Nascita in acqua: chì hè, vantaghji è dubbi cumuni
Cuntenutu
A nascita nurmale in acqua riduce u dulore è u tempu di travagliu, ma per una nascita sicura, hè impurtante chì a nascita in acqua sia accunsentita trà i genitori è l'ospedale o a clinica induve u zitellu nascerà, mesi prima di u travagliu.
Alcune opzioni per uttene una nascita d'acqua sò l'usu di una piscina di plastica o una vasca da bagno, chì duverebbe esse a responsabilità di l'ospedale. U locu deve esse pulitu bè è l'acqua deve esse intornu à 36 ° C in ogni momentu, affinchì à a nascita, a temperatura sia piacevule per u zitellu.
U vantaghju principale di a nascita d'acqua hè a riduzione di u dulore durante u travagghiu è a necessità di ricorrere à a cesarea o ancu l'usu di ventose o pinze, prumove una consegna più naturale è menu traumatica per a mamma è u zitellu.
Principali vantaghji di a nascita d'acqua
I vantaghji principali di a nascita d'acqua per a mamma includenu:
- Sollievu di u Dolore, accelerazione è scurzamentu di u travagliu;
- Sensazione di leggerezza in l'acqua chì permette a più grande muvimentu durante u travagliu;
- Più sensu di sicurezza per esse capace di cuntrullà quale sò e pusizioni più comode da aduttà durante e cuntrazioni
- L'acqua calda prumove rilassamentu di i musculi cumpresu u perineu, ligamenti è articulazioni pelviche, facilitendu u partu;
- Sensazione diminuita di stanchezza durante u travagliu perchè i musculi in u corpu tendenu à esse più rilassati durante u prucessu;
- Più faciule per disconnect from the world around, pudendu capisce più facilmente i so bisogni i più primitivi;
- Meno gonfiore corpu tutale;
- A più grande soddisfazione persunale per participà attivamente à tuttu u travagliu, chì cuntribuisce à l '"empowerment" di e donne, in più di un sensu più grande di benessere, autostima è rilassamentu emotivu;
- Minore risicu di depressione postpartum;
- Facilitazione di l'allattamentu;
- Diminuisce a necessità di analgesia;
- Meno bisognu di episiotomia è lacerazione di u perineu, è altri intervenzioni durante u travagliu.
I vantaghji per u zitellu includenu una ossigenazione migliore di u fetu durante u travagliu è un momentu di traumatica menu nascita perchè ci hè menu luce è rumore artificiale è di solitu hè a mamma stessa chì a porta à a superficie per respirà è serà di sicuru u primu visu chì viderà, aumentendu u ligame trà ellu è a mamma.
Quale pò avè una nascita d'acqua
Ogni donna chì hà avutu una gravidanza sana è à pocu risicu, senza cumplicazioni durante a gravidanza è chì hà un zitellu altrettantu sanu, pò optà per un parturimentu naturale, in acqua. Cusì, hè pussibile avè una nascita d'acqua quandu a donna ùn hà micca pre-eclampsia, ipertensione, diabete, nascite gemelle o hà avutu prima una cesariana.
A donna pò entra in l'acqua à u principiu di e cuntrazzioni perchè se l'acqua calda aiuta à accelerà l'iniziu di u travagliu è a dilatazione cervicale, indicendu in pochi momenti chì u zitellu sia daveru da nasce.
Dumande cumune
Alcune di e dumande più cumuni in quantu à a nascita d'acqua sò risposte sottu.
1. U zitellu pò annegà si hè natu in acqua?
Innò, u criaturu ùn hè micca in periculu di affucassi perchè hà un riflessu d'annegamentu chì ùn li permette micca di inspirà finu à ch'ellu sia fora di l'acqua.
2. U risicu d'infezzione vaginale hè più grande quandu si nasce in acqua?
Innò, perchè l'acqua ùn entra micca in u vaginu è in più a cuntaminazione chì puderebbe accade durante i tocchi vaginali realizati da infermiere è ostetriche hè ridutta perchè stu tipu d'intervenzione hè assai menu in l'acqua.
3. Devi esse cumpletamente nudu in l'acqua?
Micca necessariamente, perchè a donna pò sceglie di copre i so seni, lascendu solu a parte di a vita nuda. Tuttavia, dopu a nascita u zitellu averà voglia di allattà è avè dighjà un senu liberu, pò aiutà in questu compitu. Se u to cumpagnu vole entre in l'acqua ùn hà micca bisognu à esse nudu.
4. Hè necessariu rade a zona genitale prima di parturisce?
Ùn hè micca necessariu di toglie cumpletamente i peli pubichi prima di a consegna, ma hè raccomandatu chì a donna elimini i peli in eccessu nantu à a vulva è ancu trà e gambe.