I Ghjuvanotti Pensanu chì i zitelli sò più intelligenti, Dice Studiu Super-Depressivu
Cuntenutu
Quandu si tratta di luttà contr'à i stereotipi tradiziunali di genere, basta à dì "e zitelle sò quant'è brave cum'è i masci" è u sportu #girlpower merch ùn basta micca.
In questu momentu, simu in mezu à luttà per i diritti uguali (perchè, no, e cose ùn sò ancu uguali) è riempemu u difettu di paga (chì hè stranamente pregiudiziu per u pesu, BTW). Sembra chì avemu fattu un prugressu, finu à avè un cuntrollu di a realità chì avemu sempre una strada larga da andà. (Sapete chì u sessu influenza ancu u vostru allenamentu?)
Oghje, quellu cuntrollu di a realtà vene da un gruppu di zitelli di 6 anni. Apparentemente, à quella età, e ragazze anu dighjà opinioni di genere nantu à l'intelligenza: e ragazze di 6 anni sò menu propensi à i criaturi chì i membri di u so sessu sò "veramente, veramente intelligenti", è ancu cumincianu à evità attività chì si dicenu per esse i zitelli chì sò "veramente, veramente intelligenti", secondu un novu studiu publicatu in u ghjurnale Scienza.
Lin Bian, un investigatore in l'Università di Illinois, hà parlatu cù i zitelli di 5, 6 è 7 anni in quattru studii diffirenti per vede quandu emergenu e diverse percepzioni di u genere. À cinque anni, i masci è e zitelle anu assuciatu l'intelligenza è esse "veramente, veramente intelligenti" cù u so propiu sessu. Ma à l'età di 6 o 7 anni, solu i picciotti tenenu a stessa opinione. In un studiu dopu, Bian hà truvatu chì l'interessi di e ragazze di 6 è 7 anni eranu digià furmatu da questu puntu di vista di i zitelli-sò più intelligente; quandu hè datu a scelta trà un ghjocu per "i zitelli chì sò veramente, veramente intelligenti" è un altru per "i zitelli chì pruvate veramente, veramente duru", e ragazze eranu significativamente menu interessate cà i picciotti in u ghjocu per i zitelli intelligenti. Tuttavia, entrambi i generi eranu ugualmente interessati à u ghjocu per i zitelli chì travaglianu duramente, mostrendu chì u preghjudiziu di sessu hè specificamente destinatu à l'intelligenza, è micca à l'etica di travagliu. È questu ùn hè micca una questione di pudore - i Bian avianu u rangu di i zitelli altru l'intelligenza di e persone (da una fotografia o una storia fittizia).
"I risultati prisenti suggerenu una cunclusione scherzosa: Parechji zitelli assimilanu l'idea chì a brillantezza hè una qualità maschile à una ghjovana età", dice Bian in u studiu.
Ùn ci hè micca altru modu di dì: sti risultati sò dritti. I preghjudizii sò arradicati in i ghjovani menti più veloce di ciò chì pudete dì "putere di a ragazza", è affettanu tuttu da quantu una zitella participa in a scola à l'interessi chì sviluppa (ehi, scienza).
Allora chì hè una donna forte, indipendente da fà? Continuate à luttà per a bona lotta. È s'è vo avete una figliola ghjovana, dite ogni ghjornu ch'ella hè intelligente cum'è l'infernu.