Sovrose di bacitracina
A bacitracina hè una medicina antibiotica. Hè adupratu per tumbà i germi chì causanu infezioni. Piccule quantità di bacitracina sò sciolte in vaselina per creà unguenti antibiotici.
A sobredose di bacitracina si verifica quandu qualchissia inghjolle un pruduttu chì cuntene questu ingrediente o usa più di a quantità normale o raccomandata di u pruduttu. Questu pò esse per accidente o apposta.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia cun voi avete una esposizione, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjuntu direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison gratuita (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
A bacitracina pò esse velenosa in grandi quantità.
A bacitracina si trova in certi unguenti antibiotici senza prescrizione cum'è Neosporin. Pò esse ancu trovu in alcuni unguenti oculari prescritti.
A medicina vene ancu in una forma chì pò esse data cum'è un colpu in un musculu o attraversu una vena. Aduprallu in questu modu hè u modu più cumunu per una sovradosa.
A bacitracina hè assai sicura. Tuttavia, uttene in l'ochji pò causà rossi è qualchì dolore è prurito.
Manghjà bacitracina in grandi quantità pò causà dolore di stomacu è vomitu.
In rari casi, a bacitracina pò causà una reazione allergica, spessu rossi è pruriti di a pelle. Se a reazione hè severa, ci pò esse difficultà per inghjuttà o per respirà.
A bacitracina hè sempre usata cum'è antibioticu di tuttu u corpu (sistemicu) in parte di u mondu. S'ellu hè datu per iniezione, pò causà dolore in a zona di u colpu o una eruzione cutanea. Pò ancu causà nausea, vomitu, è midollo osseu è insufficienza renale.
E persone chì sò sensibili à a neomicina, un altru antibioticu adupratu nantu à a pelle, ponu ancu esse sensibili à a bacitracina.
Se avete una reazione à a bacitracina, smette di aduprà. Per e reazzioni gravi, cercate subitu assistenza medica d'urgenza.
Se u chimicu hè nantu à a pelle o in l'ochji, lavate cù molta acqua per almenu 15 minuti.
Se u chimicu hè statu inghjuttitu, date subitu à a persona acqua o latte. Ùn dà micca acqua o latte se a persona vomita o hà un livellu di vigilanza diminuitu.
Chjamate u centru di cuntrollu di velenu o u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911) per assistenza.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (cum'è l'ingredienti è a forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore di assistenza sanitaria misurerà è monitorizerà i segni vitali di a persona, cumprese a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Carbone attivatu
- Supportu di respirazione
- Fluidi intravenosi (dati per una vena)
- Lassativu
- Medici per trattà i sintomi
- Lavatu di a pelle è di l'ochji (irrigazione) se u pruduttu hà toccu questi tessuti è sò irritati o gonfiati
Se una reazione allergica si sviluppa è hè cuntrullata, a recuperazione hè assai prubabile. A sopravvivenza oltre 24 ore di solitu hè un segnu chì a recuperazione hè prubabile.
Sovradosamentu di unguentu Polysporin
Aronson JK. Bacitracina. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 807-808.
Meehan TJ. Avvicinamentu à u malatu avvelenatu. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 139.