Sgabellu Gram tinta
Una macchia Gram di feci hè un test di laboratorio chì utilizza diverse macchie per rilevà è identificà i batteri in un campione di feci.
U metudu di a tinta Gram hè qualchì volta adupratu per diagnosticà rapidamente infezioni batteriche.
Duvete raccoglie un campione di sgabelli.
Ci hè parechje manere di raccoglie u campione.
- Pudete catturà u sgabellu nantu à un involucru plasticu chì hè liberu postu sopra a tazza di toilette è tenutu in postu da u sedile di a toilette. Poi mette u campione in un contenitore pulitu.
- Un kit di test hè dispunibule chì furnisce un tessutu igienicu speciale chì aduprate per raccoglie u campione. Dopu avè raccoltu u campione, u mettite in un contenitore.
- Ùn pigliate micca campioni di feci da l'acqua in a tazza di toilette. Fà questu pò causà un risultatu di prova imprecisu.
Ùn mischjà micca urina, acqua, o tissutu igienicu cù u campione.
Per i zitelli chì portanu pannolini:
- Fate u pannolinu cù un involucru plasticu.
- Pone a pelliccia plastica in modu da impedisce l'urina è e feci da mischjassi. Questu furnisce un campione megliu.
U vostru duttore di salute vi darà struzzioni nantu à quandu è cumu per restituisce u campione.
U campione hè inviatu à un laburatoriu. Una piccula quantità hè sparta in un stratu assai finu nantu à un vetru vetru. Questu hè chjamatu un frottu. Una serie di macchie speciali sò aghjunte à u campione. U membru di a squadra di laburatoriu guarda a macchia maculata sottu u microscopiu per verificà a presenza di batteri. U culore, a dimensione è a forma di e cellule aiutanu à identificà i batteri specifici.
Un fruttu di laburatoriu hè indolore è ùn implica micca direttamente a persona chì hè testata.
Ùn ci hè micca discomfortu quandu un campione di feci hè raccoltu in casa perchè implica solu funzioni intestinali normali.
U vostru fornitore pò ordinà stu test per aiutà à diagnosticà una infezione intestinale o una malattia, à volte implicendu diarrea.
Un risultatu nurmale significa solu batteri nurmali o "amichevuli" sò stati visti nantu à u vetru macchiatu. Ognunu hà batteri amichevuli in l'intestini.
I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Parlate cù u vostru fornitore nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.
Un risultatu anormale significa chì una infezzione intestinale pò esse presente. E culture di e feci è altri testi ponu ancu aiutà à diagnosticà a causa di l'infezzione.
Ùn ci hè micca risichi.
Gram tinta di feci; Feci tinta Gram
Allos BM. Infezzioni Campylobacter. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 303.
Beavis KG, Charnot-Katsikas A. Raccolta è manipolazione di campioni per a diagnosi di malatie infettive. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 64.
Eliopoulos GM, Moellering RC. Principii di a terapia anti-infettiva. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive, Edizione Actualizata. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2015: chap 17.
Haines CF, Sears CL. Enterite infettiva è proctocolite. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. Sleisenger and Fordtran's Gastrointestinal and Liver Disease: Fisiopatologia / Diagnosi / Gestione. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 110.