U virus Zika pò campà in i vostri ochji, dice un novu studiu
Cuntenutu
Sapemu chì i mosquitos portanu Zika, è idem cù u sangue. Sapemu ancu chì pudete cuntrallu cum'è STD da partenarii sessuale maschili è femini. (Sapete chì u primu casu Zika STD da donna à maschile hè statu trovu in NYC?!) È avà, secondu l'ultimi scuperti di Zika, pare chì u virus possa campà in e vostre lacrime.
L'investigatore anu trovu chì u virus pò campà in l'ochji è chì u materiale geneticu di Zika si pò truvà in lacrime, secondu un novu studiu publicatu in Rapporti Cellulari.
L'esperti anu infettatu i topi adulti cù u virus Zika attraversu a pelle (cum'è un umanu seria infettatu per una morsa di zanzara), è anu trovu u virus attivu in l'ochji sette ghjorni dopu. Ancu se i circadori ùn sanu micca esattamente cumu u virus viaghja da u sangue à l'ochju, sti novi risultati suggerenu perchè alcuni adulti infettati sviluppanu cungiuntivite (rossi è prurito di l'ochji) è, in rari casi, una infezione oculare chjamata uveite ( chì pò esse seriu è porta à a perdita di vista). Quasi un mese dopu à l'infezzione, i circadori anu trovu sempre materiale geneticu da Zika in e lacrime di i topi infetti. U virus ùn era micca infizziosa virus, ma avemu sempre assai da amparà cumu questu puderebbe ghjucà in l'omu.
Cum'è u virus Zika in generale, questu hà più ripercussioni per i zitelli è i fetusi cà l'adulti. Zika pò causà danni cerebrali è morte in i feti, è per circa un terzu di tutti i zitelli infettati in l'utero, risultatu in malatie oculari cum'è inflammazioni di u nervu otticu, danni di a retina o cecità dopu a nascita, secondu un comunicatu di l'Università di Washington. Scola di Medicina in San Luigi, induve u studiu hè statu cunduttu.
Tuttu chistu hè una grande bandiera rossa per a diffusione di Zika: se l'ochju pò esse un reservoir per u virus, allora ci hè una chance chì u Zika pò esse spargugliatu venendu in cuntattu cù e lacrime di una persona infettata. Ghjustu quandu pensavate chì una rottura sobby ùn puderia micca peghju.
"Ci puderia esse una finestra di tempu quandu e lacrime sò assai infettive è chì e persone entranu in cuntattu cun ellu è sò capaci di sparghje", hà dettu l'autore di u studiu Jonathan J. Miner, M.D., Ph.D., in u comunicatu.
Ancu se u studiu iniziale hè statu fattu nantu à i topi, i circadori pianificanu studii simili cù umani infettati per determinà u veru risicu assuciatu cù Zika è infezioni oculari. È mentre l'idea di chì e lacrime umane sianu infettive significa cose spaventose per a diffusione di Zika, sti scuperte puderebbenu avvicinassi à una cura. I ricercatori puderanu aduprà lacrime umane per pruvà l'RNA virali o l'anticorpi, è l'ochju di u mouse puderia esse usatu per pruvà droghe anti-Zika, secondu a liberazione. Grazie à Diu per un rivestimentu d'argentu.