Campho-Phenique overdose
Campho-Phenique hè una medicina senza prescrizione usata per trattà l'herpes labiale è i morsi di insetti.
A sovradosa di Campho-Phenique si verifica quandu qualcunu applica più di a quantità normale o raccomandata di sta medicina o a piglia per bocca. Questu pò esse per accidente o apposta. Inalazione di una grande quantità di fumi Campho-Phenique pò ancu causà sintomi.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun overdoses, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
Campho-Phenique cuntene sia canfora sia fenolu.
Per infurmazione nantu à i prudutti chì cuntenenu canfora sola, vedi u overdose di canfora.
Sia a canfora sia u fenolu sò in Campho-Phenique. Tuttavia, canfora è fenolu ponu esse trovati separatamente in altri prudutti.
Quì sottu sò sintomi di una sobredosi Campho-Phenique in diverse parti di u corpu.
AIRWAYS E LUNGS
- Respirazione irregulare
VESICA E RENI
- Pocu o micca pruduzzione d'urina
OCCHI, ARICCHI, NASU, È GOLA
- Brucia in bocca o in gola
VASSE DI CUORE E DI SANGUE
- Collapse (shock)
- Pressione sanguigna bassa
- Pulsu rapidu
SISTEMA NERVUOSU
- Agitazione
- Coma (mancanza di reattività)
- Convulsioni (crisi)
- Sturdimentu
- Allucinazioni
- Rigidità musculare o movimenti musculari incontrollati
- Stupor (cunfusione è lentezza mentale)
- Twitching musculi facciali
PELLE
- Labbri è unghie di culore turchinu
- Rossu di a pelle (da l'applicazione troppu à a pelle)
- Sudazione (estrema)
- Pella gialla
STOMACU È INTESTINI
- Dolore addominale
- Diarrea
- Sete eccessiva
- Nausea è vomitu
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca a persona à lancià, à menu chì un cuntrollu di velenu o un prufessore di a salute vi dicenu di fà. Per irritazione di a pelle o cuntattu cù l'ochji, lavate a zona cun acqua fresca per 15 minuti.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- U nome di u pruduttu (ingredienti è forza, se cunnisciutu)
- Quandu hè stata inghjuttita
- A quantità ingullita
U vostru centru di velenu lucale pò esse ghjuntu direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualsiasi parte di i Stati Uniti. Stu numeru di linea diretta naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i segni vitali di a persona, tra cui a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna. I sintomi seranu trattati.
E prove ponu include:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Fluidi intravenosi (IV, o attraversu una vena)
- Lassativi
- Medicina per trattà i sintomi
- L'irritazione di a pelle è di l'ochji pò esse trattata cun irrigazione d'acqua fresca è crema antibiotica, unguentu, o gocce d'occhi
- Supportu respiratoriu, cumpresu u tubu attraversu a bocca in i pulmoni è cunnessu à u ventilatore (macchina respiratoria)
A sopravvivenza passata 48 ore significa spessu chì a persona si recupererà. L'attacchi è i battiti cardiaci irregulari ponu cumincià di colpu, in pochi minuti da l'esposizione, è ponu u più grande risicu per a salute è a recuperazione.
Mantene tutti i medicinali in contenitori à prova di zitelli è fora di a portata di i zitelli.
Aronson JK. Paraffine. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 494-498.
Wang GS, Buchanan JA. Idrocarburi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 152.