Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 19 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
L'ora di Streghe hè u peghju - Eccu ciò chì si pò fà per quessa - Salute
L'ora di Streghe hè u peghju - Eccu ciò chì si pò fà per quessa - Salute

Cuntenutu

Hè torna quellu tempu di a ghjurnata! U vostru zitellu nurmalmente felice hè diventatu un zitellu scruccone, inconsolabile chì ùn fermerà solu di pienghje. È hè ancu se avete fattu tutte e cose chì di solitu li stallanu.

Scumettite chì avete voglia di aghjunghje e vostre proprie lacrime à u diluviu. Pò esse questu l'ora di streghe?

Chì ghjè l'ora di streghe?

Una volta chì site statu quì, capite. A maiò parte di i genitori annuveranu cun simpatia quandu menzionate l'ora di streghe. È ghjè perchè assai di noi avemu jiggled un zitellu altrimente calmu in queste ore. Ié, scusate di dilla, ma hè veramente ore micca ora.

L'ora di streghe pare accadere intornu à a stessa ora ogni ghjornu. Pensate à a fine di u dopu meziornu, à a sera, è à e prime ore di a notte: da 5 ore à sera. à 12 ore di matina A bona nutizia hè chì sta sfida (certamente allunga i nervi tesi) u periodu ghjunghje à a fine.


Mantene e schede nantu à questu è vedrete chì spessu principia trà e settimane 2 o 3, punta à a settimana 6, è poi vene à finisce intornu à u marcu di 3 mesi.

Chì a causa?

Allora se l'ora di streghe hè una vera sfida è ùn appartene micca à i conti di fata, chì ne provoca in realtà? Mentre chì nimu hà risposte definitive, ci sò parechje teorie.

  • Pruspittiva. U tempo in casa vostra riprende à a fine di u dopu meziornu è à a prima sera? Di solitu queste sò l'ore quandu altri zitelli è cumpagni vultanu in casa o site di ripiglià da a cura di i zitelli. Avete bisognu di preparà a cena è di colpu si ricorda di quella chjamata di travagliu chì duvete fà. Ci hè assai in corso è a surestimulazione pò esse troppu per certi zitelli. U ciculu di u piantu puderia esse un segnu chì u vostru zitellu hà bisognu di calma è tranquillità.
  • Troppu stancu. I zitelli da a nascita à 12 settimane si stancanu assai prestu. Quandu u vostru zitellu hè stancu, cortisol è adrenalina sò liberati in u sangue. Truverete specialmente difficiule per calmà u vostru zitellu quandu questi ormoni di svegliu stanu attraversendu u so picculu corpu.
  • Abbassamentu di u latte. A maiò parte di e mamme trovanu chì versu a fine di a ghjurnata, a so pruvista di latte pare esse menu abbundante. Possibile, accade perchè i nostri livelli di prolattina (l'ormone chì aiuta à pruduce u latte) sò più bassi à a fine di a ghjurnata. Un nivellu più bassu di prolattina significa un flussu di latte più lentu è chì hè cumprendente frustrante per un criaturu famitu.
  • Spurts di crescita. Durante u so primu annu, u vostru zitellu passerà per parechje spurte di crescita. Di solitu, sti spruzzi di crescita veneranu intornu à 2 à 3 settimane, 6 settimane, 3 mesi è 6 mesi. Festighjate queste tappe è sapete chì, per uni pochi di ghjorni, u vostru zitellu pò esse più fussier è vulete manghjà di più.

L'ora di streghe ùn hè micca sempre una parte integrante di l'allevu di i zitelli. In fattu, mentre chì parechji genitori ponu affruntà veri sfidi à l'ora di streghe, alcuni furtunati altri glideranu tranquillamente per queste ore. Eccu à una corsa senza glitch per tutti noi!


Chì pudete fà?

Sì site unu di i genitori chì deve affruntà sta sfida, eccu ciò chì pudete fà per rendelu più faciule per voi è u vostru zitellu.

Alimentazione in cluster

Sì u vostru zitellu allatta, stai probabilmente allattendu in media circa ogni 2 à 4 ore. Sì dite una formula, avete probabilmente cuminciatu offrendu da 1 à 2 once di formula per neonati ogni 2 à 3 ore è poi l'aumentatu quandu paria chì avianu sempre fame.

Ma questi numeri ùn funzionanu micca quandu si tratta di l'ora di streghe. Durante queste ore, u vostru zitellu pò vulè raggruppà manghjà, o manghjà ogni 30 minuti o più. Va bè. Puderanu passà per un colpu di crescita, cercandu un cunfortu in più, o riempendu u so ventre per un sonnu più longu di notte. (Un sonnu di notte più longu? Sì!)

Pop in un ciucciu

Avete nutatu chì i zitelli amanu chjappà? Pruvate aduprà un ciuciu per calmà u vostru zitellu invece d'offre u to pettu o una buttiglia. L'alimentazione in cluster pò cuntribuisce à e sfide di l'ora di streghe perchè pò sovraccaricà u sistema digestivu di u to zitellu. Aduprà un ciucciu vi dà un secondu vantaghju.


Verificate per burps

U gasu chì hè chjappu in a panza di u to criaturu li farà frasturnà. Assicuratevi chì u vostru aiutu rilascia u gasu aiutenduli à burpà pattinendu a spalle pianu pianu o tenenduli sopra a spalla cù u stomacu appughjatu nantu à a spalla. Alerta di mess: Tenite un pannu à a manu per quandu u vostru zitellu sputessi.

Cunsiderate u vostru livellu di stress

Avete mai rimarcatu cumu un criaturu esigente pò calmassi di colpu quandu qualchissia altru li tene? Sì, i zitelli ponu leghje l'emozioni di i so caregivers. Sè site frasturnatu, u vostru zitellu serà in zerga; sè site tranquillu, u to criaturu si rilasserà. Fate un pocu di respiru prufondu. Meditate per un pocu se pudete.

A lezzione 101 di l'ora di streghe hè di ramintà chì sì u megliu genitore per stu zitellu è chì si pò fà.

Esce fora

Se pudete, pruvate à passà fora. Preferibilmente fate un cortu viaghju à u parcu o ancu solu intornu à u bloccu. Esse fora vi dà a pussibilità di schjarisce a testa, scurdassi di e faccende chì vi aspettanu in casa, è arricurdatevi chì stu zitellu hè di solitu adorabile.

Sposta intornu

U vostru zitellu hè abituatu à u muvimentu. Ricurdativi chì i purtate per 9 mesi? Pruvate à mette li in un swing è lasciate chì u muvimentu li calmessi. Se vulete liberà e bracce per pudè travaglià, aduprate un portabebè.

Pruvate pelle à pelle

U cuntattu strettu cù u vostru zitellu pò travaglià cum'è un incantu. U vostru zitellu si prubabilmente rilasserà quandu senterà a vostra pelle contr'à a so. È mentre vi cugliate è inalate quellu prufumu di criaturu, probabilmente ancu voi.

Cambia i caregivers

Ùn siate timidi di dumandà aiutu. Sè site frustratu, o solu bisognu di una pausa, dumandate à u to cumpagnu o un membru di a famiglia di aiutà. Probabilmente anu aspettatu per voi di dumandà.

Quandu hè qualcosa di più?

Tantu per l'ora di streghe. Ma u piantu incessante puderia esse qualcosa di più? Depende. Se u vostru criaturu pienghje per 3 o più ore à ghjornu, 3 o più ghjorni à a settimana, per 3 o più settimane à a volta, pudete vulete cunsiderà coliche. Soprattuttu se u vostru ciucciu archighjeghja u spinu o tira e so gambe versu u so ventre.

A colica principia versu 6 settimane è spessu si svanisce per u 3 o 4. U colicu pò esse causatu da (surpresa, surpresa) troppu latte. Sì avete un eccessu di latte accumpagnatu da una decadenza cun forza, u vostru zitellu puderia piglià troppu aria mentre manghjava. Questu li darà assai gasu è dolore.

U Reflux (o GERD per a malatia di reflux gastroesofageu, quandu u reflux accade spessu, causendu danni à u rivestimentu esofageu) puderia ancu fà chì u to zitellu pianghi troppu troppu. U reflux accade induve l'acidi irritanti di u stomacu sò rigurgiti in l'esofago. Pensate à l'ardori per empatizà cù u vostru zitellu.

S'ellu hè reflux, avarete prubabilmente chì u vostru criaturu spessu sputa è pare infelice per questu. A vostra megliu scumessa, sè site preoccupatu di i periudi prolongati di pienghje, hè di cuntattà u vostru pediatre.

Purtà si

L'ora di streghe hè stressante! U vostru zitellu hè un individuale minore cù i so bisogni minori chì ponu sembrà assai grande in certi momenti di a ghjurnata. Ma continuate ... sapete chì avete questu ... perchè ancu questu passerà.

Cunsigliatu Da Noi

5 esercizii chì aumentanu a testosterone

5 esercizii chì aumentanu a testosterone

L'e ercizii fi ichi chì aumentanu a te to terone ò quelli cun altu impattu è re i tenza, cume HIIT, allenamentu di pe i, cro fit è funzionale, que tu quandu hè fattu finu ...
Creme Sbiancanti per l'inguine

Creme Sbiancanti per l'inguine

Ci hè parechje opzioni di creme è di oluzioni, chì ponu e e aduprate per biancà l'inguine, per via di u o effettu depigmentante. Tuttavia, que ti prudutti devenu e e aduprati o...