Dottore in prufessione di medicina (MD)
I medichi ponu esse truvati in una larga gamma di paràmetri di pratica, cumprese pratiche private, pratiche di gruppu, ospedali, organizzazioni di manutenzione sanitaria, strutture didattiche è organizzazioni di salute pubblica.
A pratica di a medicina in i Stati Uniti ricolla à l'epica culuniale (principiu di u 1600). À u principiu di u XVIIu seculu, a pratica medica in Inghilterra hè stata divisa in trè gruppi: i medichi, i chirurghi è l'apotecarii.
I medichi eranu visti cum'è elite. Tenenu u più spessu un diploma universitariu. I chirurghi eranu tipicamente furmati in ospedale è anu fattu apprentistati. Spessu anu servutu u doppiu rolu di barbiere-chirurgu. L'apotecarii anu amparatu ancu i so roli (prescrizzione, fabbricazione è vendita di medicinali) attraversu apprentistati, à volte in ospedali.
Questa distinzione trà medicina, chirurgia è farmacia ùn hà micca sopravvissutu in l'America coloniale. Quandu i medici preparati da l'Università da l'Inghilterra sò ghjunti in America, sò stati previsti di fà ancu chirurgia è preparà medicinali.
A New Jersey Medical Society, affittata in u 1766, era a prima urganizazione di prufessiunali medichi in e culunie. Hè statu sviluppatu per "furmà un prugramma chì abbraccia tutte e questioni chì interessanu supremamente a prufessione: regulazione di e pratiche; norme educative per l'apprendisti; calendarii di tasse; è un codice eticu". In seguitu sta urganizazione hè diventata a Società Medica di u New Jersey.
E sucietà prufessiunali anu cuminciatu à regulà a pratica medica esaminendu è licinzendu i praticanti dapoi u 1760. À u principiu di l'anni 1800, e sucietà mediche eranu incaricate di stabilisce regulamenti, norme di pratica è certificazione di i duttori.
Un prossimu passu naturale era per tali sucietà di sviluppà i so propri prugrammi di furmazione per i duttori. Questi prugrammi affiliati à a sucietà sò stati chjamati università mediche "pruprietarie".
U primu di sti prugrammi di pruprietà era u cullegiu di medicina di a Società Medica di u Cuntinu di New York, fundatu u 12 di marzu di u 1807. I prugrammi di pruprietà cumincianu à spuntà in ogni locu. Anu attrattu un gran numeru di studienti perchè anu eliminatu duie caratteristiche di e scole di medicina affiliate à l'università: una lunga educazione generale è un longu termine di cunferenza.
Per affruntà i numerosi abusi in l'educazione medica, una cunvenzione naziunale si hè tenuta in maghju 1846. E pruposte da quella cunvenzione includenu:
- Un codice eticu standard per a prufessione
- L'adopru di standard educativi superiori uniformi per i MD, inclusi corsi di educazione premedica
- A creazione di una associazione medica naziunale
U 5 di Maghju, 1847, quasi 200 delegati chì rapprisentanu 40 società mediche è 28 università di 22 stati è u Distrittu di Columbia si sò riuniti. Si sò risolti in a prima sessione di l'Associazione Medica Americana (AMA). Nathaniel Chapman (1780-1853) hè statu elettu u primu presidente di l'associu. L'AMA hè diventata una urganizazione chì hà una grande influenza nantu à e quistione relative à l'assistenza sanitaria in i Stati Uniti.
L'AMA hà stabilitu standard educativi per i MD, cumprese i seguenti:
- Una educazione liberale in l'arti è e scienze
- Un certificatu di cumpiimentu in un apprentistatu prima di entrà in u college di medicina
- Un diploma di MD chì hà cupertu 3 anni di studiu, cumprese duie sessioni di lezioni di 6 mesi, 3 mesi dedicati à a dissezione, è un minimu di una sessione di 6 mesi di presenza in ospedale
In u 1852, e norme sò state riviste per aghjunghje più esigenze:
- E scole di medicina anu avutu à furnisce un corso di istruzzioni di 16 settimane chì includia anatomia, medicina, chirurgia, ostetricia è chimica
- I diplomati avianu da esse almenu 21 anni
- I studienti avianu da compie un minimu di 3 anni di studiu, 2 anni di i quali eranu sottu à un praticante accettabile
Trà 1802 è 1876, 62 scole di medicina abbastanza stabili sò state stabilite. In u 1810, ci eranu 650 studienti iscritti è 100 diplumati di e scole di medicina in i Stati Uniti. In u 1900, sti numeri eranu aumentati à 25.000 studienti è 5.200 diplomi. Quasi tutti questi diplomati eranu masci bianchi.
Daniel Hale Williams (1856-1931) hè statu unu di i primi medichi neri. Doppu essiri lauriatu di l'Università Northwestern in u 1883, u duttore Williams hà praticatu a cirurgia in Chicago è hè statu dopu una forza principale in u stabilimentu di l'Ospedale Provident, chì serve sempre u South Side di Chicago. Nanzu i duttori neri truvavanu impussibule d'ottene privilegi per praticà a medicina in ospedali.
Elizabeth Blackwell (1821-1920), dopu avè graduatu à u College di Medicina di Ginevra in u nordu di u New York, hè diventata a prima donna chì hà datu un diploma di MD in i Stati Uniti.
A Scola di Medicina di l'Università Johns Hopkins hè stata aperta in u 1893. Hè citata cum'è a prima scola di medicina in America di "tippu universitariu genuu, cù una dotazione adeguata, laboratori ben equipati, insegnanti moderni dedicati à l'investigazione è l'istruzzioni mediche, è u so propiu ospedale in cui a furmazione di i medici è a guarigione di e persone malate si combinavanu à u vantaghju ottimale di i dui. " Hè cunsideratu u primu, è u mudellu per tutte e università di ricerca successive. Johns Hopkins Medical School hà servitu da mudellu per a riorganizazione di l'educazione medica. Dopu questu, parechje scole di medicina sub-standard anu chjusu.
E scole di medicina sò diventate soprattuttu mulini à diploma, eccettu qualchì poche scole di e grande cità. Dui sviluppi anu cambiatu quessa. U primu era u "Rapportu Flexner", publicatu in u 1910. Abraham Flexner era un primu educatore chì era statu dumandatu di studià e scole di medicina americane. U so raportu altamente negativu è e raccomandazioni per u migliuramentu anu purtatu à a chjusura di parechje scole inferiori è à a creazione di standard di eccellenza per una vera educazione medica.
L'altru sviluppu hè vinutu da Sir William Osler, un canadianu chì era unu di i più grandi prufessori di medicina in a storia muderna. Hà travagliatu à l'Università McGill in Canada, è dopu à l'Università di Pennsylvania, prima di esse recrutatu per esse u primu medicu in capu è unu di i fundatori di l'Università Johns Hopkins. Quì hà stabilitu a prima furmazione di residenza (dopu a graduazione di a scola di medicina) è hè statu u primu à purtà i studienti à u lettu di u paziente. Nanzu à quellu tempu, i studienti di medicina amparavanu da i libri di testu solu finu à ch'elli andavanu à praticà, allora avianu poca esperienza pratica. Osler hà scrittu ancu u primu manuale scentificu cumpletu di medicina è dopu hè andatu à Oxford cum'è prufessore Regente, induve hè statu cavalieru. Hà stabilitu una cura orientata à u paziente è parechje norme etiche è scientifiche.
In 1930, quasi tutte e scole di medicina anu dumandatu un diploma di arti liberali per l'ingressu è furnianu un curriculum graduatu da 3 à 4 anni in medicina è chirurgia. Parechji stati anu ancu dumandatu à i candidati di compie un stage di 1 annu in un ospedale dopu avè ricevutu un diploma da una scola di medicina ricunnisciuta per licenziare a pratica di medicina.
I duttori americani ùn anu micca principiatu à specializassi finu à a mità di u 20u seculu. E persone chì opponevanu à a specializazione anu dettu chì "e specialità operavanu ingiustamente versu u medicu generale, implicendu ch'ellu hè incapace di curà currettamente certe classi di malatie". Anu ancu dettu chì a specializazione tendia "à degradà u medicu generale in vista di u publicu". Tuttavia, cume a cunniscenza è e tecniche mediche si allargavanu, parechji duttori anu sceltu di cuncintrà si nantu à certe zone specifiche è ricunnosce chì u so gruppu di abilità puderia esse più utile in alcune situazioni.
L'ecunumia hà ancu ghjucatu un rolu impurtante, perchè i spezialisti di solitu guadagnavanu più redditi ch'è i medichi generali. I dibattiti trà specialisti è generalisti cuntinueghjanu, è sò stati alimentati da pocu tempu da quistioni liate à a riforma muderna di l'assistenza sanitaria.
AMBITU DI PRATICA
A pratica di a medicina include u diagnosticu, u trattamentu, a correzione, u cunsigliu o a prescrizione per qualsiasi malattia umana, malattia, ferita, infirmità, deformità, dolore, o altre condizioni, fisiche o mentali, reali o immaginarie.
REGULAMENTU DI A PROFESSIONE
A medicina hè stata a prima di e prufessioni à richiede una licenza. E leggi statali nantu à a licenza medica anu spiegatu u "diagnosticu" è u "trattamentu" di e condizioni umane in medicina. Ogni individuu chì vulia diagnosticà o trattà cum'è parte di a professione puderia esse accusatu di "praticà a medicina senza licenza".
Oghje, a medicina, cum'è parechje altre professioni, hè regulata à parechji livelli diversi:
- E Scole Mediche devenu rispettà e norme di l'Associazione Americana di Collegi Medici
- A Licenza hè un prucessu chì si svolge à u livellu statale in cunfurmità cù e leggi statali specifiche
- A certificazione hè stabilita attraversu urganizazioni naziunali cun esigenze naziunali consistenti per e norme di pratica prufessiunale minima
Licensure: Tutti i stati richiedenu chì i candidati à a licenza MD sianu diplumati di una scola medica appruvata è compie l'Esame di Licenza Medica di i Stati Uniti (USMLE) Passi 1 à 3. I Passi 1 è 2 sò cumpletati mentre in a scola di medicina è u passu 3 hè cumpletatu dopu qualchì furmazione medica (di solitu trà 12 à 18 mesi, secondu u statu). E persone chì anu guadagnatu i so diplomi medichi in altri paesi devenu ancu soddisfà questi requisiti prima di praticà a medicina in i Stati Uniti.
Cù l'introduzione di a telemedicina, ci hè stata a primura di cume trattà i prublemi di licenza di u statu quandu a medicina hè spartita trà stati per mezu di e telecomunicazioni. E lege è e linee guida sò state trattate. Alcuni stati anu recentemente stabilitu procedure per ricunnosce e licenze di i medici chì praticanu in altri stati in tempi d'emergenza, cume dopu uragani o terramoti.
Certificazione: I medici chì volenu specializassi devenu compie un ulteriore 3 à 9 anni di travagliu post-universitariu in a so area di specialità, poi passanu esami di certificazione di u bordu. A Medicina di Famiglia hè a specialità cù a più larga portata di furmazione è pratica. I duttori chì dicenu praticà in una specialità devenu esse certificati da u bordu in quella zona specifica di pratica. Tuttavia, micca tutte e "certificazioni" venenu da agenzie accademiche ricunnisciute. A più agenzie di certificazione credibili facenu parte di u Cunsigliu Americanu di Specialità Mediche. Parechji ospedali ùn permettenu micca à i duttori o i chirurghi di praticà nantu à u so bastone s'elli ùn sò micca certificati in bordu in una specialità adatta.
Medicu
- Tipi di fornitori di assistenza sanitaria
Situazione di a Federazione di Cunsiglii Medichi di u Statu. À propositu di FSMB. www.fsmb.org/about-fsmb/. Accessu à u 21 di ferraghju, 2019.
Goldman L, Schafer AI. Avvicinamentu à a medicina, à u paziente è à a prufessione medica: a medicina cum'è una professione amparata è umana. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 1.
Kaljee L, Stanton BF. Problemi culturali in cura pediatrica. In: Kliegman RM, Stanton BF, St. Geme JW, Schor NF, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 4.