Lacrima Mallory-Weiss
Una lacrima Mallory-Weiss si verifica in a membrana mucosa di a parte inferiore di l'esofago o di a parte superiore di u stomacu, vicinu à induve si uniscenu. A lacrima pò sanguinà.
E lacrime di Mallory-Weiss sò u più spessu causate da vomitu o tosse forti o à longu andà. Puderanu ancu esse causati da cunvulsioni epilettiche.
Ogni cundizione chì porta à episodi violenti è lunghi di tosse o vomitu pò causà queste lacrime.
I sintomi ponu include:
- Sgabelli sanguinosi
- Vomi di sangue (rossu rossu)
E prove ponu include:
- CBC, pussibbilmente mostrendu pocu ematocritu
- Esofagogastroduodenoscopia (EGD), più prubabile di esse fatta quandu ci hè un sanguinamentu attivu
A lacrima di solitu guarisce in pochi ghjorni senza trattamentu. A lacrima pò ancu esse riparata da clip chì sò messi durante un EGD. A chirurgia hè raramente necessaria. Droghe chì sopprimenu l'acidu di u stomacu (inibitori di pompa di protoni o H2 blockers) ponu esse dati, ma ùn hè micca chjaru se sò utili.
Se a perdita di sangue hè stata grande, e trasfusioni di sangue ponu esse necessarie. In a maiò parte di i casi, l'emorragia si ferma senza trattamentu in poche ore.
Sanguinamentu ripetutu hè pocu cumunu è u risultatu hè u più spessu bonu. A cirrosi di u fegatu è i prublemi cù a coagulazione di u sangue facenu chì i futuri episodi di sanguinamentu sianu più propensi à accade.
Emorragia (perdita di sangue)
Chjamate u vostru duttore sanitariu se cuminciate à vomità sangue o se passate feci sanguinose.
I trattamenti per alleviare u vomitu è a tosse ponu riduce u risicu. Evite l'usu eccessivu di alcolu.
Lacerazioni mucose - junction gastroesofagea
- Sistema digestivu
- Lacrima Mallory-Weiss
- Stomacu è fodera di u stomacu
Katzka DA. Disturbi esofagiali causati da farmaci, traumi è infezioni. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. A malatia gastrointestinali è di u fianu di Sleisenger è Fordtran. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 46.
Kovacs TO, Jensen DM. Emorragia gastrointestinale. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 135.