Ùn crederete micca quanti preservativi seranu à l'Olimpiadi di Rio

Cuntenutu

Quandu si tratta di l'Olimpiadi, pudete aspettà chì ogni sorta di registri sianu batti: u sprint di 50m u più veloce, a volta di ginnastica a più insana, a prima donna chì compete per a Team USA in un hijab. U seguitu nantu à a lista, apparentemente, hè u numeru di preservativi.
Tuttu u mondu sà chì quandu ti lanciate una mansa di atleti di prima qualità in prossimità durante u tempu più ~eccitante ~ di a so vita (è in una cità di spiaggia, micca menu), e cose saranu un pocu friquenti. Ma u #RioCondomCount (averemu quellu trending?) Hà ufficialmente righjuntu livelli insani. Ci serà circa 450.000 preservativi spediti in u Villaghju Olimpicu, più di 40 per atleta, secondu The Guardian. È, nò, questu ùn hè micca a norma. Quandu u Cumitatu Olimpicu Internaziunale hà mandatu più di 150.000 preservativi à l'Olimpiadi di Londra in u 2012, a ghjente hà cuminciatu à chjamà lu "i ghjochi più raru di i tempi".
Ma u CIO hà una ragione decente per invià triplu u numeru di preservativi à i ghjochi di u Rio 2016, è si chjama u nome di Zika. L'ultime nutizie suggerenu chì u virus pò esse passatu sia da maschile à femina, è femina à maschile durante u sessu senza prutezzione. Hè per quessa chì una sucietà australiana invia una spedizione di ciò chì pretendenu sò i primi preservativi antivirali di u mondu in u Villaghju Olimpicu per aiutà à limità a diffusione di Zika (i preservativi anu un agente antivirale in più). (BTW, ùn basta micca à aduprà solu un preservativu. Bisogna aduprà un preservativu currettamente, secondu l'istruzzioni da u nostru Shape sexpert.)
Malgradu a riputazione sessuale di l'Olimpiadi, Zac Purchase, medaglia d'oru è d'argentu di voghju olimpicu, chì hà fattu a cuncurrenza in Londra è Pechino, dice chì ùn hè micca necessariamente a realità: "Ùn hè micca un calderone d'attività sessualizata", hà dettu à The Guardian. "Parlemu di atleti chì sò focalizati nantu à a produzzione di e migliori prestazioni di a so vita".
Ch'ella sia a Squadra USA decide di fà caldu è pisanti in u melting pot di l'atleti di Rio, speremu chì e solu cose ch'elli portanu in casa sò medaglie - dopu tuttu, sapemu chì anu risorse sessuale sicure per fà chì accada.