Pruvariate un Faciale di Latte Maternu?
Cuntenutu
Bava di lumaca, placenta, prepuciu è caca d'uccelli sò solu uni pochi di l'ingredienti di bellezza sicreti (è francamente grossi) chì avemu annunziatu annantu à l'annu per a so larga gamma di benefici per a cura di a pelle. In l'ultima rata, vi purtemu: u latte maternu.
U salone di New Chicago, basatu in Chicago, Mud offrirà prestu una opzione di "$ mimosa" di 10 $ à u so visu di a pelle sensibile: una sustituzione di latte maternu.
Mentre chì questu pò esse l'ultime moda pazze, una ricerca rapida di Google mostra chì i bloggers di mamma è i junkies di bellezza naturale si vantanu di i benefici multifunzionali di u latte maternu per un bellu pezzu - micca solu cum'è un detergente per aiutà à trattà l'acne è eczema, ma cum'è rimusciu di truccu per l'ochji o in postu di cappa per labbra secche (apparentemente, pudete ancu aduprà u latte maternu cum'è soluzione di lente di cuntattu ?!). Mentre a giuria hè sempre fora per alcuni di l'usi più furibuli, i benefici di guarigione di a pelle sò in realtà supportati da ricerche ancu. I studii anu dimustratu l'acidu lauricu, truvatu in u latte maternale, per pussede proprietà antibacteriale è antiinflamatorii contru l'acne.
Ma tornendu à u visu-mentre ci hè un certu fattore ick quandu pensate à mette u latte maternu nantu à a vostra faccia, quandu si tratta di sicurezza, pudete esse tranquillu chì u latte vene da e mamme lucali chì sò registrate in una banca di latte certificata è esaminatu medicamente, riporta Fox.
Ancu micca vendutu? Ci pò esse un modu per coglie i benefici senza, sapete, mette u latte maternu di un stranieru in faccia. L'oliu di coccu puru hè in realtà a più ricca fonte di acidu lauricu di a natura, cumpostu da u 50 per centu di l'acidu lauricu paragunatu à u latte maternu da u 6 à u 10 per centu - senza cuntà, hè assai più faciule da truvà! (Pruvate questi 20 Prodotti di Bellezza DIY per esse Coccolati cù Meno, cumpresa una crema per l'oliu di coccu.)
Pensemu chì ci fermeremu à l'oliu di coccu, ma bon, à ognunu u soiu!