Dopu u partitu vaginale - in l'uspidale
A maiò parte di e donne fermeranu in l'uspidale per 24 ore dopu a consegna. Questu hè u mumentu impurtante per voi per riposà, ligà cun u vostru novu criaturu è per uttene aiutu cù l'allattamentu è a cura di i neonati.
Subitu dopu à a consegna, u vostru zitellu serà probabilmente piazzatu nantu à u vostru pettu mentre una infermiera valuta a transizione di u vostru zitellu. A transizione hè u periodu dopu a nascita quandu u corpu di u to babbu si adatta per esse fora di u vostru senu. Alcuni zitelli ponu avè bisognu d'ossigenu o di cure infermiere in più per a transizione. Un picculu numeru pò avè bisognu à esse trasferitu à a unità di cure intensive neonatali per cure extra. Tuttavia, a maiò parte di i zitelli novi stanu in stanza cù a so mamma.
In e prime ore dopu à a consegna, tenite u vostru zitellu è pruvate à cuntattu pelle à pelle. Questu aiuta à assicurà una cunnessione ottimale è a transizione più fluida pussibule. Se avete intenzione di allattà, chì hè altamente raccomandatu, u vostru zitellu hà da pruvà à aggancia.
Durante questu tempu, stà in a stanza induve avete avutu u vostru zitellu. Una infermiera:
- Monitorate a vostra pressione sanguigna, a frequenza cardiaca, è a quantità di sanguinamentu vaginale
- Verificate per assicurà chì u vostru utru diventa più fermu
Una volta mandatu, e cuntrazioni pesanti sò finite. Ma u vostru utru hà sempre bisognu di cuntrattu per riduce torna à a so dimensione normale è prevene un sanguinamentu pesante. L'allattamentu maternu aiuta ancu u cuntrattu di l'utru. Queste contrazioni ponu esse un pocu dolorose ma sò impurtanti.
Quandu u vostru utru diventa più fermu è più chjucu, hè menu prubabile d'avè un sanguinamentu più pesante. U flussu di sangue duveria calà gradualmente durante u vostru primu ghjornu. Puderete rimarcà uni pochi di coaguli più chjucu chì passanu quandu a vostra infermiera appicca nantu à u vostru utru per verificallu.
Per alcune donne, u sanguinamentu ùn rallenta micca è pò ancu diventà più pesante. Questu pò esse causatu da un picculu pezzu di placenta chì ferma in u rivestimentu di u vostru utru. Raramente hè necessaria una chirurgia minore per rimuoverla.
A zona trà a vostra vagina è u rettu hè chjamata perineu. Ancu se ùn avete micca avutu una lacrima o una episiotomia, a zona pò esse gonfia è un pocu tenera.
Per alleviare u dolore o l'inconfortu:
- Chiede à i vostri infermieri di applicà pacchetti di ghiaccio subitu dopu à avè parturitu. L'usu di pacchetti di ghiaccio in e prime 24 ore dopu a nascita diminuisce u gonfiore è aiuta cù u dolore.
- Fate bagni caldi, ma aspettate finu à 24 ore dopu avè parturitu. Inoltre, utilizate biancheria è asciugamani puliti è assicuratevi chì a vasca sia pulita ogni volta chì a aduprate.
- Pigliate medicina cum'è ibuprofen per alleviare u dolore.
Alcune donne sò preoccupate per i muvimenti intestinali dopu a consegna. Pudete riceve addolcitori di feci.
Passà l'urina pò ferisce durante u primu ghjornu. A più spessu questu disconfort si ne và in un ghjornu o più.
Tene è cura u vostru novu zitellu hè eccitante. A maiò parte di e donne sentenu chì compensa u longu viaghju di a gravidanza è u dolore è l'inconfortu di u travagliu. Infermieri è specialisti in allattamentu sò dispunibuli per risponde à e dumande è aiutavvi.
Mantene u vostru zitellu in stanza cun voi vi aiuta à ligà cun u vostru novu membru di a famiglia. Se u zitellu deve andà à a criacula per ragioni di salute, aduprate stu tempu è ripusate u più chì pudete. A cura di un nascitu hè un travagliu à tempu pienu è pò esse stancu.
Alcune donne sentenu tristezza o una decessione emotiva dopu a consegna. Questi sentimenti sò cumuni è ùn sò nunda da sente vergogna. Parlate cù u vostru duttore di salute, infermieri è cumpagnu.
Dopu a nascita vaginale; Gravidanza - dopu à u parto vaginale; Cura postpartum - dopu à u partitu vaginale
- Nascita vaginale - serie
Isley MM, Katz VL. Cura postpartu è cunsiderazioni sanitarie à longu andà. In: Gabbe SG, Niebyl JR, Simpson JL, et al, eds. Ostetricia: Gravidanze nurmali è prublemi. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 23.
Norwitz ER, Mahendroo M, Lye SJ. Fisiologia di a parturizione. In: Resnick R, Lockwood CJ, Moore TR, Greene MF, Copel JA, Silver RM, eds. Medicina Materna-Fetale di Creasy è Resnik: Principii è Pratica. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2019: chap 6.
- Cura postpartu