U vinu (cum'è u iogurtu!) Cuntribuisce à un intestinu sanu
Cuntenutu
In l'ultimi anni, avemu vistu assai tituli chì dicenu chì l'alcol, è in particulare u vinu, ponu avè qualchì benefiziu maiò per a salute quandu cunsumatu cù moderazione - praticamente e più belle notizie di salute chì avemu intesu, bè, mai. Tonnellate di ricerche anu elogiatu benefici sani per u core assuciatu à beie uni pochi di bichjeri di vinu ogni settimana (in particulare rossu) è a vostra bevanda d'uva preferita hè stata ligata à un risicu più bassu di colpu è di malatie coronarie. (E, hè cunfirmatu: 2 Glasses of Wine Before Bed Help You Lose Weight.) Vede, sparte una buttiglia cù e donne à a cena ùn hè veramente nunda per sentenu culpèvule.
Ma sicondu un novu studiu da l'Università di Groningen in l'Olanda, avemu avà ancu più ragiuni per sentu bè per avè un vetru o dui quandu ghjunghjemu in casa da u travagliu. In più di l'alimenti più tradiziunali intestinali cum'è u yogurt (ehi, probiotici), u vinu hà ancu un impattu pusitivu annantu à a diversità microbiana in u vostru intestinu.
U studiu-in cui i ricercatori anu analizatu i campioni di feci di più di 1,000 adulti olandesi-anu partitu per esaminà cumu diversi alimenti influenzanu e cumunità microbiche di u nostru corpu, u delicatu equilibriu di batteri chì campanu nantu è in u vostru corpu aiutendu à trasformà l'alimentu, regulanu a vostra immune sistema, è in generale mantene tuttu funziona bè. Ci hè ancu alcune prove chì a diversità di a cumunità microbiana di u vostru corpu pò influenzà i disordini di l'umore è un spettru sanu di malatie cum'è a Sindrome di Ciotola Irritabile. In altre parolle, tene un sanu mischju di diversità hè in u vostru interessu. (Consultate 6 Modi per rinfurzà i boni batteri intestinali (oltre à manghjà iogurt).
I ricercatori anu trovu chì u vinu, u caffè è u tè prumove a diversità microbiana in u vostru intestinu. "Ci hè una bona correlazione trà diversità è salute: una diversità maiò hè megliu", spiega a duttore Alexandra Zhernakova, ricercatrice à l'Università di Groningen in Olanda è u primu autore di u studiu, in una dichjarazione.
Anu ancu trovu chì u zuccheru è i carbuidrati anu l'effettu esattamente oppostu, allora sì u vostru scopu hè di sciappà qualcosa di bonu per u vostru intestinu, stà luntanu da i lattini è sciappate u vostru bichjeru di rosé cun frutta affettata invece di furmagliu è crackers.