Infezzione HIV asintomatica
L'infezzione asintomatica da HIV hè a seconda tappa di HIV / AIDS. Durante sta tappa, ùn ci sò sintomi di l'infezione da HIV. Questa tappa hè ancu chjamata infezione cronica da HIV o latenza clinica.
Durante questa tappa, u virus si multiplica in u corpu è u sistema immunitariu si indebolisce lentamente, ma a persona ùn hà sintomi. A durata di sta tappa dipende da a rapidità in cui u virus HIV si copia, è cumu i geni di a persona influenzanu a manera chì u corpu gestisce u virus.
Senza trattamentu, alcune persone ponu passà 10 anni o più senza sintomi. Altri ponu avè sintomi è aggravendu a funzione immunitaria in pochi anni dopu l'infezzione originale.
- Infezzione HIV asintomatica
Reitz MS, Gallo RC. Virus di l'immunodeficienza umana.In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive, Edizione Actualizata. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2015: chap 171.
Dipartimentu di Salute è Servizii Umani di i Stati Uniti. Situ d'infurmazione SIDA. Panoramica di HIV: e fasi di l'infezione da HIV. aidsinfo.nih.gov/understanding-hiv-aids/fact-sheets/19/46/the-stages-of-hiv-infection. Actualizatu u 25 di ghjugnu di u 2019. Accessu à u 22 di austu, 2019.