Cura di u tatuu: chì fà, cumu lavà è chì ferru
Cuntenutu
- Cosa da fà u primu ghjornu
- Chì ùn fà micca in i primi ghjorni
- Cumu lavà u tatuu
- Cumu riduce u gonfiore è u rossu
- Cumu allevà i tatuaggi pruriginosi
- Chì cura deve esse mantenuta per sempre
- Quandu andà à l'uspidale
Dopu avè fattu un tatuu hè assai impurtante di piglià cura di a pelle, micca solu per evità una possibile infezione, ma ancu per assicurà chì u cuncepimentu sia ben definitu è chì i culori sianu mantenuti per parechji anni.
Dunque, a cura di i tatuaggi deve cumincià subitu dopu à abbandunà u salone di tatuaggi è stà cun voi per a vita.
Cosa da fà u primu ghjornu
Dopu avè fattu un tatuu, a pelle hè assai brutta è, dunque, ci hè un risicu elevatu d'infezzione, postu chì i batteri è i virus sò capaci di ghjunghje più facilmente à l'internu di u corpu. Dunque, da u mumentu chì lasciate u salone di tatuaggi, hè impurtante di mantene a vostra pelle prutetta cun un pezzu di cellufanu o di plastica ferma, per almenu 4 ore. Ma questu tempu pò varià secondu ogni tatuu, è duvete sempre riceve una guida da u tatuatore.
Dopu, u plasticu deve esse cacciatu per evità di creà un ambiente umidu è caldu induve e batterie ponu multiplicassi più facilmente. In questu ghjornu hè sempre impurtante di lavà u tatuu è applicà una crema curativa, per stimulà a recuperazione più rapida di a pelle. Vede a cura chì duvete piglià quandu u tatuu per evità una infezzjoni.
Chì ùn fà micca in i primi ghjorni
Ancu se ci sò alcune abitudini chì ponu esse fatte per riduce u risicu d'infezzione, ci sò ancu altri chì devenu esse evitati in e prime 4 settimane per assicurà una migliore guarigione, cume:
- Ùn caccià i coni chì cumincianu à furmassi in i primi 4 ghjorni dopu à u tatuu, postu ch'elli ponu ancu esse cunnessi à strati più profondi di a pelle, induve l'inchiostru hè sempre allughjatu;
- Ùn scratchate micca u tatuu, cumu pò aggravà l'irritazione di a pelle è prumove l'apparizione di una infezzione per via di a presenza di batteri sottu à e unghie;
- Ùn immerse micca u tatuu in acqua, in particulare in i lochi publichi cum'è piscine o spiagge, chì a maiò parte di i batteri crescenu in l'acqua, aumentendu u risicu d'infezzione;
- Evite u sole, perchè i raggi UV causanu infiammazione di a pelle è ponu finisce per dislocà i strati d'inchiostru di u tatuu, in più di ritardà u prucessu di guarigione;
- Evite aduprà crema eccessiva in u tatuu, in particulare e creme cù l'oliu, cumu creanu una barriera chì impedisce a pelle di respira è guariscenu currettamente;
- Ùn portate micca vestiti troppu stretti, perchè impedisce a pelle di respirà è pò ancu finisce per tirà i coni di a pelle chì aiutanu à guarì.
Inoltre, hè ancu impurtante di esse attenti à u ritornu à l'attività fisiche, perchè a produzzione di sudore pò finisce per spiazzà l'inchiostru chì ùn hè ancu stallatu in i strati più profondi di a pelle, in più di esse un locu cù assai terra, chì pò finisce per aumentà u risicu di infezzione. Dunque, u ritornu in palestra o eserciziu fisicu deve esse rimandatu per almenu 1 settimana.
Fighjate u video seguente è verificate ciò chì manghjà per chì u vostru tatuu guarisce currettamente è sembra perfettu:
Cumu lavà u tatuu
U primu lavatu di u tatuu hè assai impurtante per assicurà a guarigione curretta è impedisce u sviluppu di una infezzione, perchè aiuta à rimuovere i resti di sangue è di cellule morte. Tuttavia, prima di lavà u situ di u tatuu hè assai impurtante di lavà e mani per eliminà a maiò parte di i batteri è impedisce ch'elli entrinu nantu à a pelle tatuata.
Dopu, l'acqua currente deve esse applicata sopra a zona di u tatuu, strofinendu leggermente cù e dita, evitendu di aduprà una spugna o un tipu di stoffa è, solu dopu, applica un sapone antibattericu dolce nantu à a pelle. Idealmente, l'acqua deve esse calda senza causà vapore d'acqua, chì u calore pò purtà à l'apertura di i pori di a pelle, facilitendu l'entrata di batteri è permettendu à l'inchiostru di spustassi in a pelle.
Infine, a pelle deve esse asciutta bè, aduprendu asciugamani di carta monousu o lasciata asciugà à l'aria aperta, cume i tovaglioli convenzionali, oltre à avè un numeru più grande di batteri, ponu ancu esse ruvidi nantu à a pelle, causendu irritazioni.
Cumu riduce u gonfiore è u rossu
U gonfiore di a pelle è u rossu sò assai cumuni in i primi ghjorni dopu avè fattu un tatuu per via di u traumu causatu da a macchina di tatuaggio, tuttavia, hè un prucessu di guarigione naturale è, dunque, ùn deve micca esse una causa d'alarma.
U megliu modu per riduce questi sintomi più rapidamente hè di mantene a vostra pelle assai pulita è secca, in più di applicà un unguentu curativo parechje volte à u ghjornu, cum'è Nebacetin o Bepantol Derma, per esempiu. Vede altre opzioni per curà unguenti.
Cumu allevà i tatuaggi pruriginosi
Dopu à circa 1 settimana hè naturale chì una sensazione di prurigazione custante apparisca in u situ di u tatuu, chì hè causata da l'apparizione di i coni chì rendenu a pelle più secca è pruriginosa. Cusì, un bonu modu per alleviare u pruritu hè di idratà bè a vostra pelle, aduprendu una crema per a pelle estremamente secca, cum'è Nivea o Vasenol, per esempiu.
Duvete ancu evità di grattà a pelle cù e unghie, ancu sì a sensazione hè assai intensa, è ùn pudete dà chè una piccula schiaffa per pruvà à riduce a sensazione. I coni chì si formanu ùn devenu ancu esse cacciati, chì ghjè nurmale chì caschinu cù u tempu di manera cumpletamente naturale. Queste bucce ponu spessu esse u culore di u tatuu, ma ùn significanu micca chì l'inchiostru esca.
Chì cura deve esse mantenuta per sempre
U tatuu hè generalmente guaritu dopu à 1 o 2 mesi, ma a cura di a pelle deve esse mantenuta per a vita, soprattuttu per assicurà chì u cuncepimentu di u tatuu sia ben definitu è u culore ferma più longu. Cusì, alcune precauzioni impurtanti includenu:
- Applica una crema idratante ogni ghjornu;
- Applica una crema solare ogni volta chì a pelle tatuata deve esse esposta à u sole;
- Evite bumps o tagli in l'area di u tatuu;
- Bei circa 2 litri d'acqua à ghjornu.
Inoltre, avè un stile di vita sanu è manghjà una dieta equilibrata aiuta ancu à assicurà a salute di a pelle è, dunque, permette à u tatuu di restà sempre bellu è ben delimitatu. Vede un esempiu di alimentu chì aiuta à mantene a salute in generale.
Quandu andà à l'uspidale
In a maiò parte di i casi, u tatuu guarisce facilmente è senza complicazioni maiò, però, pò esse raccomandatu d'andà à l'ospedale se sintomi cum'è:
- Pelle cù rossu rossu assai intensu;
- Tatuaggio sanguinante;
- Gonfiore di u situ di u tatuu;
- Dolore severu in u situ di u tatuu.
Inoltre, altri sintomi più generali, cum'è a frebba sopra à 38º C o a sensazione di stanchezza, ponu ancu indicà una infezzione è, se si verificanu, devenu esse segnalati à un medicu generale.