Ùn Duvete micca corre assai luntanu per coglie i vantaghji di corre
Cuntenutu
Se avete mai avutu a vergogna di u vostru migliu di a matina mentre scorri per e medaglie di maratona di l'amichi è a furmazione Ironman in Instagram, pigliate u core - pudete esse in realtà chì fate u megliu per u vostru corpu. Curriri solu sei chilometri à a settimana offre più benefici per a salute è minimizeghja i rischi chì venenu cù sessioni più lunghe, secondu una nova meta-analisi in u Procedure di Mayo Clinic. (Sorpresu? Allora duvete certamente leghje 8 Miti cumuni di a corsa, sballati!)
A ricerca fatta da alcuni di i cardiologi più impurtanti di u mondu, fisiologi di l'eserciziu è epidemiologi anu guardatu decine di studii di eserciziu chì copre l'ultimi 30 anni. Pettinendu i dati da centinaie di millaie di tutti i tipi di corridori, i circadori anu scupertu chì jogging o correre uni pochi di chilometri un paru di volte à settimana aiutau à gestisce u pesu, abbassà a pressione sanguigna, migliurà u zuccheru in sangue, è riduce u risicu di certi cancers, malatie respiratorie. , colpu, è malatie cardiovascolari. Ancu megliu, hà diminuitu u risicu di i corridori di more per qualsiasi causa è anu allargatu a so vita da una stima di trè à sei anni-tuttu mentre diminuendu u so risicu di ferite in eccessu mentre invecchianu.
Hè assai ritornu per un investimentu abbastanza chjucu, hà dettu l'autore principale Chip Lavie, MD, hà dettu in un video publicatu cù u studiu. È tutti questi benefici per a salute di a corsa venenu cù pochi di i costi chì a ghjente spessu associa cù u sport. Contrariamente à a credenza populari, a corsa ùn pareva micca dannà l'osse o l'articuli è in realtà riduceva u risicu di l'artrosi è a chirurgia di sustituzione di l'anca, Lavie aghjunse. (Parlendu di l'acges è i dulori, verificate queste 5 ferite in corsa per principianti (è cumu per evità ognunu).)
In più, quelli chì currianu menu di sei chilometri à a settimana solu in una o duie volte à a settimana-è menu di 52 minuti à a settimana-menu menu di e linee guida di l'attività federale per l'eserciziu-anu avutu i benefici massimi, dice Lavie. Ogni tempu passatu à batte u pavimentu più di questu ùn hà micca risultatu in alcun benefiziu aumentatu per a salute. È per u gruppu chì curria u più, a so salute hè in veru calata. I corridori chì currianu più di 20 chilometri à a settimana anu mostratu una migliore forma cardiovascolare ma paradossalmente avianu un risicu leggermente aumentatu di ferita, disfunzione cardiaca è morte - una situazione chì l'autori di u studiu anu chjamatu "cardiotossicità".
"Questu certamente suggerisce chì più ùn hè micca megliu", hà dettu Lavie, aghjustendu chì ùn anu micca pruvatu à spaventà e persone chì correnu distanze più longu o cumpetenu in avvenimenti cum'è una maratona, postu chì u risicu di cunsequenze gravi hè chjucu, ma piuttostu chì questi risichi potenziali. pò esse qualcosa chì volenu discutere cù i so duttori. "Chjaramente, se unu esercita à un altu livellu ùn hè micca per a salute perchè i benefici massimi per a salute si producenu à dosi assai basse", hà dettu.
Ma per a maggior parte di i corridori, u studiu hè assai incuraghjente. U messagiu da piglià hè chjaru: Ùn vi scuragite micca se pudete "solu" fà un chilometru o sè "solu" un jogger; fate cose fantastiche per u vostru corpu à ogni passu chì fate.