Alta testosterone in donne: cumu si scarica è si identifica
Cuntenutu
- Segni di eccessu di testosterone in e donne
- Cumu identificà alta testosterone
- Cumu scaricà a testosterone
A donna pò suspettà chì ci hè un aumentu di i livelli di testosterone chì circulanu in u sangue quandu ella principia à presentà sintomi tipicamente maschili, cum'è a presenza di capelli nantu à a faccia, cambiamenti in u ciclu menstruale, diminuzione di seni è una voce più bassa, per esempiu.
Sti sintomi ponu apparisce in ogni tappa di a vita di una donna, è ponu esse dovute à cambiamenti ginecologichi, cume a presenza di ovari polichistici o di cancru è ovari, o ponu esse una cunsequenza di l'usu di qualchì supplementu di testosterone. Cusì, hè impurtante per a donna di circà i cunsiglii di u ginecologu appena si avvede di cambiamenti, chì in questu modu hè pussibule per u duttore indicà a prestazione di testi chì valutanu i livelli di testosterone circulanti.
Segni di eccessu di testosterone in e donne
Alcuni segni chì ponu indicà un aumento di testosterone in donne sò:
- Aumenta i capelli di u corpu, cumprese a crescita di i capelli nantu à a faccia è u pettu;
- Assenza di menstruazione o menstruazione irregulare;
- Pelli grasse è acne aumentata;
- Aborti spuntani;
- A perdita di capelli di l'omi simile à a calvisione;
- Cambiamentu di voce, diventendu più seriu;
- Riduzzione di pettu;
- Allargamentu di u clitoride;
- Cambiamenti in l'ovulazione, chì ponu esse infertilità.
A testosterone hè un ormone chì ancu s'ellu hè di solitu più altu in l'omi, si trova ancu in donne in quantità più chjuche. Tuttavia, a so pruduzzione eccessiva pò esse ligata à u sindrome di l'ovariu polichisticu, u cancheru di l'ovariu o l'iperplasia surrenale congenita, è hè impurtante cunsultà u ginecologu per chì i testi ponu esse fatti per identificà a causa di l'aumentu di testosterone è inizià u trattamentu adattatu.
Cumu identificà alta testosterone
Per cunfirmà chì a testosterone hè aumentata in e donne, in più di osservà l'apparizione di segni chì indicanu un aumentu di a quantità di testosterone, un test di sangue deve esse effettuatu chì indica a quantità totale di ormone, cume a testosterone libera è totale dosage, principalmente. I livelli di testosterone in e donne ponu varià secondu l'età è u laburatoriu in u quale hè fatta a dosa, cù a media trà 17,55 è 59,46 ng / dL. Vede più infurmazioni nantu à u test di testosterone.
Oltre à verificà i livelli di testosterone, u duttore pò indicà a prestazione di altri testi, cume a misurazione di 17-α-hydroxyprogesterone è SDHEA, oltre à a prestazione di alcuni test di imaging, postu chì i sintomi presentati ponu ancu esse indicativi altri cambiamenti .
Se ci hè un suspettu chì l'aumentu di i livelli di testosterone hè dovutu à a presenza di un tumore in l'ovariu, u duttore pò indicà a realizazione di testi di imaging è a misurazione di u marcatore tumorale CA 125, chì hè generalmente alteratu in u cancheru di l'ovariu. Amparate più nantu à l'esame CA 125.
Cumu scaricà a testosterone
U trattamentu per nurmalizà i livelli di testosterone in e donne pò include una diminuzione o l'interruzzione di a supplementazione di testosterone, se a donna segue u trattamentu raccomandatu da u duttore, o pò esse fattu cù a supplementazione di ormoni femminili cum'è l'estrogeni per equilibrà i livelli di ormoni. In a donna. Una bona opzione hè di piglià a pillula di cuntrollu di nascita, secondu a raccomandazione di u duttore, perchè aiuta à abbassà i livelli di testosterone in u sangue.
Hè ancu pussibule di diminuisce naturalmente questu ormone bevendu tè verde ogni ghjornu è aduttendu cibi sani è diminuendu u cunsumu di carboidrati cume u risu, a pasta, a patata è u pane biancu. Esercità regolarmente è riduzzione di u stress cutidianu hè ancu impurtante per regulà l'ormoni femminili senza dighjà ricorrere à a medicazione.