A donna usa i collant per mostrà quantu faciule hè di ingannà a ghjente in Instagram
Cuntenutu
E foto di prugressu sò induve hè quandu si tratta di trasformazioni di perdita di pesu in questi ghjorni. E mentre queste incredibili foto prima è dopu sò un ottimu modu per restà responsabile, spessu facenu chì l'altri si sentenu inutilmente insicuri - in particulare e persone chì anu luttatu cù prublemi di immagine di u corpu.
A causa di sta sensibilità, parechji difensori di u corpu pusitivu cum'è Anna Victoria è Emily Skye anu decisu recentemente di sparte ritratti di trasfurmazioni "falsi" chì mette in risaltu quantu irrealisticu hè di avè unu di quelli chjamati "corpi perfetti". Unitu à sta rivoluzione hè Milly Smith, una studiente infermiera di 23 anni da u Regnu Unitu.
In un post recente, a nova mamma hà spartutu una foto prima è dopu di ella stessa chì revela una diffarenza discordante chì duvete vede per crede. Dapoi a so pubblicazione, a foto hà risonatu cù parechje donne chì sò felici di vede un latu onestu di e social media, è hà guadagnatu più di 61 000 Mi piace finu à avà.
"Sò cunfortu cù u mo corpu in tramindui [ritratti]", hà scrittu. "Mancu hè più o menu degnu. Mancu mi face più o menu un essaru umanu ... Semu cusì accecati à ciò chì pare un veru corpu senza oppunimentu, è accecati à ciò chì hè a bellezza, chì a ghjente mi truverà menu attraente in un switch di posa di cinque secondi! Quantu insanamente ridiculu hè quellu !? "
Mentre Milly puderia sembrà l'epitome di l'amore di sè è di a fiducia, e cose ùn sò micca sempre state cusì faciule. In alcuni di i so altri posti in Instagram, hà rivelatu lotte cù depressione, ansietà, anorexia, abusu sessuale è endometriosi. Hè stata aduprendu Instagram cum'è strumentu di empowerment per aiutà la à trattà. "Aiuta a mo mente tantu cù a dismorfia di u corpu è m'aiuta à raziunalisà i mo pinsamenti negativi", hà scrittu.
Questa ùn hè micca a prima volta chì Milly hà spartutu foto trasfurmative chì mostranu quantu Instagram pò esse ingannevule. Attraversu parechji altri posti, ci hà ricurdatu di smette di paragunà noi stessi à l'altri è di abbraccià i nostri corpi cume sò - qualcosa chì pudemu tutti ritruvà.
Grazie per mantene a realità, Milly. Vi tenimu caru per questu.