Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 11 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Ghjugnu 2024
Anonim
Ostruzione canali lacrimali, cosa fare? Prof.Vincenzo Orfeo
Video: Ostruzione canali lacrimali, cosa fare? Prof.Vincenzo Orfeo

Un canna lacrimale bloccata hè un bloccu parziale o cumpletu in a via chì porta e lacrime da a superficia di l'ochju in u nasu.

E lacrime sò sempre fatte per aiutà à prutege a superficia di u to ochju. Scuranu in una piccula apertura (punctum) in u angulu di l'ochju, vicinu à u nasu. Questa apertura hè l'entrata à u canali nasolacrimali. Se stu conduttu hè bluccatu, e lacrime si accumuleranu è si riversanu nantu à a guancia. Questu accade ancu quandu ùn state micca piangendu.

In i zitelli, u duttu pò esse micca cumpletamente sviluppatu à a nascita. Pò esse chjosu o cupertu da un filmu finu, chì provoca un bloccu parziale.

In adulti, u canali pò esse dannighjatu da una infezzione, ferita, o un tumore.

U sintomu principale hè una lacrima aumentata (epifora), chì face chì e lacrime si sparsinu nantu à a faccia o a guancia. In i zitelli, sta strappatura diventa notevuli durante e prime 2 à 3 settimane dopu a nascita.

A volte, e lacrime ponu sembrà esse più spesse. E lacrime ponu asciugà è diventà crostose.

S'ellu ci hè pus in l'ochji o chì e palpebre s'appiccicanu inseme, u vostru ciucciu pò avè una infezzione oculare chjamata cunghjuntivite.


A maiò parte di u tempu, u fornitore di assistenza sanitaria ùn hà micca bisognu di fà alcun test.

E prove chì ponu esse fatte includenu:

  • Esame oculare
  • Macchia d'ochju speciale (fluoresceina) per vede cumu si lacrime e lacrime
  • Studii di raggi X per esaminà u canna lacrimale (raramente fattu)

Pulite accuratamente e palpebre cù un pannu caldu è bagnatu sì e lacrime si accumulanu è lascianu croste.

Per i zitelli, pudete pruvà à massaghjà delicatamente a zona 2 à 3 volte à ghjornu. Usendu un ditu pulitu, sfregate a zona da u cantonu internu di l'ochju versu u nasu. Questu pò aiutà à apre u canna lacrimale.

A maiò parte di u tempu, u conduttu lacrime si aprirà da solu quandu u zitellu hà 1 annu. S'ellu ùn accade micca, a sonda pò esse necessaria. Questa prucedura si face u più spessu aduprendu anestesia generale, cusì u zitellu serà addurmintatu è senza dulore. Hè guasi sempre successu.

In adulti, a causa di u bloccu deve esse trattata. Questu pò riapre u conduttu se ùn ci hè micca troppu dannu. A chirurgia aduprendu tubi minuscoli o stent per aprire u passaghju pò esse necessaria per ristabilisce u drenaghju normale di e lacrime.


Per i zitelli, un conduttu lacrime bluccatu si ne và più spessu da per ellu solu prima chì u zitellu abbia 1 annu. Se no, u risultatu hè sempre prubabile di esse bonu cù a sonda.

In adulti, e prospettive per un condotta lacrimale bloccata varianu, secondu a causa è quantu tempu u bloccu hè statu prisente.

U bloccu di i canali lacrimali pò purtà à una infezzione (dacryocystitis) in una parte di u duttu nasolacrimale chjamatu saccu lacrimale. A più spessu, ci hè un bump in u latu di u nasu ghjustu accantu à u angulu di l'ochju. U trattamentu per questu richiede spessu antibiotici orali. A volte, u sacu deve esse drenatu chirurgicamente.

U bloccu di i canali lacrimali pò ancu aumentà a probabilità di altre infezioni, cum'è a cungiuntivite.

Vede u vostru duttore se avete lacrime in a guancia. U trattamentu prima hè più successu. In casu di un tumore, u trattamentu precoce pò salvà a vita.

Parechji casi ùn ponu esse impediti. U trattamentu currettu di l'infezioni nasali è di a cungiuntivite pò riduce u risicu di avè un canna lacrimale bloccata. Aduprà occhiali di prutezzione pò aiutà à prevene un bloccu causatu da ferite.


Dacryostenosi; Duct nasolacrimal bluccatu; Ostruzione di u canali nasolacrimali (NLDO)

  • Canali lacrimali bluccati

Dolman PJ, Hurwitz JJ. Disturbi di u sistema lacrimale. In: Fay A, Dolman PJ, eds. Malatie è Disturbi di l'Orbita è Adnexa Oculare. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 30.

Olitsky SE, Marsh JD. Disturbi di u sistema lacrimale. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 643.

Salmon JF. Sistema di drenaggiu lacrimale. In: Salmon JF, ed. Oftalmologia Clinica di Kanski. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 3.

Fascinante

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

U ciroppu di zenzeru hè un ottimu rimediu ca anu per i raffreddori, l'influenza o u mal di gola, frebba, artrite, nau ea, vomitu, dolore di tomacu è dolori mu culari, po tu chì cunt...
A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A pianta perpetua viola, di nome centificuGomphrena globo a, Pò e e adupratu in forma di tè per luttà contr'à u mal di gola è a rauca. ta pianta hè ancu cunni ciuta c...