Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 25 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
Тези Животни са Били Открити в Ледовете
Video: Тези Животни са Били Открити в Ледовете

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

U nostru cervellu hè una macchina vivente affascinante è cumplessa. Capisce cumu funziona è cumu si pò cambià pò offre una visione di quale simu è cumu pudemu campà cun vitalità è salute.

Ancu dopu à anni di ricerca, simu sempre à scopre novi caratteristiche è funzioni di u cervellu ogni ghjornu. Alcune di queste scuperte anu riscrittu drasticamente ciò chì cridiamu pussibule per noi è per e nostre cumunità.

Ci pudemu abilità à utilizà l'infurmazioni chì sò dispunibuli avà, restendu aperti à ciò chì e nuove scoperte ponu vene - per aiutaci longu u nostru viaghju cumunu versu una comprensione è un benessere più profondi.


U nostru cervellu è cume funziona

Per aiutà à scumpientà e diverse parti di u cervellu è e so funzioni uniche, pensate à u cervellu cum'è una casa di trè piani:

L'ultimu pianu o "U Prughjettore"

L'ultimu pianu, chì hè rappresentatu da u cortex cerebrale, hè spartutu in duie metà strutturalmente identiche, è hè riprisentatu da i lati sinistra è destra.

Stu pianu hè focalizatu nantu à a regolazione di l'azzioni volontarie (cume a decisione di cliccà nantu à questu articulu), l'elaborazione sensoriale, l'apprendimentu è a memoria.

Stu pianu hè ancu incaricatu di custruisce a nostra percezione di a realtà sensoriale. E regioni cerebrali riprisentate quì accettanu informazioni direttamente da input sensoriali in tempu reale - l'ochji, u nasu, a pelle, a bocca, l'arechje, i musculi, l'organi - ma ponu ancu esse modulati da a memoria è i centri emotivi di u cervellu.


Dunque a nostra percezione di a "realtà" hè influenzata significativamente da ciò chì avemu sperimentatu in u passatu è questu ci permette à ognunu di sperimentà e nostre proprie versioni di a realtà tuttu u tempu.

Stu fenomenu pò aiutà à spiegà perchè i conti di testimoni oculari ponu varià tantu da una persona à l'altra è perchè i vostri amichi sò assai megliu ad aiutavvi à truvà e vostre chjave quand'elli sò ghjustu davanti à a vostra faccia.

A corteccia cerebrale hè divisa in quattru sezioni diverse:

  • Lobe frontale o "U decisore". Pensate à questu cum'è a stanza di fronte di l'ultimu pianu. U lobu frontale hà un rolu in a pianificazione, a decisione è u muvimentu, cumpresu a parolla.
  • Lobe parietale o "I sentimenti". Questa hè una di e duie camere laterali, è hè rispunsevule per l'elaborazione sensoriale somatica.
  • Lobu Temporale o "U Microfonu". Questu hè u secondu di e duie camere laterali, è hè rispunsevule per u trattamentu sensoriale uditivu (sentimentu è udizione).
  • Lobulu occipitale o "I Scopes". Infine ci hè a stanza di daretu, o u lobu occipitale. Questu hè rispunsevule per u trattamentu di l'infurmazioni visive (vede).

U pianu mezanu o "U primu rispondenu"

U pianu mezanu ci aiuta à aduprà a memoria è l'emozioni in a nostra sperienza di a realtà è cumu sceglemu di risponde à a nostra realtà.


Immagazzinà i ricordi, oltre à furmà abitudini è mudelli, ci aiuta à compie attività ripetute senza spende una energia mentale significativa.

Cunsiderate quantu site più stancu dopu avè amparatu qualcosa per a prima volta versus fà qualcosa chì site incredibilmente familiare. Seriamu stati esauriti costantemente sì ùn eramu micca capaci di amparà è di salvà i ricordi.

Similmente, i ricordi è l'emozioni ci aiutanu à fà scelte basate annantu à u risultatu di l'esperienze precedenti. hà dimustratu chì più hè negativa l'esperienza, più stabile diventa a memoria, è più influenza pò avè nantu à a decisione.

Questi circuiti ghjucanu un rolu in sperienze divertenti, ricumpensa è dipendenza.

U "pianu mediu" hè divisu in e sezioni seguenti:

  • Gangli basali o "L'abitudine Former". Stu gruppu di strutture hè cunnisciutu per ghjucà un rolu in u cuntrollu di i muvimenti motori volontarii, l'apprendimentu procedurale, l'apprendimentu abituale, i movimenti oculari, a cognizione è l'emozione.
  • Amygdala o "U Processatore". Questu hè implicatu in l'elaborazione di a memoria, a decisione è e risposte emotive, cumprese a paura, l'ansietà è l'agressione.
  • Ippocampu o "U Navigatore". Sta parte di u pianu mediu hè cunnisciuta per u so rolu in u cunsulidamentu di l'infurmazioni, da a memoria à cortu andà à a memoria à longu andà, è in a memoria spaziale, chì permette a navigazione.

U pianu inferiore o "U Survivor"

Questa sezione di u vostru cervellu hà da influenzà i vostri sentimenti generali di benessere fisicu è equilibriu è hè divisa in duie "stanze principali".

U fondu di a casa: Cerebellum o "L'Atleta"

Questu hè implicatu in a coordinazione di u mutore è di certi prucessi mentali.

Alcuni anu descrittu u cerebellu cum'è a fonte di l'intelligenza basata nantu à u corpu o u muvimentu. Per esempiu, alcuni suggerenu chì e persone abili in ballu o atletica averanu regioni cerebellari più grandi.

Inoltre, un studiu recente hà utilizatu un prugramma di software di furmazione di u cervellu chjamatu Metronome Interattivu per migliurà u ritmu generale è u timing di i sughjetti. L'utilizazione di stu software hà migliuratu e prestazioni di golf di l'utilizatore è una cunnessione aumentata à u cerebellu.

U fronte di a casa: Stemma di u cervellu o "U Survivor"

Pensate à u troncu cerebrale cum'è a porta d'entrata. Cunnessa u cervellu à u mondu esternu è tutti l'ingressi sensoriali chì entranu è i cumandamenti di u mutore si spingenu.

Inoltre, u troncu cerebrale cuntene parechje strutture distinte è hè essenziale per a nostra sopravvivenza di basa.

E regioni cuntrullanu quì funzioni cum'è respirazione, manghjà, frequenza cardiaca è dorme. Di conseguenza, e ferite cerebrali in questa zona sò generalmente fatali.

Dentru u troncu cerebrale, ci sò altre duie zone:

  • L'ipotalamu o "U Fundamentale". Questu hè implicatu in a regolazione di ormoni è cuntrolla esperienze cum'è a fame è a sete, a temperatura di u corpu, u legame è u sonnu.
  • A glàndula pineale o "U Terzu Ochju". Questu hè implicatu in a regolazione ormonale. Produce melatonina, un ormone chì ghjoca un rolu in u sonnu, è modulendu i nostri ritmi quotidiani è stagionali. A glàndula pineale riceve informazioni nantu à a quantità di luce in l'ambiente da l'ochju, postu chì a produzzione di melatonina hè sensibile à a luce. Chistu pò spiegà perchè alcuni anu cunsideratu chì hè u "terzu ochju". Ci hè statu unepoche di storie nantu à i roli pussibuli chì a glàndula pineale ghjoca in sperienze mistiche. A scienza muderna, tuttavia, ùn hà ancu validatu tali rivendicazioni.

Cumu possu aduprà ciò chì si sà di u cervellu per migliurà u mo benessere?

Mentre continuemu à amparà di più nantu à u cervellu, novi prudutti è servizii sò sviluppati cum'è modi potenziali per migliorà e prestazioni cerebrali.

L'umani anu una longa storia è fascinazione per l'input psicoattivu. Queste vanu da i psicoattivi naturali, cum'è a noce di betel, e piante chì cuntenenu nicotina, è a coca, à i prucessi psicoattivi cum'è u tamburinu ritmicu è a meditazione.

Avanzamenti recenti offrenu novi prudutti è servizii chì pretendenu aiutà à modulà a cuscenza, a percezione, l'umore è a cognizione.

Questi includenu:

Chimichi

Un nootropicu hè una sustanza chì si pensa à migliurà u funziunamentu cugnitivu. I nootropici più aduprati sò a caffeina è a nicotina, ancu se i farmaci sviluppati di recente sò aduprati per trattà l'ADHD.

Questi sviluppi anu stimolatu un interessu in nootropici naturali, cunnisciuti cum'è adattogeni. Alcune persone dicenu chì esse utili per migliorà a messa à fuoco, riduce u stress è migliorà l'umore.

Alcuni di i più popolari adattogeni aduprati oghje sò:

  • ginseng
  • tè verde
  • strattu di sementi di pompelmo
  • Rhodiola
  • radice di maca

Dispositivi elettronichi

Ci hè una quantità di novi dispositivi elettronichi nantu à u mercatu chì prumove l'usu di l'aspetti elettrichi è magnetichi di a segnalazione cerebrale sia per leghje u funziunamentu di u cervellu sia per applicà segnali esterni per mudificà u cervellu.

Ancu se più ricerche seranu necessarie per validà e so rivendicazioni, i dispositivi elettronichi includenu:

Fisher Wallace

Stu dispusitivu di Fisher Wallace applica mudelli di impulsi elettrichi à u cervellu aduprendu elettrodi posti nantu à i tempii.

I mudelli applicati sò stati dimustrati per aiutà à generà un statu di mente rilassatu, è sò stati ligati à trattà l'ansietà, a depressione è l'insonnia.

App è video

Parechje persone trovanu l'applicazioni è i video di telefunu per esse utili è utili per aiutà cù e pratiche di meditazione.

Alcuni di questi includenu:

  • Headspace. Questa app CBT offre una serie di meditazioni guidate, chì parechje persone trovanu più faciule da seguità chè medità senza una guida.
  • Insight Timer. Per quelli chì preferenu a meditazione silenziosa, Insight Timer offre un timer chì riproduce u sonu di una ciotola di meditazione à l'iniziu, à a fine, è à intervalli scelti durante a meditazione. L'intervalli campane aiutanu à ripurtà u focu à u mumentu presente in tutta a meditazione.
  • Meditazione Heartfulness. Aduprate stu cortu video se vulete amparà à rilassatevi in ​​ogni mumentu, in ogni locu.

Corsi

Esistenu parechji corsi chì pretendenu aiutà à arricchisce a memoria è l'abilità.

Questi includenu:

  • Metronome Interattivu Menzionatu sopra, u Metronome Interattivu hè una terapia basata nantu à l'apprendimentu chì pretende di migliorà e capacità cognitive è motorie.
  • MindValley Superbrain course. Questu hè ancu una piattaforma basata nantu à l'apprendimentu chì pretende di migliorà a memoria, u focu è a produttività.

Supplements

Ancu s'ellu ci hè pocu o nisuna ricerca definitiva chì mostra chì i supplementi ponu influenzà direttamente a salute di u cervellu, alcune persone ghjuranu sempre per elli.

Ci hè una serie di supplementi da sceglie. Questi includenu:

  • Banyan Botanicals: Focus. Questu mischju à base di erbe di foglia di Brahmi, erba bacopa è gingko pretende di aiutà à prumove a calma è a concentrazione.
  • Qualia Mind. Stu pruduttu pretende di aiutà vi à focalizà, aumentà a creatività, è dà più energia è chiarezza mentale.
  • Bulletproof: NeuroMaster Brain & Memory. Stu supplementu pretende di sustene a memoria è cuntene estratti di frutti di caffè Arabica.

Risorse è urganizazioni

Ci hè una quantità di risorse in linea è urganizazioni chì prumove a ricerca cerebrale. Questi includenu:

  • Fundazione per a Ricerca di u Cervellu. Si tratta di un'organizazione privata senza scopo di lucro chì prumove è sustene a ricerca scientifica in quantu à u cervellu.
  • Organizazione Internaziunale di Ricerca di u Cervellu. L'IBRO hè una sucietà amparata chì migliora a cumunicazione è a cullaburazione trà i ricercatori di u cervellu in u mondu.
  • Fundazione Americana di u Cervellu. Questa hè una urganizazione chì si concentra nantu à curà e malatie cerebrali attraversu a cunnessione di ricercatori, donatori, pazienti è caregivers.

Sarah Wilson hà u so dutturatu in neurobiologia da l'Università di California, Berkeley. U so travagliu ci hè focalizatu nantu à u toccu, prurito è dolore. Hà scrittu ancu parechje publicazioni di ricerca primaria in stu campu. U so interessu hè avà focalizatu nantu à e modalità di guarigione per traumi è auto-odiu, chì và da u corpu / travagliu somaticu à letture intuitive per ritiri di gruppu. In a so pratica privata travaglia cù individui è gruppi per cuncepisce piani di guarigione per queste sperienze umane diffuse.

Avemu Cunsigliatu

Telogen Effluvium: Cosa hè è Cosa Possu Fà?

Telogen Effluvium: Cosa hè è Cosa Possu Fà?

PanoramicaTelogen effluvium (TE) hè cun ideratu a econda forma più cumuna di perdita di capelli diagno ticata da dermatologi. Accade quandu ci hè un cambiamentu in u numeru di follicul...
5 Rimedi in Casa per a Scabbia

5 Rimedi in Casa per a Scabbia

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì ghj...