Test di ovulazione in casa
Un test di casa di l'ovulazione hè adupratu da e donne. Aiuta à determinà u tempu in u ciclu mestruale quandu hè incinta u più prubabile.
U test rileva una crescita di l'ormone luteinizante (LH) in l'urina. Un aumento di questu ormone signala l'ovariu per liberà l'ovu. Questa prova in casa hè spessu usata da e donne per aiutà à prevede quandu una liberazione d'ovu hè probabile. Hè quandu a gravidanza hè più probabile chì accada. Questi kit ponu esse acquistati in a maiò parte di e drogherie.
I test di urina LH ùn sò micca listessi chè in i monitor di fertilità in casa. I monitor di fertilità sò dispositivi digitali di manu. Predicenu l'ovulazione basata nantu à i livelli di elettroliti in saliva, i livelli di LH in urina, o a temperatura di u vostru corpu basale. Quessi dispositivi ponu conservà l'infurmazioni di l'ovulazione per parechji cicli mestruali.
I kit di test di previsione di l'ovulazione venenu u più spessu cun cinque à sette bastoni. Puderete bisognu di testà per parechji ghjorni per rilevà una surghjente in LH.
U tempu specificu di u mese chì cuminciate à pruvà dipende da a lunghezza di u ciclu mestruale. Per esempiu, se u vostru ciclu nurmale hè di 28 ghjorni, duverete principià a prova u ghjornu 11 (Vale à dì, l'undicesimu ghjornu dopu à avè principiatu u vostru periodu.). Se avete un intervallu di cicculu diversu da 28 ghjorni, parlate cù u vostru duttore di salute nantu à u tempu di a prova. In generale, duvete cumincià à pruvà 3 à 5 ghjorni prima di a data prevista di l'ovulazione.
Duvete urinare nantu à u bastone di prova, o mette u bastone in urina chì hè stata raccolta in un contenitore sterile. U bastone di prova trasformerà un certu culore o mostrerà un segnu pusitivu se si rileva una surghjente.
Un risultatu pusitivu significa chì duverebbe ovulà in e prossime 24 à 36 ore, ma questu ùn pò micca esse u casu per tutte e donne. U librettu chì hè inclusu in u kit vi dicerà cumu leghje i risultati.
Pudete mancà a vostra surghjente se vi manca un ghjornu di test. Puderete ancu ùn esse capace di rilevà una surghjente se avete un ciclu menstruale irregulare.
Ùn beie micca una grande quantità di liquidi prima di aduprà u test.
E droghe chì ponu diminuisce i livelli di LH includenu estrogeni, progesterone è testosterone. L'estrogeni è a progesterona ponu esse truvati in pillule di cuntrollu di nascita è in terapia di sostituzione ormonale.
U citrate di clomifene di droga (Clomid) pò aumentà i livelli di LH. Questa droga hè aduprata per aiutà à scatenà l'ovulazione.
U test implica urinazione normale. Ùn ci hè nè dolore nè disconfortu.
Questa prova hè più spessu fatta per determinà quandu una donna ovulerà per aiutà in difficoltà à rimanere incinta. Per e donne cù un ciclu menstruale di 28 ghjorni, sta liberazione si face nurmalmente trà i ghjorni 11 è 14.
Sì avete un ciclu menstruale irregulare, u kit vi pò aiutà à dì quandu site ovulatu.
U test di casa di l'ovulazione pò ancu esse adupratu per aiutà à adattà e dosi di certi medicinali cum'è droghe per a sterilità.
Un risultatu pusitivu indica una "surghjente LH". Questu hè un segnu chì l'ovulazione pò accade prestu.
Raramente, falsi risultati pusitivi ponu accade. Ciò significa chì u kit di teste pò falsamente prevede l'ovulazione.
Parlate cù u vostru fornitore se ùn pudete micca rilevà una sovratensione o ùn lasciate micca incinta dopu aduprà u kit per parechji mesi. Puderete bisognu di vede un specialistu di sterilità.
Test di urina di l'ormone luteinizante (test di casa); Test di previsione di l'ovulazione; Kit predittore di ovulazione; Immunoanalisi urinarii LH; Test di previsione di l'ovulazione in casa; Test di urina LH
- Gonadotropini
Jeelani R, Bluth MH. Funzione riproduttiva è gravidanza. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 25.
Nerenz RD, Jungheim E, Gronowski AM. Endocrinologia riproduttiva è disordini cunnessi. In: Rifai N, Horvath AR, Wittwer CT, eds. Manuale di Tietz di Chimica Clinica è Diagnosticu Moleculare. 6a ed. St Louis, MO: Elsevier; 2018: chap 68.