A Storia Orribile di Questa Donna Di Popping Pimples Vi farà Mai Vulè Toccà A Vostra Volta di novu
Cuntenutu
Ogni dermatologu fora ci dicerà di tene e dite brute da a to faccia. Tuttavia, probabilmente ùn puderete micca aiutà ma spremere è imbulighjà cù i vostri ziti solu un pocu, o solu sceglite in faccia quandu site annoiatu o in bocca guardendu Netflix. Ma tuttu questu hè per piantà: a storia virali di sta donna vi farà seduta nantu à e vostre mani a prossima volta chì inconsciamente cuminciate à tuccà a vostra faccia. Seriamente, di què sò fatte l'incubi.
Katie Wright si truvò in una situazione dopu avè cuminciatu à coglie un pimple doloroso ghjustu trà e so sopracciglia. "In una ora tutta a mo faccia si gonfia è facia male", hà spartutu nant'à Twitter. "Mi sentia chì qualcosa avia da sbuccà da a mo pelle".
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FXmakeupheavensX%2Fposts%2F1932496106999128&width=500
In realtà, hè diventatu cusì sfarente chì Wright hà da andà à a sala d'urgenza induve hè stata dettu ch'ella avia un casu estremu di cellulite, una infezione bacteriana di a pelle chì hè abbastanza periculosa se ùn hè micca trattata. In u so Tweet spiega chì u diagnosticu hè simile à una infezzione stafilococca, ma invece di avè una testa simile à un pimple "affetta i tessuti cellulari profondi".
U peghju hè chì, perchè l'infezzione era nantu à a so faccia, i medichi li dissenu chì era in risicu di sparghje à u so cervellu o à l'ochji, chì puderia causà cecità.
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FXmakeupheavensX%2Fphotos%2Fa.1783064641942276.1073741829.1777685699146837%2F193249603304403303
Fortunatamente per Wright, i medichi anu sappiutu avanzà u prublema è l'iniziu subitu cù antibiotici intravenosi. Anu fattu dinò cunnosce chì l'infezzione era probabilmente causata da batteri nantu à i so pennelli di truccu. "Sò super strettu à lavà a mo faccia, Beautyblender, spazzole, ma ùn aghju mai pensatu di disinfettà u mo spoolie di sopracciglia", hà scrittu, affirmannu chì questu era u probabile culpabile chì puderia avè causatu l'infezzione.
Morale di a storia: Pensate duie volte prima di coglie a vostra faccia. È sì tù veramente devi, pruvate à utilizà un Q-tip invece di i vostri ditte per piglià cura di quelli difetti in una manera più sicura. Inoltre, fate l'abitudine di pulisce i vostri pennelli di maquillaje - l'esperti ricumandenu di fà almenu una o duie volte à settimana. (Eccu, cumu applicà u maquillaje in a manera più igienica, secondu un truccatore).