Overdose d'oliu di ricinu
L'oliu di ricinu hè un liquidu giallu spessu adupratu cum'è lubrificante è in lassativi. Questu articulu discute l'avvelenamentu da ingolle una grande quantità (overdose) di oliu di ricinu.
Questu hè solu per l'infurmazione è micca per l'usu in u trattamentu o a gestione di una sovradosa vera. Sì avete una sobredose, duvete chjamà u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911) o u Centru Naziunale di Cuntrollu d'Avvelenamentu à u 1-800-222-1222.
Ricinus communis (pianta d'oliu di ricinu) cuntene a tossina ricina. Semi o fasgioli inghjuttiti interi cù a cunchiglia dura dura intatta tipicamente impediscenu l'assorbimentu di tossina significativa. A ricina purificata derivata da u castor bean hè altamente tossica è letale in piccule dosi.
Una grande quantità di oliu di ricinu pò esse velenosa.
L'oliu di ricinu vene da e sementi di a pianta d'oliu di ricinu. Si pò truvà in sti prudutti:
- Oliu di ricinu
- Alphamul
- Emulsoil
- Oliu di Ricinu Flavuratu Aromatizatu
- Laxopol
- Unisol
Altri prudutti ponu ancu cuntene oliu di ricinu.
I sintomi di una sobredose d'oliu di ricinu includenu:
- Crampi addominali
- Dolore di pettu
- Diarrea
- Sturdimentu
- Alucinazioni (rari)
- Svenimentu
- Nausea
- Mancanza di fiatu
- Eruzione cutanea
- Strintezza di a gola
L'oliu di ricinu ùn hè micca cunsideratu assai tossicu, ma e reazioni allergiche sò pussibule. Chjamate u centru di cuntrollu di velenu per l'infurmazioni di trattamentu.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (cum'è l'ingredienti è a forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore di assistenza sanitaria misurerà è monitorizerà i segni vitali di a persona, cumprese a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna. A persona pò riceve:
- Prove di sangue è urina
- ECG (elettrocardiograma o traccia di u core)
- Fluidi intravenosi (attraversu una vena)
- Medicina per trattà i sintomi
Nurmalmentu, l'oliu di ricinu duverebbe causà pochi prublemi. A ricuperazione hè assai prubabile.
Se a nausea, u vomitu è a diarrea ùn sò micca cuntrullati, pò esse una desidratazione seria è un sbilanciu elettroliticu (chimicu è minerale di u corpu). Queste ponu causà disturbi di u ritmu cardiacu.
Mantene tutti i chimichi, pulitori, è prudutti industriali in i so contenitori originali è marcati cum'è velenu, è fora di a portata di i zitelli. Questu hà da riduce u risicu di avvelenamentu è di sovradosaggio.
Overdose di Alphamul; Sovrose di Emulsoil; Overdose di Laxopol; Sovrose di Unisol
Aronson JK. Oliu di riciniu Polyoxyl. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier B.V .; 2016: 866-867.
Lim CS, Aks SE. Piante, funghi, è medicazione à base di erbe. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 158.