Overdose di metadone

Methadone hè un analgésicu assai forte. Hè ancu usatu per trattà a dipendenza da l'eroina. A sobredose di metadone si verifica quandu qualchissia accidentalmente o intenzionalmente piglia più di a quantità normale o raccomandata di sta medicina. Questu pò esse per accidente o apposta.
A sobredose di metadone pò accade ancu se una persona piglia metadone cun certi analgesici. Questi analgesici includenu oxycontin, hydrocodone (Vicodin), o morfina.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun avete una sobredose, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
U metadone pò esse velenoso in grandi quantità.
I Medicini cù questi nomi di marca cuntenenu metadone:
- Dolofina
- Methadose
- Physeptone
Altri medicinali ponu ancu cuntene metadone. Quelli sopra includenu prudutti di metadone chì sò inghjuttiti o iniettati in una vena, musculu, o sottu à a pelle.
Quì sottu sò sintomi di una sobredosi di metadone in diverse parti di u corpu.
OCCHI, ARICCHI, NASU, È GOLA
- Picculi sculari
STOMACU È INTESTINI
- Custipazione
- Nausea è vomitu
- Spasmi di u stomacu o di l'intestini
CORU È SANGUE
- Pressione sanguigna bassa
- Pulsu debbule
LUNGS
- Prublemi di respirazione, cumprese una respirazione lenta, travagliata o pocu prufonda
- Mancu rispiru
SISTEMA NERVUOSU
- Coma (diminuitu livellu di cuscenza è mancanza di reattività)
- Cunfusione
- Disorientazione
- Sturdimentu
- Somnolenza
- Stanchezza
- Musculazioni
- Debbulezza
PELLE
- Unghie è labbra turchine
- Pelliccia freta è chjesa
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca a persona à lancià, à menu chì un cuntrollu di velenu o un prufessore di a salute vi dicenu di fà.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u medicamentu (forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i vostri segni vitali, inclusa a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- CT scan
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Fluidi attraversu una vena (da IV)
- Medicina per riversà l'effetti di u metadone (un antidotu) è per trattà altri sintomi
- Carbone attivatu
- Lassativu
- Supportu di respirazione, cumpresu u tubu per a bocca è cunnessu à una macchina di respirazione (ventilatore)
Quantu hè bonu qualcunu dipende da a quantità di velenu inghjuttitu è da a rapidità di u trattamentu. A più rapida assistenza medica hè data, megliu hè a possibilità di recuperu.
Se si pò dà un antidotu, a ripresa da una sobredose principia subitu. Tuttavia, postu chì l'effetti di metadone ponu durà circa un ghjornu, a persona stà di solitu in l'uspidale per a notte. Puderanu riceve parechje dosi di l'antidotu.
E persone chì piglianu una grande sovradosa ponu smette di respirà. Puderanu attacchi se ùn ottenenu micca l'antidotu rapidamente. Cumplicazioni cum'è pulmonite, danni musculari da stendu nantu à una superficia dura per un bellu pezzu, o danni cerebrali da a mancanza di ossigenu ponu causà invalidità permanente.
A morte pò accade in casi severi.
Aronson JK. Agonisti di u receptore oppioidi. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 348-380.
Kowalchuk A, Reed BC. Disturbi per l'usu di a sustanza. In: Rakel RE, Rakel DP, eds. Manuale di Medicina di Famiglia. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 50.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opioidi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.