Perchè a Comunità LGBT ottiene una peggiore assistenza sanitaria chè i so pari dritti
Cuntenutu
Quandu pensate à e persone in svantaghju per a salute, puderete pensà à populazioni rurali o à redditu bassu, anziani o zitelli. Ma in realtà, in uttrovi 2016, e minurità sessuale è di sessu sò state ufficialmente ricunnisciute cum'è una pupulazione di disparità di salute da l'Istitutu Naziunale per e Salute di e Minurità è Disparità di Salute (NIMHD), vale à dì ch'elli sò più adatti per esse affettati da malatie, ferite è violenza è mancanu opportunità per ottene una salute ottimale, secondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC). (Questu hè ghjuntu pochi mesi dopu un studiu tamantu chì mostra chì e persone LGBT sò in periculu per una mansa di prublemi di salute mentale è fisica.)
Essendu formalmente ricunnisciuti cum'è una pupulazione di disparità sanitaria, i prublemi di salute di a cumunità LGBT diventeranu u puntu focale per assai più ricerche da parte di l'Instituti Naziunali di Salute (NIH) -è ghjè ora. A ricerca noi fà anu dimostratu chì e minurità sessuale anu bisognu di una migliore salute, stat. E persone chì si identificanu cum'è una minurità sessuale o di genere affrontanu risichi per a salute elevati per l'HIV / AIDS, l'obesità, i disordini di l'umore è l'ansietà, a depressione, l'abusu di sustanzi, è potenzalmentu di più chì ùn sapemu micca, secondu un studiu recente JAMA Medicina Interna è un rapportu 2011 da NIH. (Vede ancu: 3 prublemi di salute chì e donne bisessuali duveranu sapè)
Ma perchè hè a cumunità LGBT in sta situazione in primu locu? U mutivu maiò hè simplice: pregiudiziu.
E persone LGBT chì vivenu in e cumunità cù alti livelli di preghjudiziu anti-gay anu tassi di mortalità più altu ch'è in e cumunità di preghjudiziu bassu, secondu un studiu di 2014 publicatu in Scienze Sociali è Medicina, chì traduce in una speranza di vita più corta di circa 12 anni. Iè, 12. Tutta. Anni. Questa lacuna hè causata principalmente da tassi più alti di omicidiu è suicidiu, ma ancu da tassi più alti di morte per malattie cardiovascolari. Perchè? Sicondu i circadori, u stress psicosociale di a vita in una zona altamente pregiudiziale pò purtà à comportamenti più malsani (cum'è una dieta povera, fumà è un forte cunsumu d'alcol) chì sò ligati à u risicu di malatie cardiache.
Ma ancu fora di e zone altamente pregiudiziale, a cura LGBT ben informata hè difficiule da truvà. NIH dice chì e persone LGBT sò ciascuna parte di una populazione distinta cun preoccupazioni sanitarie uniche. Eppuru, in un sondaggio di più di 2,500 praticanti sanitari è di assistenza suciale, quasi u 60 per centu dicenu chì ùn consideranu micca chì l'orientazione sessuale sia pertinente per i bisogni sanitari, secondu una indagine di 2015 da YouGov per Stonewall, una urganizazione LGBT in u Regnu Unitu. ancu sì sti prufessiunali di a salute fà cunsidereghja l'orientazione sessuale impurtante, a maiò parte di elle ùn ricevenu micca a furmazione necessaria; unu in 10 dicenu chì ùn sò micca cunfidenti in a so capacità di capisce è risponde à i bisogni specifici di i pazienti LGB, è ancu di più dicenu chì ùn si sentenu micca capaci di capisce i bisogni di salute di i pazienti chì sò trans.
Tuttu chistu significa chì l'assistenza di basa di qualità hè più difficiuli di vene per e persone LGBT. È quandu uttene un cuntrollu simplice diventa una azzione faccia a faccia cun discriminazione, hè faciule di vede perchè puderianu saltà nant'à u duttore in tuttu - chì puderia esse perchè e donne lesbiche è bisessuali ponu esse menu propensi à aduprà cure preventive di e donne dritte , secondu u NIH. Se avete mai ottenutu "l'aspettu" da voi ginecologu quandu site statu brutalmente onestu in quantu à a vostra storia sessuale, capite chì i prufessiunali sanitarii ùn sò micca sempre ogettivi cume vuleriamu ch'elli sianu. (Questu hè soprattuttu preoccupante, perchè più donne anu sessu cù e donne chì mai.)
È sta discriminazione ùn hè micca solu ipotetica, hè vera. U studiu YouGov hà scupertu chì u 24 per centu di i persunali di salute affrontati da i pazienti anu sentitu i culleghi fà rimarche negative nant'à e persone lesbiche, gay è bisessuali, è u 20 per centu anu intesu cummenti negativi fatti nantu à e persone trans. Anu ancu truvatu chì unu in 10 membri di u staffu anu assistitu à una credenza espressa di i pari chì qualchissia pò esse "curata" d'esse lesbica, gay o bisessuale. Un idea chì, TBH, appartene à i tempi di u "isteria" di e donne chì anu osatu di-Diu ne và-avè una voglia sessuale.
A bona nutizia hè chì femu un prugressu versu a piena accettazione di a cumunità LGBT (sì per i diritti di u matrimoniu uguali!), È l'attenzione di NIH à a ricerca in l'arena sanitaria certamente aiuterà. A cattiva nutizia hè chì, bè, questu hè ancu un prublema in primu locu.