Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 2 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Yoga per la circolazione
Video: Yoga per la circolazione

Cuntenutu

A cattiva circulazione pò esse causata da parechje cose: stà tuttu u ghjornu à un scrivanu, colesterolu altu, prublemi di pressione sanguigna, è ancu diabete. Si pò ancu manifestà in parechje manere, cumprese:

  • numbness
  • mani è pedi freti
  • gonfiore
  • crampi musculari
  • capelli è unghie fragili
  • breakouts
  • circhji scuri sottu à i vostri ochji

Per furtuna, ci sò guasi tanti modi per cumbatte lu quant'è sintomi. Pudete pruvà:

  • medicazione
  • dieta
  • evitendu di fumà
  • eserciziu

U muvimentu hè chjave per u benessere à parechji livelli, ancu per a salute circulatoria. U yoga ùn hè micca solu unu di i tippi di eserciziu i più accessibili (hè pocu impattu è pò esse fattu da e persone à tutti i livelli), ma hè ancu unu di i migliori tippi di eserciziu per una cattiva circulazione.

A sequenza sottu di pose serà un bellu aghjuntu à a vostra rutina di autocura è di benessere. Questu hè sopratuttu veru se avete trattatu cun prublemi di circulazione, ùn importa ciò chì a so causa o manifestazione fisica in u vostru corpu.


Attrezzatura necessaria: Ancu se u yoga pò esse fattu senza un tappetinu di yoga, unu hè cunsigliatu per a sequenza sottu. Pò aiutà à mantene una basa ferma è hè adupratu ancu in alcune istruzzioni.

Ghjacaru Facendu Centru

U Cane In Direzione Inferiore hè ideale per a circulazione perchè mette i vostri fianchi sopra u vostru core è u vostru core sopra a testa, ciò chì significa chì a gravità aiuta à facilità u flussu di sangue à a testa. Rinforza ancu e gambe, migliurendu a circulazione in elle.

I musculi travaglianu: hamstrings, latissimus dorsi, deltoids, glutes, serratus anterior, è quadriceps

  1. Cuminciate à quattru pedi, cù e spalle sopra i vostri polsi, i vostri fianchi sopra à i vostri ghjinochji, è i pedi chjappi sottu.
  2. Pigliate un soffiu prufondu, è mentre espirate, appughjate fermamente in e vostre mani mentre alzate i fianchi in aria, raddrizzendu i bracci è e gambe.
  3. Per alcuni, questu pò esse una bona posizione immediatamente. Per l'altri, pudete vulete camminà i vostri pedi in daretu solu un toccu per chì si senti comodu.
  4. Respirate nurmalmente ma prufundamente mentre premete in ogni dittu è appiccicate i tacchi versu u pavimentu. I vostri tacchi ùn ponu micca esse in terra quì, secondu a vostra pusizione, ma vulete chì travaglianu in quella direzzione, mantenendu e gambe attive.
  5. Lasciate u to collu rilassassi, ma ùn lasciate micca appende.
  6. Stà quì per trè respiri lunghi è prufondi. (Pudete ripete questu parechje volte, ancu se sarebbe megliu di fà tutta a serie qualchì volta, cuminciendu ogni volta cù sta posa.)

Guerrieru II

Warrior II hè maravigghiusu per migliurà u tonu musculu in e vostre gambe. I vostri musculi compresseranu è liberanu e vene in e vostre gambe, aumentendu cusì a circolazione efficace.


I musculi travaglianu: quadriceps, piriformis, ligamenti di l'anca, scaleni è pectoralis minor

  1. Da u Cane Cuntinuatu, fighjate trà e vostre mani è pisate u vostru pede dirittu u più vicinu chì pudete uttene trà e vostre mani. S'ellu ùn passa micca facilmente trà di elli, pudete aiutà à avanzallu cù una manu.
  2. Prima di alzà e mani da u pavimentu, girate u vostru pede sinistro in modo chì a parte esterna corre parallela à u bordu posteriore di u tappettu. U vostru pede davanti deve esse alliniatu cù i diti rivolti in avanti. Se duvete curre una linea da u fondu di u to tallone dirittu à u fondu di u tappettu, duverebbe colpisce u mezu di u to pede. (Nota: Se vi sentite instabile in questa situazione, fate u vostru pede dirittu un pocu versu a destra, ma tenite i pedi perpendicularmente allineati l'unu cù l'altru.)
  3. Inspirate prufundamente, è mentre espirate, girate e vostre mani mentre site. Questu significherà pressà fermamente in i vostri pedi è cumincià cù a manu manca chì vene davanti à u vostru corpu, sottu à a vostra faccia, poi in alto, davanti à, è infine daretu à a testa, a manu destra seguita finu à chì create una "T" cù i vostri bracci.
  4. Mentre tenite sta posa, verificate u vostru allineamentu: U vostru ghjinochju dirittu deve esse à un angulu di 90 gradi, cù u vostru ghjinochju sopra a caviglia, pressendu in u bordu esternu di u to pede posteriore. A vostra gamba sinistra deve esse diritta, u to pettu apertu à u latu sinistro di u tappettu, è i vostri bracci à l'altura di e spalle. Fighjate nantu à a vostra manu destra.
  5. Una volta chì site stallatu in a posa è vi sentite cunfortu in u vostru allineamentu, respira è esce in profondità è lentamente almenu 3 volte.
  6. Dopu a vostra terza espirazione, spirate una volta di più, è quandu espirate quellu fiatu, girate e mani in terra, da ogni latu di u vostru pede dirittu. Fate un ritornu à u Cane Cuntinuatu. Dopu ripeti cù u pede manca in avanti.

Triangulu

U triangulu hè ancu una pusizione stante, dunque hè un altru chì hè grande per u tonu musculu è a circulazione di e gambe. Sta pusizione implica l'apertura di u to pettu è l'espansione di i pulmoni dinò, chì migliora a circulazione in u vostru troncu.


I musculi travaglianu: sartorius, piriformis, gluteus medius, obliques è triceps

  1. Cumincià ripetendu i passi per entrà in Warrior II.
  2. Invece di stallà si in Guerriera II, inspira mentre rialzate a gamba anteriore è tenite e bracce allineate nantu à e vostre gambe, in quellu "T."
  3. Mentre espirate, appiccate u to troncu nantu à a perna ghjusta da a vostra anca, mantenendu a spina longa è e bracce in ligna cù e spalle, cusì u "T" punta cun voi.
  4. Riposa a manu dritta nantu à u pede, a caviglia, o a stinza. U vostru bracciu mancu duverebbe ghjunghje versu u celu. U vostru sguardu pò esse guardatu à u pede anteriore, fora à manca, o in alto à a vostra manu sinistra (se sentite chì avete u equilibriu per fà).
  5. Pulsà in i vostri pedi è impegnà i musculi di a gamba mentre tenite u to pettu apertu à u latu, respirendu profondamente.
  6. Dopu à almenu trè respirazioni profonde, alza u torsu da u fiancu aduprendu u core mentre piegate torna a gamba anteriore. Puderete dopu cambià da l'altra parte cum'è avete fattu per Warrior II. (Se state ripetendu a sequenza, tornate à posa 1 è ripetite a sequenza duie volte in più, aduprendu a prossima posa cum'è posa di riposu per chjude a pratica.)

Gambe nantu à u muru

Mettere e gambe in cima à u muru ùn hè micca solu un'inversione in u sensu chì mette e gambe sopra u vostru core, ma hè ancu un'inversione di cume a maggior parte di noi stemu tuttu u ghjornu. Sta pusizione pò aiutà u vostru flussu di sangue in modu nurmale, allevendu a messa in cumunu di sangue o di fluidi in e vostre estremità chì pò accade in vechjaia

I musculi travaglianu: i musculari è u collu, è ancu a parte anteriore di u troncu

  1. Per sta posa, muvite a vostra matta contr'à un muru induve ci hè spaziu à a basa, induve u muru incontra u pavimentu, è abbastanza luntanu finu à u muru da chì e to gambe possinu allungallu senza chjappà nunda.
  2. Sedete paralleli à u muru. Dopu, chjinatevi cù i pedi in terra, i ghjinochji piegati.
  3. Pivotate nantu à a spina inferiore / coccione superiore, alzendu i pedi è oscillendu delicatamente u to troncu in modo da intersecà u muru è abbraccia i vostri ossi seduti contr'à a basa di u muru. Una volta chì vi sentite cunfortu (pudete dighjà rinculà un pocu), allargate e gambe finu à u muru. Pudete ancu mette un cuscinu o una manta piegata sottu à u lombu si sente megliu.
  4. Riposate e bracce accantu à voi, palmi inalti. Pudete stà quì finu à quandu vulete.

Pigliate à u livellu successivo

Se vi sentite cunfortu in l'inversioni, è se avete un bon equilibriu, forza di core, è puntelli di yoga, pudete fà posa "gambe in aria", invece di alzà u muru. Ùn serà micca una posa di riposu in u listessu modu, ma hè ottima per a circulazione è ancu per u core.

  1. Stà nantu à a vostra catifa è uttene un bloccu di yoga per chì sia à portata quandu si chjina.
  2. Stenditi nantu à u tappettu, cù e ghjinochje piegate, è alza i fianchi, mettendu u bloccu sottu à u sacru. Assicuratevi chì hè fermu nantu à u pavimentu è chì site fermamente appughjatu annantu.
  3. Mantene e vostre mani à fiancu à u vostru corpu, e palme pressendu in terra, alza e tue ghjinochje in pettu.
  4. Inspirate profondamente. Mentre espirate, cuminciate à allargà e vostre gambe à u tettu lentamente è in modu cuntrullatu.
  5. Pulsà u vostru sacru in u bloccu per supportu, stà quì per 10 respirazioni piene è profonde prima di uscì in l'ordine inversu chì avete entratu. Piegate i ghjinochji in u vostru pettu è fate lentamente a pelvis finu quandu tornate i vostri pedi in terra. Poi appughjà nantu à i vostri pedi è alza i fianchi per caccià u bloccu.

U takeaway

Mentre chì certi prublemi di circulazione sò causati da cundizioni sanitarie specifiche, parechji americani trattanu di prublemi di circulazione è ùn la sanu micca. Perchè? Perchè u parchemu in i nostri scrivani tuttu u ghjornu è ùn travagliamu micca i nostri sistemi circulatori in i modi chì duvemu.

Esercitendu in modi chì compressanu è scumpressanu e vene in e nostre gambe è accede à a gravità in u lavatu di sangue stagnante è invertendu u flussu di sangue, pudemu migliurà a nostra circolazione è evità i prublemi. Sì avete un prublema diagnosticatu o micca, a sequenza di yoga sopra pò aiutà u vostru corpu à travaglià più efficacemente migliorendu a vostra circolazione.

Ben Pruvatu: Yoga Gentile

Interessante Nantu À U Situ

Cumprà Una volta, Manghjate per una Settimana!

Cumprà Una volta, Manghjate per una Settimana!

Dumenica matina, ritruvà u onnu o accoglienza nantu à u lettu per una maratona Netflix attrae a ai di più chè trekking à u upermercatu. Ma un viaghju rapidu hè menu tre a...
Rimedii per l'Area Problem

Rimedii per l'Area Problem

L'ultime oluzioni indi pen abili per tutti i vo tri bi ogni anti-invecchiamentoPer RugheAduprà una crema o erum cù ingredienti topichi chì i crede chì impedi cenu a cu trizzion...