Test di anticorpi antitiroglobulini
L'anticorpu antitiroglobulina hè un test per misurà l'anticorpi à una proteina chjamata tiroglobulina. Sta proteina si trova in e cellule tiroide.
Un campione di sangue hè necessariu.
Vi pò esse dettu di ùn manghjà nè beie nunda per parechje ore (di solitu da a notte à a notte). U vostru duttore di salute pò monitoràvi o dilli di smette di piglià certi medicinali per un pocu tempu prima di u test, perchè ponu influenzà i risultati di u test. Ùn smette micca di piglià alcuna medicina senza prima parlà cù u vostru fornitore.
Quandu l'agulla hè inserita per tirà sangue, alcune persone sentenu un dolore moderatu. Altri si sentenu solu un pichju o un pichju. Dopu, ci pò esse qualchì palpitante o una leggera contusione. Questu prestu si ne và.
Questa prova aiuta à rilevà possibili prublemi di tiroide.
L'anticorpi antitiroglobulini ponu esse un segnu di danni à a glàndula tiroidea causati da u sistema immune. Pò esse misurati se a tiroidite hè suspettata.
A misurazione di i livelli di anticorpi tiroglobulina dopu u trattamentu per u cancheru di a tiroide pò aiutà u vostru fornitore à decisu quale hè u megliu test per monitoràvi per una ricurrenza di u cancheru.
Un risultatu di test negativu hè un risultatu normale. Significa chì nisun anticorpu à a tiroglobulina si trova in u vostru sangue.
I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Alcuni laboratori usanu diverse misurazioni o testanu diversi campioni. Parlate cù u vostru fornitore nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.
Un test pusitivu significa chì l'anticorpi antitiroglobulini si trovanu in u vostru sangue. Puderanu esse presenti cù:
- Malatia di Graves o tiroide eccessiva
- Tiroidite da Hashimoto
- Tiroidite subacuta
- Tiroide underactive
- Lupus eritematosu sistemicu
- Diabete di tip 1
E donne incinte è i parenti di quelli chì anu tiroïdite autoimmune ponu ancu esse positivi per questi anticorpi.
Se avete un test pusitivu per l'anticorpi antitiroglobulini, questu pò rende più difficiule di misurà u vostru livellu di tiroglobulina cun precisione. U nivellu di tiroglobulina hè un test di sangue impurtante per determinà u risicu chì u cancheru di tiroide riprende.
Ci hè pocu risicu per piglià u sangue. E vene è l'arterie varienu in grandezza da una persona à l'altra è da un latu di u corpu à l'altru. Uttene un campione di sangue da alcune persone pò esse più difficiule chè da altri.
Altri rischi associati à u prelevamentu di sangue sò pochi ma ponu include:
- Sanguinamentu eccessivu
- Svenimentu o sintimentu stupitu
- Punture multiple per localizà e vene
- Hematoma (accumulo di sangue sottu a pelle)
- Infezzione (un ligeru risicu ogni volta chì a pelle hè rotta)
Anticorpu di tiroglobulina; Tiroiditis - anticorpu tiroglobulina; Ipotiroïdismu - anticorpu tiroglobulina; Tiroiditis - anticorpu tiroglobulina; Malatia di Graves - anticorpu tiroglobulina; Tiroide underactive - anticorpu tiroglobulina
- Analisi di sangue
Guber HA, Farag AF. Valutazione di a funzione endocrina. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 24.
Salvatore D, Cohen R, Kopp PA, Larsen PR. Fisiopatulugia di a tiroide è valutazione diagnostica. In: Melmed S, Auchus RJ, Goldfine AB, Koenig RJ, Rosen CJ, eds. Manuale di Williams di Endocrinologia. 14a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 11.
Weiss RE, Refetoff S. Prove di funzione tiroidea. In: Jameson JL, De Groot LJ, de Kretser DM, et al, eds. Endocrinologia: Adultu è Pediatricu. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 78.