Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità) - Nourrisson
10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità) - Nourrisson

Cuntenutu

E fragole, i mirtilli è i lamponi sò cumunemente dispunibuli in i buttreghi, ma assai frutti altrettantu deliziosi sò abbundanti in natura.

I bacchi salvatichi prosperanu in parechji climi, è sò ricchi di nutrienti è cumposti putenti di piante. Ancu se e bacche salvatiche ponu esse acide, sò abbastanza versatili è ponu esse gode in una larga varietà di modi.

Tuttavia, alcune bacche selvatiche cuntenenu cumposti tossichi. Sì manghjati in quantità elevate, ponu causà sintomi scomodi o ancu esse fatali.

Eccu 10 bacche salvatiche deliziose è sicure chì pudete manghjà - è 8 velenose da evità.

1. Sambucu

U sambucu hè u fruttu di parechje spezie di u Sambucu pianta.

Prusperanu in regioni lievi à subtropicali di l'emisferu nordu. U fruttu tende à cresce in picculi ammassi è hè neru, neru turchinu o viulettu.


Ancu se i frutti di a maiò parte Sambucu e varietà sò comestibili, u Sambucus nigra L. ssp. canadensis a varietà hè u tippu più cunsumatu.

Hè impurtante di nutà chì l'anziani anu da esse cotti per inattivà i composti alcaloidi chì ponu causà nausea si e bacche sò manghjate crude (1).

I sambucini anu un gustu acru, acutu, ghjè per quessa chì sò tipicamente cotti è zuccherati per fà suchji, marmellate, chutneys o vinu di sambucu.

Queste bacche sò una grande fonte di vitamina C, cù 1 tazza (145 grammi) chì furnisce u 58% di e vostre necessità cutidiane. A vitamina C hà assai roli vitali in u vostru corpu, ma hè particularmente impurtante per u vostru sistema immune.

I sambucchi sò ancu ricchi di vitamina B6, chì sustene a funzione immune (,).

A cumpusizione nutritiva di u sambucu è di i prudutti di u sambucu li rende particularmente efficaci per rinfurzà a salute immune.

Per esempiu, un studiu in 312 adulti hà trovu chì piglià 300 mg di un supplementu di strattu di sambucu sia prima sia dopu u viaghju hà riduttu significativamente a durata è a gravità di i raffreddori, paragunatu cù un placebo ().


riassuntu

I sambucini anu un gustu acrusu è pichjulatu quandu crudu, allora sò megliu à gode di cucinà. Sò carchi di vitamina C è vitamina B6, chì sustenenu tramindui a salute immune.

2. Nuvole

Nuvole sò bacche di a pianta Rubus chamaemorus, chì cresce in altitudini più alti in e zone fresche è bogose di l'Emisferu Nordu.

A pianta di mora hà fiori bianchi, è u fruttu giallu-aranciu s'assumiglia à un lampone (5).

I nuvuli freschi sò dolci, suchjosi, è abbastanza acri. U so gustu hè megliu descrittu cum'è un mischju trà lamponi è ribes rossi - cun un toccu di dolcezza florale. Sò sicuri da manghjà crudi (6).

E nuvole sò ricche di vitamina C, chì furniscenu u 176% di e vostre necessità cutidiane in 3.5 once (100 grammi) ().


Sò ancu ricchi di ellagitannini, chì sò putenti antioxidanti chì ponu aiutà à prutege e vostre cellule da i danni radicali liberi.

In più, secondu studii di animali è di provette, l'ellagitannini ponu avè effetti anticanceru, aumentanu u vostru sistema immunitariu è luttanu contr'à l'infiammazione (, 9).

riassuntu

Nuvole anu un gustu dolce è dolce. Contenenu antioxidanti putenti chjamati ellagitannini chì ponu prutegge da i danni radicali liberi è offrenu altri benefici per a salute.

3. Huckleberry

Huckleberry hè u nome nordamericanu per e bacche di parechje spezie vegetali in u Vaccinium è Gaylussacia generi (,).

I mirtilli salvatichi crescenu in regioni muntagnose, fureste, paludi è bacini di laghi in l'America di u Norduveste è in l'Occidente di u Canada. I bacchi sò chjuchi è sia rossi, turchini, o neri.

L'aranciu maturu hè abbastanza dolce cù un pocu di tartezza. Ancu se ponu esse manghjati freschi, sò spessu fatti in bevande gustose, marmellate, pudding, dolci, sciroppi, è altri alimenti.

I mirtilli sò ricchi in putenti antioxidanti, cumpresi antocianine è polifenoli. In fatti, cuntenenu più di questi cumposti benifichi cà frutti ricchi in antioxidanti cum'è i mirtilli ().

E diete ricche in antocianine è polifenoli sò state ligate à benefici impressionanti per a salute, cumprese una infiammazione ridotta, un risicu più bassu di malatie cardiache, è effetti anticancerosi (,).

riassuntu

I mirtilli sò abbastanza dolci cù un pocu di tartezza è ponu esse goduti freschi o cucinati. Sò ricchi di putenti antioxidanti, cumpresi antocianini è polifenoli.

4. Uva spina

Uva spina appartene à dui gruppi maiò - uva spina europea (Ribes grossularia var. uva-crispa) è uva spina americana (Ribes hirtellum) (15).

Sò urighjinarii di l'Europa, di l'Asia è di l'America di u Nordu è crescenu nantu à una machja alta circa 1-6 metri (3-6 piedi). I bacchi sò chjuchi, tondi, è varienu da culore verdi à rossu o purpura (15).

L'uva spina pò esse assai acida o assai dolce. Sò manghjati freschi o aduprati cum'è ingrediente in torte, vini, marmellate è sciroppi.

Sò ricchi di vitamina C, cù 1 tazza (150 grammi) chì furniscenu 46% di u Riferimentu Ogni ghjornu (RDI) ().

Inoltre, a listessa porzione impacca 6,5 ​​grammi enormi di fibra dietetica, chì hè 26% di u valore cutidianu. A fibra dietetica hè un tipu di carboidrati indigestibili chì hè essenziale per una digestione sana (,).

Contenenu ancu l'acidu protocatechuic antiossidante, chì hè statu dimustratu per avè effetti antibatterici, antiinflamatori è anticancerosi in studii animali è in provette ().

Ancu se questi risultati sò prometenti, più ricerca umana hè necessaria per cunfirmà questi benefici potenziali.

riassuntu

L'uva spina pò esse acida o dolce è gudita fresca o cotta. Sò ricchi di fibra, vitamina C, è l'acidu protocatechuicu antioxidante.

5. Chokeberries

Chokeberries (Aronia) cresce nantu à un arbustulu chì hè uriginale di l'America di u Nordu orientale (19).

Anu un gustu semidulce ancu acru è ponu esse manghjati freschi, ancu s’elli sò più cumunimenti trasfurmati in vini, marmellate, spargenti, suchji, tè, è ghjacciu.

I Chokeberries crescenu tipicamente in boschi umidi è paludi. Ci sò trè spezie principali di chokeberry - u chokeberry rossu (Aronia arbutifolia), chokeberry nero (Aronia melanocarpa), è viola chokeberry (Aronia prunifolia) (19).

I Chokeberries sò particularmente ricchi di vitamina K, un nutriente chì sustene a salute di l'osse è hè necessariu per e funzioni corporee impurtanti, cume una coagulazione di sangue adatta (,,).

Sò ancu ricchi di antioxidanti, cum'è l'acidi fenolici, antocianini, flavonoli è proantocianidini. Sti putenti cumposti vegetali danu à i chokeberries una di e più alte capacità antioxidanti di tutti i frutti ().

riassuntu

I Chokeberries anu un gustu semidulce ancu acru è ponu esse guditi freschi o cucinati. Sò ricchi di vitamina K è numerosi antioxidanti.

6. Mulberries

Mulberries (Morus) sò un gruppu di piante in fiore chì appartenenu à u Moraceae famiglia.

Crescenu in leghje à e regioni subtropicali in i emisferi Nordu è Sud. I Mulberry sò frutti multipli, ciò chì significa chì crescenu in gruppi (24).

E bacche anu una lunghezza di circa 3/4 à 1 1/4 pollici (2-3 cm) è tipicamente di culore viola scuru à neru. Alcune spezie ponu esse rosse o bianche.

I Mulberry sò suchjosi è dolci è ponu esse tastati freschi o in torte, cordiali è tisane. Sò pieni di vitamina C è furniscenu una bona quantità di vitamine B, magnesiu è putassiu.

Inoltre, 1 tazza (140 grammi) di moru offre un impressionante 14% di i vostri bisogni di ferru ogni ghjornu. Stu minerale hè necessariu per prucessi impurtanti in u vostru corpu, cume a crescita, u sviluppu è a produzzione di cellule sanguine (,).

In più, i more sò imballati cù antocianine, chì sò pigmenti vegetali chì sò forti antioxidanti.

Studi di test-tube è animali mostranu chì l'estratti di moru pò aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue, aiutà a perdita di pesu, luttà contr'à u cancheru è prutege u vostru cervellu da i danni.

Tutti questi benefici ponu esse dovuti à a so alta concentrazione di antioxidanti, chì includenu antocianine (,,).

riassuntu

I Mulberry sò frutti suchjosi è dolci chì sò diliziosi freschi o cucinati. Sò ricchi di antiossidanti in ferru è antocianina.

7. Salmonberry

Fotografia di Gunter Marx / Getty Images

I Salmonberries sò u fruttu di u Rubus spectabilis pianta, chì appartene à a famiglia di e rose.

E piante sò originarie di l'America di u Nordu, induve ponu cresce finu à 2,6 metri (6,6-13 piedi) di altezza in fureste umide di u liturale è longu i costi (30, 31, 32).

I Salmonberries sò gialli à aranciu-rossi è parenu more. Sò abbastanza insipidi è ponu esse cunsumati crudi (33).

Tuttavia, sò cumunemente cumbinati cù altri ingredienti è trasformati in marmellata, dolci, gelatina è bevande alcoliche.

I Salmonberries sò una bona surghjente di manganese, chì furnisce 55% di u RDI in 3,5 once (100 grammi). U manganese hè di primura per u metabolismu di i nutrienti è a salute di l'osse, è hà effetti antioxidanti putenti (,).

E bacche cuntenenu ancu una bona quantità di vitamine K è C, offrendu 18% è 15% di a RDI in una porzione di 3,5 once (100 grammi), rispettivamente ().

riassuntu

I Salmonberries sò di fata senza gustu quandu sò freschi, cusì sò cumunimenti trasfurmati in cunfitture, vini è altri alimenti. Sò una bona fonte di manganese è vitamine C è K.

8. Bacche di Saskatoon

Amelanchier alnifolia hè un arbustu chì hè uriginariu di l'America di u Nordu.

Cresce 3-8 piedi (1-8 metri) di altezza è produce frutti commestibili cunnisciuti cum'è bacche di saskatoon. Queste bacche viole anu circa 1/4-1 di pollice (5-15 mm) di diametru (37).

Anu un sapore dolce, noce è ponu esse manghjati freschi o secchi. Sò aduprati in torte, vini, marmellate, birra, sidru, è qualchì volta cereali è mischia di piste.

E bacche di Saskatoon sò una di e migliori fonti di riboflavina (vitamina B2), cuntenendu guasi 3 volte e vostre necessità cutidiane in 100 grammi (38 once) (38).

A riboflavina - cum'è l'altre vitamine B - hà un rolu essenziale in a produzzione energetica. Hè necessariu per trasformà u vostru alimentu in energia è pò prutege u vostru sistema nervosu da disordini cum'è a malattia di Parkinson è a sclerosi multipla (,).

riassuntu

E bacche di Saskatoon anu un sapore dolce è noce è ponu esse gustate sia fresche sia secche. Sò incredibbilmente alti in riboflavina, un nutriente assai impurtante.

9. Muscadine

Muscadine (Vitis rotundifolia) hè una spezia di vigna originaria di i Stati Uniti.

E Muscadine anu una pelle spessa chì varieghja da u bronzu à u porpura scuru à u neru. Anu un gustu assai dolce ma muscu, è a tessitura di a so carne hè simile à quella di e prugne (41, 42).

E muscadine sò in piena di riboflavina (vitamina B2), cù un serviziu di 3,5 once (100 grammi) chì furnisce 115% di u RDI. Sò ancu ricchi di fibre dietetiche - cuntenenu 4 grammi per 3,5 once (100 grammi) di porzione, o 16% di u valore cutidianu ().

A fibra dietetica pò aiutà à riduce i livelli di colesterolu in u sangue, prumove a digestione sana, è aumentà a perdita di pesu è i sentimenti di pienezza ().

Questi frutti simili à uva ùn sò micca solu ricchi di riboflavina è di fibre dietetiche, ma cuntenenu ancu resveratrolu.

Questu antioxidante si trova in a pelle di uva. Studii umani è animali mostranu chì u resveratrol prumove livelli sani di zuccheru in sangue è pò prutegge contra e malatie cardiache è certi tumori ().

riassuntu

E bacche muscadine anu un gustu dolce è muscu. Sò ricchi di fibre, riboflavina è resveratrol, un putente antioxidante.

10. Buffaloberries

Buffaloberries (Shepherdia) sò u fruttu di picculi arbusti in u Elaeagnaceae famiglia.

E piante sò originarie di l'America di u Nordu è altezze di 3-4 metri (1-4 metri). Silver buffaloberry (Shepherdia argentea) hè a spezia più cumuna. Hà e foglie verdi cuperte di peli argentosi fini è fiori gialli-pallidi chì mancanu di petali ().

I Buffaloberries anu una pelle aspra è rossa scura cù picculi punti bianchi. E bacche fresche sò abbastanza amare, allora sò spessu cotte è trasformate in cunfitture, gelatine è sciroppi deliziosi. Manghjà troppu di sti frutti in ogni forma pò causà diarrea (46).

Sti frutti sò pieni d'antioxidanti, cumpresu u licopenu.

U Licopenu hè un pigmentu putente chì dà à i frutti rossi, aranci è rosa u so culore caratteristicu. Hè stata ligata à una serie di benefici per a salute.

Per esempiu, i studii anu assuciatu u licopenu cun un risicu ridottu di malatie cardiache, certi tumori è cundizioni oculari, cume a cataratta è a degenerazione maculare legata à l'età (ARMD) (,,,).

riassuntu

I Buffaloberries sò abbastanza amari ma ponu esse trasfurmati in deliziosi cunfitturi è sciroppi. Sò ricchi di licopene, un antioxidante ligatu à un risicu riduttu di malatie cardiache, di cundizione oculare, è di certi tumori.

8 Bacche salvatiche velenose da evità

Mentre chì assai frutti di boscu sò deliziosi è sicuri da manghjà, alcuni duvete evità.

Alcune bacche cuntenenu cumposti tossichi chì ponu causà effetti collaterali scomodi o fatali.

Eccu 8 bacche salvatiche velenose da evità:

  1. Bacche di Holly. Queste piccule bacche cuntenenu u saponinu cumpostu tossicu, chì pò causà nausea, vomitu è ​​crampi di stomacu ().
  2. Vischio. Sta famosa pianta di Natale hà bacche bianche chì cuntenenu u cumpostu tossicu phoratoxin. Pò causà prublemi di stomacu è un battimentu cardiacu lentu (bradicardia), è ancu tossicità cerebrale, renale è surrenale ().
  3. Ciliegie di Ghjerusalemme. Cunnisciuta ancu cum'è aranciu di Natale, sta pianta hà bacche gialle-rosse chì cuntenenu solanina, un cumpostu chì pò causà infezioni gastrointestinali, crampi di u stomacu, è un battitu cardiacu irregulare (tachicardia) ().
  4. Agrodolce. Chjamatu ancu moranella legnosa, e bacche di sta pianta cuntenenu solanina. Sò simili à e ciliegie di Ghjerusalemme è ponu causà effetti collaterali simili ().
  5. Bacche di Pokeweed. Queste bacche viole parenu uva ma cuntenenu cumposti tossichi in e radiche, foglie, steli è frutti. Sta pianta tende à diventà più tossica quandu matura, è manghjà e bacche hè putenzialmente fatale ().
  6. Bacche di Ivy. Di culore purpura-neru à giallu-aranciu, ste bacche cuntenenu a tossina saponina. Puderanu causà nausea, vomitu è ​​crampi di stomacu ().
  7. Bacche di tassu. Queste bacche rosse brillanti cuntenenu semi potenzialmente tossichi. Un studiu hà mostratu chì manghjà troppu semi di tassu hà causatu attacchi ().
  8. Bacche di Virginia Creeper. Queste bacche rampicanti cuntenenu quantità tossiche di ossalatu di calciu. Cunsumà troppu di questu compostu pò avè effetti tossichi annantu à i vostri reni ().

Questa lista ùn hè micca esaustiva, è parechje altre bacche velenose crescenu in natura. Alcune bacche tossiche parenu ancu simili à quelle commestibili.

Per questa ragione, a massima prudenza deve esse presa quandu si coglie frutti di bosco. Se ùn site micca sicuru se una bacca salvatica hè sicura, hè megliu per evitàla.

riassuntu

Parechje bacche salvatiche cuntenenu cumposti tossichi. Esse estremamente prudente quandu coglie frutti di boscu per u cunsumu.

U fondu

Parechje bacche salvatiche sò deliziosi è sicuri da manghjà.

Sò spessu imballati cù nutrienti è antioxidanti putenti chì ponu furnisce vari benefici per a salute, cum'è aumentà l'immunità, prutegge u vostru cervellu è u core, è riduce i danni cellulari.

Tuttavia, alcune bacche selvatiche sò velenose è potenzialmente fatali. Se ùn site micca sicuru di una spezia di bacca salvatica, hè megliu evità di manghjalla, chì ùn vale micca u risicu.

Oghje Interessante

Leggings d'allenamentu rossi sò a prossima grande tendenza di l'abbigliamento attivu

Leggings d'allenamentu rossi sò a prossima grande tendenza di l'abbigliamento attivu

I legging di allenamentu culuriti ùn ò nunda di novu, ma l'e tate, ci hè una tonalità vibrante chì i di tingue da u pack: ro u. embra chì ogni i truttore di forma fi ...
15 cattivi abitudini di ginnastica chì avete bisognu di abbandunà

15 cattivi abitudini di ginnastica chì avete bisognu di abbandunà

Vi ringraziemu per aver a ciugatu u vo tru equipagiu quandu ite finitu, è iè, apprezzemu chì alviate que ti elfie pecchiu per quandu rientrate in ca a. Ma quandu i tratta di l'etiqu...