Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Perchè i bugiardi patologichi mentenu veramente tantu - Vita Di Vita
Perchè i bugiardi patologichi mentenu veramente tantu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Hè faciule di fighjà un bugiardu abituale una volta chì li cunniscite, è ognunu hà scontru quella persona chì si trova nantu à assolutamente tuttu, ancu cose chì ùn anu micca sensu. Hè infuriosu! Forse si imbelliscenu di e so successe passate, dicenu ch'elli sò andati in qualchì locu quandu si sà chì ùn l'anu micca, o solu dicenu uni pochi troppu veramente storie impressiunanti. Ebbè, ricerche recenti ponu spiegà perchè a ghjente hà difficultà à esce da l'abitudine di mentirà una volta chì principianu. (BTW, eccu cumu u stress di mentirà influenza a vostra salute.)

Un novu studiu publicatu in Neuroscienze di a Natura hà dimustratu chì più menti, più u vostru cervellu si abitua. In fondu, i circadori anu truvatu un modu per dimustrà scientificamente ciò chì parechji crede digià chì hè veru: mentire diventa più faciule cù a pratica. Per misurà questu, i scientisti anu ingaghjatu 80 vuluntarii è li fece dì bugie mentre piglianu scansioni MRI funzionali di u so cervellu. A ghjente hè stata mustrata una maghjina di un vasettu di sordi è dumandatu à induvinà quanti sordi eranu in u vasu. Tandu anu avutu da cunsiglià à u so "cumpagnu", chì era in realtà parte di a squadra di ricerca, nantu à a so stima, è u so cumpagnu avia da fà l'ultima indovina quant'è quanti centesimi u vasu cuntene. Stu compitu hè statu cumpletu in parechji scenarii diffirenti induve u participante hà benefiziu di menti nantu à a so stima per u so propiu interessu è l'interessu di u so cumpagnu. Ciò chì i circadori anu osservatu era à pocu pressu ciò ch'elli aspettavanu, ma era ancu un pocu inquietante. In principiu, dì bugie per ragioni basate in l'interessu stessu hà aumentatu l'attività l'amigdala, u principale centru emotivu di u cervellu. Mentre a ghjente hà continuatu à cuntà bugie, però, quella attività hè diminuita.


"Quandu mentimu per guadagnà persunale, a nostra amigdala produce un sentimentu negativu chì limita a misura in quale simu pronti à minti", cum'è Tali Sharot, Ph.D., autore senior di studiu, spiega in un comunicatu di stampa. Chì hè per quessa chì a bugia face micca sentiti bè sè ùn site micca abituati. "Tuttavia, sta risposta svanisce mentre continuemu à bugie, è più casca più grande diventanu e nostre bugie", dice Sharot. "Questu pò purtà à una" pendita scivolosa "induve picculi atti di disonestà scalanu in bugie più significative". I ricercatori anu teorizatu in più chì sta diminuzione di l'attività cerebrale era dovuta à una risposta emotiva diminuita à l'attu di bugie, ma più studii anu da fà per cunfirmà sta idea.

Allora chì pudemu coglie da stu studiu cume hè? Ebbè, hè chjaru chì i bugiardi praticati sò megliu, è più menti, u vostru cervellu hè megliu à cumpensà internamente. Basatu nantu à ciò chì sapemu avà, puderia esse una bona idea di ricurdavvi a prossima volta chì pensate à dì una bugia bianca chì a pratica pò esse abituale.


Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Leghje

U vostru Guida à u Cold Brew vs.Caffè Ghiacciatu

U vostru Guida à u Cold Brew vs.Caffè Ghiacciatu

è vo ite un novu di u caffè quale ghju tu capitu a differenza trà latte è cappuccini (tuttu hè in u latte, o ghjente), hè capi citoghju e ite pienu cunfu u in quantu ...
Dumandu per un Amicu: Chì Devu Fà Di I Miei Capelli Capezzoli?

Dumandu per un Amicu: Chì Devu Fà Di I Miei Capelli Capezzoli?

A coltate, imu tutte donne, moderne, fiducie. apemu di capelli di capezzoli! Ci hè, ò capelli, abituatevi. For e la ciate chì a toia i fermi intornu, o for e ite in cerca di modi per ba...