Ié, aghju sceltu a Maternità Unica
Cuntenutu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Puderaghju induvinà altre scelte ch'e aghju fattu, ma questa hè una decisione chì ùn aghju mai bisognu di mette in discussione.
In qualchì cortu mese, faraghju 37 anni. Ùn sò mai statu maritatu. Ùn aghju mai campatu cù un cumpagnu. Heck, ùn aghju mai avutu una relazione durà oltre u puntu di 6 mesi.
Puderete dì chì significa chì ci hè probabilmente qualcosa di male in mè, è per esse onestu - ùn discuteraghju micca.
E relazioni sò dure per mè, per mille ragioni sfarenti chì ùn valenu necessariamente a pena d'andà quì. Ma una cosa a sò sicura? A mo mancanza di storia di rilazioni ùn vene micca in una paura di impegnu.
Ùn aghju mai avutu paura di impegnassi in e cose adatte. È a mo figliola ne hè a prova.
Vidite, aghju sempre avutu un momentu veramente duru di pensà à mè cum'è moglie. Hè qualcosa chì una parte di mè hà sempre vulsutu, benintesa - chì ùn vole micca crede chì ci sia qualchissia chì ci vole à amà per sempre? Ma ùn hè mai statu un risultatu chì aghju pussutu ritrattà per mè.
Ma a maternità? Hè statu qualcosa chì aghju vulsutu è credutu d'avè da quandu era una zitella.
Dunque, quandu un duttore m'hà dettu à 26 anni chì era di fronte à l'infertilità è chì aghju avutu una finestra assai corta di tempu per pruvà una criatura - ùn aghju micca esitatu. O forse l'aghju fattu, per solu un mumentu o dui, perchè andà in a maternità sola à quellu mumentu di a mo vita era una cosa scema da fà. Ma permette mi di perde quella furtuna paria ancu più pazzu.
Ed hè per quessa chì, cum'è donna sola à a meza di l'anni 20, aghju avutu un donatore di sperma è finanziatu dui giri di fecundazione in vitro - tramindui falluti.
Dopu, aghju avutu u core spezzatu. Cunvintu ùn averaghju mai avutu a furtuna di esse a mamma chì aghju sunniatu di esse.
Ma à pochi mesi da u mo 30esimu anniversariu, aghju scontru una donna chì duverebbe in una settimana dà a nascita à un criaturu ch'ella ùn pudia tene. E à pochi minuti da esse presentata à mè, mi hà dumandatu se adopteraghju u zitellu ch'ella portava.
Tuttu u fattu era un vortice è micca in tuttu cumu l'adopzioni vanu tipicamente. Ùn travagliava micca cù un'agenzia d'adopzione, è ùn avia micca circatu à purtà in casa un criaturu. Hè statu solu un scontru fortuitu cù una donna chì mi offre a cosa chì avia guasgi rinunziatu à sperà.
È cusì benintesa aghju dettu di sì. Ancu sì, torna, era una pazzia di fà la.
Una settimana dopu, eru in a sala di cunsegna riunendu a mo figliola. Quattru mesi dopu, un ghjudice a facia mine. È guasgi 7 anni dopu avà, ti possu dì cun certezza assoluta:
Dicendu di sì, scegliendu di diventà mamma sola?
Hè stata a megliu decisione chì aghju mai pigliatu.
Chistu ùn significa micca chì hè sempre statu simplice
Ci hè sempre un stigma chì circonda e mamme single in a sucietà oghje.
Sò spessu viste cum'è e donne di furtuna cun gattivu gustu in i partenarii chì ùn ponu micca forse scavà a so strada fora di l'abissu in u quale si sò trovu. Avemu amparatu à dispiace per elli. Per pietà li. È ci dicenu chì i so figlioli anu menu opportunità è possibilità di prosperà.
Nisunu di i quali hè vera in a nostra situazione.
Sò ciò chì chjameriate "mamma sola per scelta".
Simu una demugrafia crescente di donne - tipicamente ben educate è cusì riesciute in e nostre carriere quant'è chì avemu fallutu in amore - chì anu sceltu a maternità unica per una varietà di motivi.
Alcuni, cum'è mè, sò stati spinti in sta direzzione da e circustanze, mentre altri semplicemente si stancavanu d'aspittà chì quellu cumpagnu sfuggente si presentassi. Ma sicondu a ricerca, i nostri figlioli turnanu cusì bè cum'è quelli cresciuti in case biparenti. Chì pensu chì in parechji maneri si riduce à quantu simu dedicati à u rolu chì avemu sceltu di perseguite.
Ma ciò chì i numeri ùn vi diceranu hè chì ci sò in realtà modi per a maternità unica hè più faciule ch'è i genitori accantu à un cumpagnu.
Per esempiu, ùn aghju mai da luttà cù qualcunu altru nantu à i migliori modi per parentà u mo figliolu. Ùn aghju micca da piglià in cunsiderazione i valori di nimu, o cunvince li di seguità i mo metudi preferiti di disciplina, o di mutivazione, o di parlà di u mondu in generale.
Aghju da alzà a mo figliola esattamente cumu vedu megliu - senza preoccupassi per l'opinione di nimu o di dì.
È hè qualcosa ancu i mo amichi in i partenarii parentali più vicini ùn ponu dì.
Ùn aghju ancu un altru adultu chì sò bluccatu curendu - qualcosa chì aghju vistu parechji di i mo amichi trattanu quandu si tratta di partenarii chì creanu più travagliu di ciò chì aiutanu à alleviare.
Sò capace di focalizà u mo tempu è a mo attenzione nantu à u mo figliolu, piuttostu chè di pruvà à furzà un cumpagnu à passà in realtà à u partenariatu ch'elli ùn sianu forse micca equipati per scuntrà mi à meza strada.
Al di là di tuttu què, ùn mi devu micca inchietà per u ghjornu chì u mo cumpagnu è eiu pudemu sparte è truvamu nantu à estremità cumpletamente opposte di e decisioni parentali - senza u benefiziu di una relazione per tiracci torna inseme.
U ghjornu ùn ghjunghjerà mai quandu duverebbe purtà u mo co-parente in tribunale per una decisione chì simpliciamente ùn pudemu micca truvà nantu à a stessa pagina. U mo figliolu ùn crecerà micca incalcatu trà dui genitori in lotta chì ùn parenu micca truvà una manera di mette la prima.
Avà, ovviamente micca tutte e relazioni parentali devolvenu in questu. Ma aghju vistu troppu troppu chì l'anu. È iè, mi cunfortu di sapè chì ùn averaghju mai da rinuncià u mo tempu cù a mo figliola à settimana, settimana, cun qualchissia chì ùn puderia micca fà una relazione cù.
È ùn hè micca sempre faciule
Ié, ci sò ancu parti chì sò più dure. A mo figliola hà una malattia cronica, è quandu stavamu attraversu u periodu di diagnosi, trattà tuttu da mè era scruccunante.
Aghju un sistema di supportu stupefacente - amichi è famiglia chì eranu quì in ogni modu chì puderianu esse. Ma ogni visita in ospedale, ogni test spaventosu, ogni mumentu di dumandassi se a mo zitellina avia da stà bè? Aghju bramatu qualcunu à fiancu à mè chì sia statu investitu in a so salute è in u so benessere quant'è eiu.
Qualchì parte di questu persiste ancu oghje, ancu quandu avemu a so situazione per suprattuttu sottu cuntrollu.
Ogni volta chì devu piglià una decisione medica, è a mo mente angosciata lotta per sbarcà nantu à a cosa bona da fà, mi piacerebbe chì ci sia qualcunu intornu chì si primuressi di ella quant'è mè - qualcunu chì puderia piglià quelle decisioni quandu Ùn possu micca.
I tempi chì mi trovu à desiderà un cumpagnu di genitori u più sò sempre i tempi chì mi lasciu trattà cù a salute di a mo figliola da sola.
Ma u restu di u tempu? Tende à gestisce a maternità unica abbastanza bè. È ùn odiu micca chì ogni notte quandu aghju messu a mo zitella à u lettu, aghju ore per mè per ripresentà mi è distesi prima di u ghjornu à vene.
Cum'è un introvertitu, quelle ore di notte chì sò mine è solu mei sò un attu d'amore di sè so chì mi mancheraghju se avessi un cumpagnu chì richiede a mo attenzione invece.
Ùn mi sbagliate micca, ci hè sempre una parte di mè chì spera chì forse un ghjornu, truveraghju quellu cumpagnu chì pò suppurtà cun mè. Quella persona per a quale vogliu davveru rinuncià à quelle ore di notte.
Dicu solu ... Ci sò prufitti è cunvenzioni per a parentela sia cù un cumpagnu sia senza ellu. È aghju sceltu di focalizami nantu à i modi chì u mo travagliu cum'è mamma hè in realtà più faciule perchè aghju sceltu di andà solu.
In particulare u fattu chì, se ùn avessi micca sceltu di fà stu saltu tutti quanti anni fà, ùn puderia micca esse mancu una mamma avà. È quandu pensu à u fattu chì a maternità sia a parte di a mo vita chì mi porta a più gioia oghje?
Ùn mi possu imaginà di fà lu in un altru modu.
Leah Campbell hè un scrittore è editore chì vive in Anchorage, Alaska. Hè una mamma sola per scelta dopu una seria serendipitosa di eventi hà purtatu à l'adopzione di a so figliola. Leah hè ancu l'autore di u libru "Unica Femmina Infertile»È hà scrittu assai nantu à i temi di l'infertilità, di l'adopzione è di a parentela. Pudete cunnette vi cù Leah via Facebook, ella situ web, è Twitter.