline. "Aghju sempre in cuntattu cù alcune di queste persone finu à oghje, ogni volta in una luna turchina affaccanu. Benintesa, pensu à «oh o Diu, ùn devu micca tene u cuntattu cun elli.» Ma eranu quì quandu avia bisognu di un locu per stà, quandu ùn avia micca nimu, manghjà, rifugiu. Sfurtunatamente, eranu quì. "
L'esperienze di Ramone ùn sò micca rare per i milioni di persone in i Stati Uniti chì campanu cù dipendenza è disordini di l'usu di sostanze.
U 2017 National Survey on Drug Use and Health riporta chì 18,7 milioni di persone di 18 anni o più anu avutu un disordine per l'usu di sostanze in i Stati Uniti. U listessu raportu hà trovu chì circa 3 persone in 8 persone luttanu cù una dipendenza da "droghe illecite", circa 3 persone in 4 campanu cù l'alcol, mentre chì 1 in ogni 9 persone trattanu di dipendenze sia da droghe sia da alcolu.
Inoltre, a storia di Ramone puderia suscità nods di ricunniscenza da un segmentu particulare di a pupulazione: e persone LGBTQ.
Cum'è membru identificatu da sè stessu di a cumunità LGBTQ, l'esperienze di Ramone riflettenu a presenza relativamente alta di questi disordini trà l'Americani LGBTQ.
Perchè sò questi prublemi cusì cumuni in a più grande comunità LGBTQ?
Numerosi studii è travagliu da cunsiglieri è difensori in u campu anu pruvatu à risponde à sta dumanda cumplicata dapoi anni. Da guardà u "bar gay" cum'è un spaziu sicuru per i scontri LGBTQ à e pressioni culturali chì ponu lascià a ghjente in questa cumunità particolarmente suscettibile à i disordini di l'usu di e sostanze, hè un sughjettu cumplicatu, multi-sfaccettatu.
Per Ramone, chì vive attualmente una vita sobria, è altri cum'è ellu chì si identificanu cum'è LGBTQ, hè una lotta cunsistenti arradicata in una serie di fattori profondi.
Alti tassi di disordini da l'usu di a sostanza
In ghjennaghju, e ricerche publicate in LGBT Health anu indicatu tassi eccezionalmente alti di disordini da l'usu di sostanze trà e persone in a cumunità LGBTQ.
A squadra di ricerca fora di l'Università di Michigan hà pigliatu un ochju à i dati 2012-2013 da l'Enquesta Epidemiologica Naziunale nantu à l'Alcol è e Cundizioni Relative-III. Di u tutale di 36 309 adulti indagati, circa u 6 per centu rientranu in a categuria di "minurità sessuale", vale à dì ch'elli ùn si identificanu micca cum'è eterosessuali.
I ricercatori anu trovu chì e persone chì si identificavanu cum'è lesbiche o omosessuali eranu più di duie volte più probabili di e persone chì si identificavanu cum'è eterosessuali di avè un disordine "severu" di u consumu di alcolu o di tabacchi, mentre chì e persone chì si identificavanu cum'è bisessuali eranu trè volte più propensi à avè questu tipu di disordine per l'usu di sustanze.
Quelli chì ùn eranu micca sicuri di cume identificà a so identità sessuale eranu cinque volte più propensi à avè un disordine per l'usu di sostanze di e persone eterosessuali.
"Avemu saputu chì e pupulazioni LGB (lesbiche, gay è bisessuali) anu una prevalenza più alta di l'usu di e sostanze, ma questu hè u primu studiu chì documenta a gravità di i disordini di l'usu di l'alcol, di i disordini di l'usu di u tabaccu, è di i disordini di l'usu di a droga basatu annantu à criterii diagnostichi (DSM -5) aduprendu un campione rappresentativu di i Stati Uniti ", hà dettu à Healthline l'autore principale Carol Boyd, PhD, RN, prufessore à l'Università di Michigan School of Nursing.
Boyd spiegò chì i studii passati eranu assai menu cumpleti. Per esempiu, quelli chì cunducenu stu tipu di ricerca recrutanu tipicamente omi gay in i bar è li dumandanu nantu à u so usu di droghe è alcolu.
Ella hà dettu chì alcuni studii anziani si concentreranu solu nantu à l'alcol è micca altre droghe o sostanze dipendenti.
Tuttavia, ciò chì hà fattu stu studiu unicu hè chì si hè focalizatu annantu à l'alcol, u tabaccu è e droghe.
U studiu di Boyd hà i so punti cechi. Per esempiu, ci sò alcune omissioni flagranti da l'acronimu LGBTQ.
Boyd hà nutatu chì u so studiu ùn hà micca esaminatu i membri di a cumunità transgénero, chjamendulu una "lacuna notable" in a ricerca chì "deve esse riempita da ricerche future".
Ella aghjunse, "In u futuru, i studii anu da dumandà à i rispondenti nantu à u sessu ch'elli anu assignatu à a nascita, è se questu currisponde à u so sessu", aghjunse.
Mentre u studiu di Boyd ùn hà micca esaminatu i disordini di l'usu di a sostanza in a populazione transgénero, uni pochi altri anu.
Un studiu recente hà trovu chì i dati di l'Enquesta di Salute Kids 2013-2015 in California (CHKS) mostranu chì i studienti transgender eranu circa 2 1/2 volte più propensi à aduprà droghe cum'è metanfetamine è cocaina chè i so pari cisgender.
Heather Zayde, LCSW, un assistente sociale clinicu è psicoterapeuta basatu in Brooklyn, hà dettu à Healthline chì per i ghjovani di a cumunità LGBTQ, u potenziale per i disordini di l'usu di a sostanza hè assai reale.
"Per questi ghjovani, ci hè a paura di entrà in una sucietà ch'elli ponu percepisce chì li rifiuta", hà dettu Zayde. "Ci hè statu assai travagliu chì si move in a direzzione ghjusta, cun più accettazione di tutte e persone, ma poi ci hè messageria da a presidenza attuale, per esempiu, induve i zitelli sentenu cose orribili chì venenu da a leadership - hè assai difficile, in particulare per quelli zitelli chì ùn si adattanu micca ".
Ella hà rimarcatu chì questi ghjovani anu spessu paura di ùn esse accettati da quelli più vicinu à elli, da e so famiglie à i so pari. Per questi zitelli, ùn ci hè "nisuna fuga da sta paura" di u rigettu, è spessu e sostanze ponu diventà un "go-to" faciule per elli per aiutà à regulà e so emozioni.
E pressioni di l'orgogliu
U ghjugnu 2019 marca u 50esimu anniversariu di e rivolte di Stonewall Inn in New York, un mumentu di primura in a storia LGBTQ chì, in parte, hà stimolatu decenni di più visibilità è attivismu in a cumunità LGBTQ.
À pochi blocchi di Stonewall, Joe Disano travaglia da cunsiglieru per l'abusu di droghe à u centru cumunitariu lesbicu, gay, bisessuale è transessuale (cunnisciutu cum'è The Center) in u quartieru West Village di New York.
Disano hà dettu storicamente chì assai persone LGBTQ chì si sentenu "stigmatizate socialmente" anu trovu rifugi sicuri in i spazii è i bar di vita notturna.
Hè qualcosa chì u residente di New York City "Mark", 42, chì vulia ùn esse identificatu da u so nome cumpletu, capisce troppu bè.
Avà, campendu 2 anni è mezu in recuperu da l'usu di droghe è alcolu, Mark, chì hè gay, si ricorda di cumu si sintia quandu hà cuminciatu à esce in bars gay da ghjovanu adultu.
Originariu di Cincinnati, Ohio, Mark hà dettu ch'ellu hè surtitu per ellu stessu cum'è gay dopu avè graduatu à u liceu. Ellu disse chì a so chjesa avia un gruppu di attività gay induve i ghjovani si puderianu riunisce è sentenu sicuri, ma à l'età, hà gravitatu versu "induve eranu tutti l'altri gay - u bar".
"Dunque, i prossimi 20 anni o più, tuttu ciò chì sapia era chì sì site gay, andate in bar è club", hà dettu à Healthline. "À u filu di l'anni, site solu intrappulatu. Ùn avete micca scelta. Hè cum'è «sì gay, eccu una buttiglia, eccu un saccu» "
Hà dettu avà chì hè in ripresa, hà avutu a cuscenza chì una vita suciale passata chì girava solu intornu à a droga è l'alcolu era quella chì l'aiutava à sente insensatu.
In l'esperienza di Mark, passà per a vita cum'è un omu gay significava trascinà intornu à i bagaglii emotivi intarrati in u so subconsciente - ansietà è trauma da intimidazione è rigettu.
Ellu disse chì sente chì questu hè qualcosa chì pò causà parechje persone LGBTQ cum'è sè stessu per turnà à l'usu di sostanze per fughje temporaneamente u so dulore.
"Tutte e persone anu qualchì nivellu di dulore emotivu chì portanu, ma pensu chì essendu omosessuali o strani, ci sò cose chì purtemu intornu. Cume, ci sò altre alternative, ma ùn li circate micca, andate à u club, andate à u bar, allora sentu chì sì hè tuttu ciò chì fate, hè veramente distruttivu ", hà dettu.
Per Mark tutta sta bevanda è l'usu di droghe anu spiralizatu in un sensu di depressione pesante, è ghjunghjenu à un puntu induve i penseri suicidi sò diventati "una cunsiderazione".
Hà ricurdatu cumu, dopu un weekend particulare di club, hà decisu di circà aiutu. Hè andatu à una riunione à u Centru di New York, è hè statu culpitu da u fattu di scuntrà altri omi omosessuali chì ùn "vulianu micca imbriacà mi o drogàmi [è eranu solu] pruvendu à truvà una manera di esce da questu, ancu ".
Mark hà dettu chì una di e so più grandi sfide à vulè campà una vita di sobrietà hè vinuta d'accordu cù u fattu chì "normalizati" alti livelli d'usu di sostanze diventanu in a so vita è chì a so prospettiva era "distorta".
Per ellu, parte di una vita una vita sobria significava amparà chì un pocu di u cumpurtamentu ch'ellu venia à accettà cum'è parte di una notte "tipica" ùn era micca necessariamente a norma.
"Per esempiu, qualchissia chì hà fattu un overdosing nantu à a pista di ballu, averia pensatu chì hè nurmale, cum'è chì avessi da re-amparà chì ùn era micca normale chì a ghjente fessi un overdosing è chì cascassi in faccia, è chì sia incuscente. Mi ci hè vulsutu à esse in ripresa per amparà chì «oh, ùn hè micca nurmale», hà dettu Mark.
Avà, Mark hà dettu ch'ellu hè gratu per a so nova perspettiva è a capacità di impegnassi cù e persone à un livellu più altu senza droghe o alcolu.
"L'internu ùn avete micca bisognu d'andà à imbriacassi ogni notte", hà dettu di cunsiglii chì darà u so figliolu più chjucu. "Ci hè u travagliu per fucalizza nantu à" voi "."
Truvà aiutu è trattamentu
Craig Sloane, LCSW, CASAC, CSAT, hè un psicoterapeuta è un assistente sociale clinicu chì sà ciò chì significa aiutà sia l'altri in a so recuperazione sia cercà aiutu sè stessu. Cum'è un omu omosessuale identificatu in ripresa, Sloane hà dettu ch'ellu hè necessariu micca di pinghje e sperienze di tutti in una spazzola larga.
«Tutti sò unichi. Ùn pudete micca fà finta di sapè cum'ella hè a situazione di tutti, ma in modu generale, pensu chì solu avè l'empatia di a sperienza di sapè quantu hè difficiule di chiede aiutu, è avè avutu l'esperienza da mè stessu sapendu chì a ripresa hè pussibule, mi permette di trasmette un certu tipu di speranza ", hà dettu Sloane.
Prufessiunale, hà dettu ch'ellu ùn sparte micca a so storia persunale cù e persone cun quale travaglia, ma hà aghjustatu chì e so sperienze ponu aiutà à informà a so comprensione di ciò ch'elli passanu.
Sloane ripigliò à Mark è à Disano chì cresce è vene in età adulta cù una identità LGBTQ pò lascià à certe persone un certu livellu d'ansietà è di stress.
"U traumu assuciatu à u stigma suciale di esse LGBTQ, di vive in una cultura chì, per a maiò parte, hè omofoba è eterosessista, hè traumaticu", spiega Sloane. "Da e sperienze di esse intimuriti è rifiutati da l'amichi è a famiglia, quelli traumi purtroppu sò sempre veri in u 2019. In parechje parte di u paese, i spazii sicuri per a ghjente strana per andà sò bars, allora l'isolamentu suciale hè certamente unu di i fattori sottu à i disordini di l'usu di a sustanza per e persone LGBTQ ".
Hà aghjustatu chì per i membri di a cumunità transgénero, in particulare, u rigettu è l'isolamentu da i pari è di a famiglia ponu esse elevati. Tutte queste sperienze contribuiscenu à u "stress minoritariu", chì Sloane hà definitu cum'è alti livelli di stress risentiti da gruppi chì sò marginalizzati, lascendu parechje persone LGBTQ suscettibili à disordini da l'usu di sostanze.
U duttore Alex S. Keuroghlian, MPH, direttore di i prugrammi di furmazione è di furmazione à l'Istitutu Fenway è assistente prufissore di psichiatria à a Harvard Medical School, hà dettu chì e persone LGBTQ chì cercanu trattamentu puderebbenu avè difficultà à truvà un ambiente di salute inclusivu.
"U trattamentu di a dipendenza deve esse adattatu per e persone LGBTQ", hà dettu. "Avemu da infundà i principii di trattamentu di u stress minoritariu in approcci basati in evidenza. I fornitori anu da adattà è trattà u trattamentu à e cose cum'è i disordini di l'usu di l'uppioidi trà e persone LGBTQ, per esempiu ".
Inoltre, hà indicatu chì i fornitori medici anu da capisce esattamente cumu i cunduttori per a dipendenza sò legati à u stress minoritariu.
Keuroghlian hà aghjustatu chì e cose sò ancu migliorate in certi modi, ancu se ci vole ancu di più per fà un sistema sanitariu più inclusivu. In fatti, sta caduta, hà dettu ch'ellu hè statu dumandatu à parlà in Tennessee per affruntà a crisa di oppioidi in a cumunità LGBTQ.
"U Tennessee hè un statu induve a ghjente ùn puderebbe aspittà di vede interessu à migliurà l'assistenza in questa zona, ma stu tipu di cose accade in tuttu u paese, ci hè un bellu travagliu chì nimu ùn sente parlà", hà spiegatu.
Francisco J. Lazala, MPA, coordinatore di prugramma, servizii di gestione di casi in Harlem United, un centru di salute di a comunità in New York, hà dettu chì ci sò più ghjovani LGBTQ chì anu bisognu di abitazione è di assistenza sanitaria chè u numeru di prugrammi è servizii ben finanziati. chì pò aiutà à risponde à i so bisogni.
Lazala hà dettu chì Harlem United serve in particulare i ghjovani di culore è i membri di gruppi marginalizati chì venenu à ellu in cerca di sustegnu è di sicurezza.
Parechji di i ghjovani chì travaglia cun sperienza di mancanza di casa è di dipendenza.
Ellu hà dettu chì alcune storie sò più incuraghjenti cà altre.
A listessa settimana cù a so intervista cù Healthline, Lazala hà dettu chì una ghjovana donna cù a quale hà travagliatu hè venuta à vedelu. Avia campatu cù una dipendenza da l'alcol in u passatu. Hà rivelatu chì pocu dopu à abbandunà l'alcol, hà scupertu chì avia HIV.
"U mo core hè ghjustu rottu", hà dettu. "Hè tristu di vede sti ghjovani [toccu stu tipu di ostaculi è] ci sò pochi servizii per i ghjovani [HIV-] pusitivi".
'Un prucessu in corsu'
Cinquanta anni dopu à Stonewall, Lazala hà rimarcatu chì hè ironicu cumu i lochi chì eranu tempi paradisi è spazii sicuri - cum'è u quartieru West Village vicinu à Stonewall è u Centru di New York - sò diventati "gentrifichi", è sò menu accuglienti per i giovani LGBTQ di culore circhendu spazii chì pudessinu alluntanà li da droghe è alcolu.
Ramone hè assai familiarizatu cù u travagliu di Lazala. Hè ghjuntu à Harlem United quandu stava sperimentendu a mancanza di casa è ricunnosce i servizii è u sustegnu chì hà trovu quì cù u ritornu in piedi.
"Eiu stava cun a ghjente sbagliata, e cose si sò davveru male in termini di truvà mi stessu droghe, di stassi cun persone chì vendianu droghe. Di colpu, facia cose chì ùn vulia micca fà. Ùn mi sentia micca amatu, ùn mi sentu micca comodu ", hà dettu.
Di campà cù l'usu di e sostanze, Ramone hà dettu chì hè impurtante chì a ghjente sappia chì ùn hè micca solu una "fermata è esse fatta cun ella situazione".
"Hè un prucessu continuu", disse. "Per furtuna, aghju una grande determinazione".
Mark hà dettu ch'ellu hè più cuntentu postu ch'ellu pò "accede" di più sè stessu avà ch'ellu hè in ripresa.
"A cumunità di ricuperazione hè una cumunità in crescente crescente, assai persone strani si sveglianu", hà dettu Mark. "Pensu chì esse gay hè veramente speciale. Hè difficiule quandu ùn pudete micca sfruttà quella spezialità sè site briacu. È in sobrietà puderete sfruttà tuttu què, uttene à travaglià a vostra anima è travaglia assai di ciò chì portemu intornu. Hè un locu veramente passiunante per esse ".