A so fascia di elettrografia
A so elettrografia di fasci hè un test chì misura l'attività elettrica in una parte di u core chì porta i signali chì controllanu u tempu trà i battiti di u core (cuntrazioni).
U fasciu di u so hè un gruppu di fibre chì portanu impulsi elettrichi attraversu u centru di u core. Sì sti signali sò bluccati, avete prublemi cù i battiti di u core.
L'elettrografia His bundle face parte di un studiu di elettrofisiologia (EP). Un cateteru endovenosu (linea IV) hè inseritu in u vostru bracciu da pudè esse datu medicinali durante u test.
L'elettrocardiogrammi (ECG) sò posti nantu à i vostri braccia è e so gambe. U vostru bracciu, u collu, o l'inguine serà pulitu è annudatu cù un anesteticu lucale. Dopu chì l'area hè inturidata, u cardiologu face un picculu tagliu in una vena è inserisce un tubu finu chjamatu cateteru in l'internu.
U cateteru hè spustatu cù cura per a vena finu in u core. Un metudu di raggi X chjamatu fluoroscopia aiuta à guidà u duttore versu u locu ghjustu. Durante a prova, site guardatu per ogni battimentu cardiacu anormale (arritmie). U cateteru hà un sensore à a fine, chì hè adupratu per misurà l'attività elettrica di u fasciu di u so.
Vi sarà dettu di ùn manghjà nè beie nunda per 6 à 8 ore prima di u test. A prova serà fatta in un uspidale.Alcune persone ponu avè bisognu di verificà in l'uspidale a notte prima di u test. Altrimenti, verificerete a mattina di u test. Ancu se a prova pò piglià un pocu di tempu, a maiò parte di a ghjente ùn hà micca bisognu di stà in l'ospedale per a notte.
U vostru duttore sanitariu spiegherà a prucedura è i so risichi. Duvete firmà un modulu di accunsentu prima di inizià a prova.
Circa una meza ora prima di a prucedura, vi darà un sedattivu leve per aiutà à rilassate. Puderete un vestitu d'ospedale. A prucedura pò durà da 1 à parechje ore.
Site svegliu durante a prova. Puderete sente qualchì disagiu quandu l'IV hè piazzatu in u vostru bracciu, è qualchì pressione in u situ quandu u cateteru hè inseritu.
Questa prova pò esse fatta per:
- Determinate se avete bisognu di un pacemaker o di un altru trattamentu
- Diagnostica l'aritmie
- Truvate u locu specificu induve i signali elettrichi attraversu u core sò bluccati
U tempu necessariu per i signali elettrichi per viaghjà per u fasciu di u so hè normale.
Un pacemaker pò esse necessariu se i risultati di i testi sò anormali.
I risichi di a procedura includenu:
- Arritmie
- Tamponatura cardiaca
- Embolisimu da coaguli di sangue à a punta di u cateteru
- Attacu di core
- Emorragia
- Infezzione
- Inghjulia à a vena o l'arteria
- Pressione sanguigna bassa
- Corsu
U so fasciu elettrogramma; HBE; U so registru bundle; Elettrogramma - U so fasciu; Arrhythmia - His; Blocu di u core - U so
- ECG
Issa ZF, Miller JM, Zipes DP. Anormalità di cunduzione atrioventriculare. In: Issa ZF, Miller JM, Zipes DP, eds. Aritmologia Clinica è Elettrofisiologia. 3a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 9.
Miller JM, Tomaselli GF, Zipes DP. Diagnosticu di aritmie cardiache. In: Zipes DP, Libby P, Bonow RO, Mann DL, Tomaselli GF, Braunwald E, eds. Malattia Cardiaca di Braunwald: Un Manuale di Medicina Cardiovascolare. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 35.