Seleniu in dieta

U seleniu hè una traccia minerale essenziale. Ciò significa chì u vostru corpu deve riceve stu minerale in l'alimentu chì manghjate. E piccule quantità di seleniu sò boni per a vostra salute.
U seleniu hè una traccia minerale. U vostru corpu ne hà bisognu solu in piccule quantità.
U seleniu aiuta u vostru corpu à fà proteine speciali, chjamate enzimi antioxidanti. Queste ghjucanu un rolu in a prevenzione di danni cellulari.
Alcune ricerche suggerenu chì u seleniu pò aiutà cù i seguenti:
- Impedisce certi cancri
- Prutegge u corpu da l'effetti velenosi di metalli pesanti è altre sostanze dannose
Più studii nantu à i benefici di u seleniu sò necessarii. Attualmente, piglià un supplementu di seleniu in più di e fonti alimentari di seleniu ùn hè micca raccomandatu attualmente per queste condizioni.
L'alimenti vegetali, cum'è e verdure, sò e fonti alimentari più cumuni di seleniu. Quantu seleniu hè in i vegetali chì manghjate dipende da quantu di u minerale era in u terrenu induve e piante crescenu.
I noci di Brasile sò una fonte assai bona di seleniu. Pesci, crustacei, carne rossa, cereali, ova, pollu, fegatu è agliu sò ancu boni fonti. E carni produtte da animali chì manghjavanu granu o piante chì si trovanu in un terrenu riccu di seleniu anu livelli più alti di seleniu.
U lievitu di birra, u germe di granu è i pani arricchiti sò ancu bone fonti di seleniu.
A mancanza di seleniu hè rara in e persone in i Stati Uniti. Tuttavia, a carenza pò accade quandu una persona hè alimentata per una vena (linea IV) per lunghi periodi di tempu.
A malatia di Keshan hè causata da una mancanza di seleniu. Questu porta à una anormalità di u musculu di u core. A malatia di Keshan hà causatu parechje morti zitelline in Cina finu à chì u ligame cù u seleniu hè statu scupertu è i supplementi sò stati dati.
Dui altri malatii sò stati ligati à a carenza di seleniu:
- A malatia di Kashin-Beck, chì si traduce in malatie articulari è bone
- Cretinisimu endemicu misedematosu, chì si traduce in disabilità intellettuale
I disordini gastrointestinali gravi ponu ancu influenzà a capacità di u corpu di assorbe u seleniu. Tali disordini includenu a malattia di Crohn.
Troppu seleniu in u sangue pò causà una cundizione chjamata selenosi. A selenosi pò causà perdita di capelli, prublemi di unghie, nausea, irritabilità, stanchezza, è lievi danni à i nervi. Tuttavia, a tossicità da u seleniu hè rara in i Stati Uniti.
I dosaggi per u seleniu, è ancu altri nutrienti, sò furniti in l'Adges di Riferimentu Dieteticu (DRIs) sviluppatu da u Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale in l'Istitutu di Medicina. DRI hè un termine per un inseme di assunzioni di riferenza chì sò aduprati per pianificà è valutà l'assunzioni di nutrienti di persone sane.
Quantu di ogni vitamina avete bisognu dipende da a vostra età è sessu. Altri fattori, cum'è a gravidanza è e malatie, sò ancu impurtanti. E donne chì sò incinte o chì allattanu anu bisognu di quantità più alte. Dumandate à u vostru duttore di salute quale quantità hè u megliu per voi. Questi valori includenu:
- Indennità dietetica raccomandata (RDA): U livellu mediu di assunzione cutidiana chì basta per risponde à i bisogni nutritivi di guasi tutti (97% à 98%) persone sane. Un RDA hè un livellu di assunzione basatu annantu à evidenze di ricerca scientifica.
- Intake Adequate (AI): Stu livellu hè stabilitu quandu ùn ci hè micca abbastanza evidenza di ricerca scientifica per sviluppà un RDA. Hè stabilitu à un livellu chì si pensa à assicurà abbastanza nutrizione.
Bebè (AI)
- 0 à 6 mesi: 15 microgrammi per ghjornu (mcg / ghjornu)
- 7 à 12 mesi: 20 mcg / ghjornu
I zitelli (RDA)
- Età 1 à 3: 20 mcg / ghjornu
- Età 4 à 8: 30 mcg / ghjornu
- Età 9 à 13: 40 mcg / ghjornu
Adulescenti è adulti (RDA)
- Maschi, 14 anni è più: 55 mcg / ghjornu
- Femine, 14 anni è più: 55 mcg / ghjornu
- Femmine incinte: 60 mcg / ghjornu
- Femmine chì allattanu: 70 mcg / ghjornu
U megliu modu per uttene a necessità quotidiana di vitamine essenziali hè di manghjà una dieta equilibrata chì cuntene una varietà di alimenti.
Seleniu - antioxidante
Mason JB. Vitamine, minerali traccia, è altri micronutrienti. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 218.
Istituti Naziunali di Salute. Scheda informativa di supplementu dieteticu: Seleniu. ods.od.nih.gov/factsheets/Selenium-HealthProfessional/. Actualizatu u 26 di settembre di u 2018. Accessu u 31 di marzu di u 2019.
Salwen MJ. Vitamine è oligoelementi. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 26.