Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 14 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Ulss 1 Belluno - Dermatologia: come medicare una lesione ulcerativa
Video: Ulss 1 Belluno - Dermatologia: come medicare una lesione ulcerativa

Cuntenutu

Cosa hè a dehiscenza di a ferita?

A dehiscenza di ferita, cum'è definita da Mayo Clinic, hè quandu una incisione chirurgica riapre sia internamente sia esternamente.

Ancu se sta complicazione pò accade dopu à qualsiasi chirurgia, tende à accade u più spessu in duie settimane da a chirurgia è dopu à e procedure addominali o cardiotoraciche. A deiscenza hè ancu comunemente assuciata à l'infezzione di u situ chirurgicu.

A deiscenza pò esse identificata da a sensazione di un dolore tirante improvvisu. Se site preoccupatu per una dehiscenza pussibule, verificate cumu a vostra ferita hè guarita.

Una ferita pulita averà un spaziu minimu trà i bordi di a ferita è cumunamente formerà una linea recta. Sì i vostri punti, graffi, o colla chirurgica si sò spartuti, o se vedi qualchì foru chì si forma in a ferita, avete a dehiscenza di a ferita.

Hè impurtante di tene un ochju nantu à u prugressu curativi di a vostra ferita, chì qualsiasi apertura pò purtà à l'infezzione. Inoltre, una apertura pò purtà à l'eviscerazione, chì hè una cundizione assai più grave chì si verifica quandu a vostra ferita riapre è i vostri organi interni esce da l'incisione.


Perchè a mo ferita riapre?

Ci sò parechji fattori di risicu pre è postoperatori per a dehiscenza di a ferita, cumprese:

  • Obesità o malnutrizione. L'obesità rallenta u prucessu di guarigione perchè e cellule di grassu anu menu vasi sanguini per trasportà ossigenu intornu à u corpu. A malnutrizione pò ancu rallentà a guarigione per via di una mancanza di vitamine è proteine ​​necessarie per a recuperazione.
  • Fumendu. Fumà riduce l'ossigenazione in i tessuti necessarii per una guarigione rapida.
  • Disturbi vascular, respiratori è cardiovascolari periferichi. Questi disordini, oltre à anemia, diabete è ipertensione, influenzanu tutti l'ossigenazione.
  • Età. L'Adulti di più di 65 anni sò assai più propensi à avè altre condizioni chì rallentanu u prucessu di guarigione di a ferita.
  • Infezzione. E ferite cù una infezzjoni piglieranu più tempu per guarisce, ciò chì vi face più suscettibile à a dehiscenza.
  • Inexperience chirurgu. Se u vostru chirurgu hè inespertu, pudete avè un tempu operativu più longu o suture ùn ponu micca esse applicate currettamente, chì pò purtà à riaprire e ferite.
  • Chirurgia d'urgenza o riesplorazione. A chirurgia inaspettata o u ritornu in una zona operata prima pò purtà à altre complicazioni inaspettate, cumprendu a riapertura di una ferita originale.
  • Strain da tosse, vomitu, o starnutimentu. Se a pressione addominale aumenta inaspettatamente, a forza puderia esse abbastanza per riapre una ferita.

Cumu prevene a dehiscenza?

U megliu modu per prevene a dehiscenza di a ferita dopu a vostra operazione hè di seguità l'istruzzioni di u vostru duttore è e pratiche di recuperu chirurgicu. Alcuni di questi sò:


  • Ùn alzate nunda più grande di 10 liri, chì questu puderà aumentà a pressione nantu à a ferita.
  • Esse estremamente prudente in e prime duie settimane di recuperu. Duvete camminà intornu per evità coaguli di sangue o pneumonia, ma in a maiò parte di i casi ùn duvete micca spinghjevi assai più di questu.
  • Cuminciate attività fisica ligeramente più rigorosa à u vostru ritmu dopu à duie à quattru settimane. Se cuminciate à sente pressione, pensate à piglià un ghjornu o dui di riposu è pruvà torna un'altra volta.
  • Dopu à circa un mese, cuminciate à spinghjevi un pocu di più, ma assicuratevi di stà à sente u vostru corpu. Se qualcosa ùn si sente micca bè, ferma.

Trattà a dehiscenza

Sicondu l'Università di Utah, u tempu mediu per una incisione addominale per guarì cumpletamente hè di circa unu o dui mesi. Se pensate chì a vostra ferita pò riapre o vedi segni di dehiscenza, duvete cuntattà subitu u vostru duttore o chirurgu.

Inoltre, duvete mette si nantu à u riposu di u lettu è piantà ogni attività o sollevamentu. Queste ponu aggravà a situazione è ponu esse a causa di a riapertura.


Purtà si

Ancu s'ellu pò esse solu una piccula apertura o una sutura chì hè rotta, a dehiscenza pò scalà rapidamente in infezioni o ancu eviscerazione. Chjamate u vostru chirurgu se avete qualchì sintomi o segni.

Se avete eviscerazione, cercate immediatamente assistenza medica d'urgenza è ùn pruvate micca di spinghje alcuni organi in u vostru corpu.

Populari Nantu À U Portale

Sete - eccessivu

Sete - eccessivu

A ete ecce iva hè un intimu anormale di empre bi ognu di beie liquidi.Piglia a ai acqua hè anu in a maiò parte di i ca i. A voglia di beie troppu pò e e u ri ultatu di una malattia...
Pruteghje si da e scrucche da u cancheru

Pruteghje si da e scrucche da u cancheru

e voi o un amatu avete u cancheru, vulete fà tuttu u pu ibule per luttà contr'à a malatia. furtunatamente, ci ò e cumpagnie chì ne prufittanu è prumove trattamenti f...