Scuprite perchè e donne morenu di più da un infartu
Cuntenutu
- 1. E donne sò più à risicu di attaccu di core chè l'omi?
- 2. E donne anu un risicu più altu di attaccu di core dopu a ménopause?
- 3. L'attacu di core causa sempre dulore à u pettu?
- 4. E donne morenu più d'un infartu chè l'omi.
- 5. A storia di a famiglia aumenta a probabilità di un infartu?
- 6. E donne di u pesu ghjustu ùn soffrenu micca un infartu.
- 7. Avè una storia di famiglia hè ancu una garanzia di soffre un infartu.
L'infartu in e donne face più morti ch'è in l'omi perchè di solitu provoca sintomi diversi da u dulore toracicu cumunemente vistu in l'omi. Questu face chì e donne piglianu più tempu per chiede aiutu ch'è l'omi, ciò chì aumenta a probabilità di complicazioni è di morte.
Hè ancu impurtante di ricurdà chì e donne in menopausa cù una storia familiare di malatie cardiache anu un risicu aumentatu di avè un infartu. Quì sottu sò altri miti è verità nantu à u sughjettu.
1. E donne sò più à risicu di attaccu di core chè l'omi?
Mitu. E donne sò menu propensi à avè un attaccu di core chè l'omi, è ancu un risicu più bassu di sviluppà malatie cum'è u diabete, l'alta pressione sanguigna è l'aterosclerosi.
2. E donne anu un risicu più altu di attaccu di core dopu a ménopause?
Verità. E donne più giovani anu un risicu più bassu di attaccu di core chè l'omi, ma dopu à l'età di 45 anni è di a menopausa, e probabilità di avè prublemi cardiaci è altri prublemi di salute sò aumentati per via di cambiamenti in ormoni.
3. L'attacu di core causa sempre dulore à u pettu?
Mitu. U sintimu di u dulore toracicu hè più cumunu in l'omi, mentre chì in e donne i segni principali di l'attacu di core sò stanchezza, difficoltà à respirà, nausea, vomitu, dolore in u spinu è in u mento è a gola. Inoltre, l'infartamentu ùn causa micca sempre sintomi è hè spessu scupertu solu dopu chì u paziente và à l'uspidale cun malessere, vomitu è vertigini. Vede più nantu à i sintomi quì.
4. E donne morenu più d'un infartu chè l'omi.
Verità. Cum'è i sintomi di un attaccu di core in e donne sò di solitu più lievi, piglianu più tempu per identificà u prublema è dumandà aiutu, ciò chì aumenta u risicu di morte è di cumplicazioni. Vede cumu si face u trattamentu di l'infartu.
5. A storia di a famiglia aumenta a probabilità di un infartu?
Verità. Sia e donne sia l'omi sò più propensi à avè un infartu quandu ci sò parenti chì anu avutu u listessu prublema o chì anu malatie cum'è u diabete è u colesterolu altu.
6. E donne di u pesu ghjustu ùn soffrenu micca un infartu.
Mitu. Ancu e donne chì si trovanu in u pesu propiu ponu soffre di attacchi cardiaci, soprattuttu s'ellu ùn anu micca una dieta sana, ùn praticanu micca l'attività fisica, sì sò fumatrici è se usanu pillule contraceptive.
7. Avè una storia di famiglia hè ancu una garanzia di soffre un infartu.
Mitu. Ancu se e probabilità d'avè un attaccu di core sò ancu più grandi, e donne cù una storia di famiglia ponu prevene stu prublema mantenendu un stilu di vita sanu manghjendu una dieta equilibrata, cuntrullendu u so pesu, esercitendu regularmente è evitendu malatie cum'è u colesterolu altu, u diabete è l'ipertensione. .
Per prevene un infartu, vedi 12 segni chì ponu indicà prublemi cardiaci.