Autore: William Ramirez
Data Di Creazione: 16 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Gestisce u vostru dolore di schiena crònicu - Midicina
Gestisce u vostru dolore di schiena crònicu - Midicina

Gestisce u dolore di schiena crònicu significa truvà modi per fà u vostru dolore di schiena tollerabile in modo da pudè campà a vostra vita. Ùn pudete micca esse in gradu di sbarrazzassi cumpletamente di u vostru dolore, ma pudete cambià alcune cose chì peghju u vostru dolore. Queste cose sò chjamate fattori di stress. Alcuni di elli ponu esse fisici, cum'è a sedia chì site in u travagliu. Alcuni ponu esse emotivi, cum'è una relazione difficile.

A riduzione di u stress pò migliurà a vostra salute fisica è emotiva. Ùn hè micca sempre faciule di riduce u stress, ma hè più faciule sè vo pudete dumandà aiutu à i vostri amichi è parenti.

Prima, fate un elencu di ciò chì rende u vostru dolore di schiena megliu è ciò chì aggrava.

Dopu pruvate à fà cambiamenti in casa vostra è travaglià per diminuisce e cause di u vostru dolore. Per esempiu, se piegà per piglià i vasi pesanti manda u dulore à sparà nantu à a vostra schiena, riorganizà a vostra cucina in modu chì i vasi stanu appesi da sopra o sò conservati à l'altura di a cintura.

Se u vostru dolore di schiena hè peghju à u travagliu, parlate cù u vostru capu. Pò esse chì a vostra stazzione di travagliu ùn hè micca stallata currettamente.


  • Sè site sedutu à un urdinatore, assicuratevi chì a vostra sedia abbia un schernu dirittu cù un sedile è un schernu regolabili, braccioli è un sedile girevule.
  • Dumandate per avè un terapeuta occupazionale valutà u vostru spaziu di travagliu o movimenti per vede se cambiamenti cum'è una nova sedia o un tappetinu ammortizatu sottu i vostri piedi aiutanu.
  • Pruvate à ùn stà per longu periodu.Se duvete stà à u travagliu, appughjate un pede nantu à un taburet, allora l'altru pede. Continuate à cambià a carica di u pesu di u vostru corpu trà i vostri pedi durante u ghjornu.

Longu viaghju in vittura è entrata è surtita di a vittura pò esse duru nantu à u vostru spinu. Eccu alcuni consiglii:

  • Aghjustate u vostru seggiolu di vittura per facilità l'intrata, a pusazione è a surtita di a vostra vittura.
  • Purtate u vostru postu u più luntanu pussibule per evità di inclinàvi in ​​avanti quandu state guidendu.
  • Se guidate distanze lunghe, fermate è camminate ogni ora.
  • Ùn alzate micca oggetti pesanti subitu dopu una longa corsa in vittura.

Questi cambiamenti intornu à a vostra casa pudianu aiutà à alleviare u vostru dolore di schiena:


  • Alzate u pede finu à u bordu di una sedia o di un sgabellu per mette i calzini è i scarpi invece di piegassi. Pigliate puru in considerazione di mette calzetti più corti. Sò più veloci è più faciuli da mette.
  • Aduprate un sedile di toilette alzatu o installate u corrimanu accantu à u bagnu per aiutà à piglià pressione da u vostru spinu quandu site sedutu è si alza da u bagnu. Assicuratevi ancu chì a carta igienica sia faciule da ghjunghje.
  • Ùn portate scarpi à tacchi alti. Se duvete purtalli qualchì volta, cunsiderate di portà scarpi cunfortevuli cù una sola piatta da è da l'avvenimentu o finu à chì duvete mette tacchi alti.
  • Purtate scarpi cù sulette ammantate.
  • Riposate i pedi nantu à un sgabellu bassu mentre site à pusà per chì i vostri ghjinochji sianu più alti di i vostri fianchi.

Hè impurtante di avè relazioni forti cù a famiglia è l'amichi chì pudete dipende da quandu u vostru dolore di schiena rende difficile passà a ghjurnata.

Pigliate u tempu per custruisce amicizie forti à u travagliu è fora di u travagliu aduprendu parolle curative è esse gentile. Fate cumplimenti sinceri à e persone intornu à voi. Rispettate quelli chì vi circondanu è trattateli cum'è vulete chì sia trattatu.


Se una relazione causa stress, pensate à travaglià cun un cunsiglieru per truvà modi per risolve u cunflittu è rinfurzà a relazione.

Impostate abitudini di vita boni è routine cum'è:

  • Eserciteghja un pocu ogni ghjornu. Camminà hè un bonu modu per mantene u vostru core sanu è i vostri musculi forti. Se camminà hè troppu duru per voi, travaglià cù un fisioterapeuta per sviluppà un pianu di eserciziu chì pudete fà è mantene.
  • Manghjate alimenti chì sò pochi di grassi è di zuccheru. L'alimenti sani facenu chì u vostru corpu si senti megliu, è diminuiscenu u risicu di esse in sovrappesu, chì pò causà dolore à a schiena.
  • Riduce e richieste di u vostru tempu. Amparate à dì iè à e cose chì sò impurtanti è nò à quelle chì ùn sò micca.
  • Impedisce u dolore di inizià. Scuprite ciò chì provoca u vostru dolore di schiena, è truvate altre manere di fà u travagliu.
  • Pigliate medicinali cumu necessariu.
  • Fate u tempu per attività chì vi facenu sentite rilassatu è calmu.
  • Dà ti tempu in più per fà e cose o per ghjunghje induve duvete andà.
  • Fate cose chì vi facenu ride. A risa pò veramente aiutà à riduce u stress.

Dolore di schiena crònicu - gestione; Dolore di schiena crònicu - autocura; Sindrome di u fiascu fallitu - gestione; Stenosi lumbare - gestione; Stenosi spinali - gestione; Sciatica - gestione; Dolore lumbaru crònicu - gestione

El Abd OH, Amadera JED. Ceppa bassa o distorsione. In: Frontera WR, Silver JK, Rizzo TD Jr, eds. Essenziali di Medicina Fisica è Riabilitazione: Disturbi Musculoskeletrici, Dolore è Riabilitazione. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 48.

Lemmon R, Roseen EJ. Dolore lumbaru crònicu. In: Rakel D, ed. Medicina Integrativa. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 67.

  • Dolore Chronicu

Cunsigliatu

Remissione di Colite Ulcerosa (UC): Ciò chì duvete sapè

Remissione di Colite Ulcerosa (UC): Ciò chì duvete sapè

PanoramicaA colite ulcerativa (UC) hè una malattia infiammatoria di l'inte tione (IBD). Provoca infiammazioni di lunga durata è ulcere in u vo tru trattu dige tivu.E per one cun UC peri...
Sò Nitrati è Nitrati in Alimenti Nocivi?

Sò Nitrati è Nitrati in Alimenti Nocivi?

I Nitrati è i nitriti ò cumpo ti chì i trovanu naturalmente in u corpu umanu è in certi alimenti, cum'è e verdure. I pruduttori li aghjunghjenu ancu à l'alimenti ...