Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 4 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Top 10 Foods You Should NEVER Eat Again!
Video: Top 10 Foods You Should NEVER Eat Again!

Cuntenutu

1. Spazzulà troppu forte

Aduprà una spazzola à denti à ferma ferma è troppu pressione pò usà permanentemente u smaltu protettivu (scatenendu sensibilità è cavità di i denti) è pruvucà recing gums. Invece, aduprate una spazzola suave è movimenti di scrubbing suave è circular per dui minuti almenu duie volte à ghjornu. Quandu si compra un spazzolinu à denti, cunsiderate chì e teste compatte si movenu u più faciule intornu à e piccule bocche è e maniglie lunghe è flessibili sò megliu cà quelle corte è rigide per ghjunghje à i molari.

Ancu da cunsiderà: Andendu electricu. Perchè facenu a parte dura per voi (è a facenu currettamente), i spazzolini elettrichi ponu aiutà à rimuovere più placca chè e spazzole manuali. Un studiu di u 1997 publicatu in u Journal of Clinical Dentistry hà mostratu chì i spazzolini elettrichi anu miglioratu a salute parodontale in adulti cù prublemi di gomme.


2. U dentifriciu sbagliatu

Certi dentifrici, in particulare quelli designati "control di tartaru", sò troppu abrasivi. Tuttu ciò chì si sente grintoso pò erosione smalti è causà recing gums. U fluoru hè l'unicu ingredientu chì avete bisognu. I dentifrici raccomandati da dentisti includenu: Mentadent (3,29 $), Dentifriciu naturale Tom's of Maine (4 $) è Sensodyne Fresh Mint (4,39 $) per denti sensibili.

3. Floss perdente

I batteri nantu à i vostri denti ponu sviluppà in placca, a causa principale di cavità è di malatie di gomme, in 24 ore. U flossing una volta à ghjornu hè di primura per caccià a placca.

4. Bevi assai soda

E sodas carbonate - sia a dieta sia regulare - cuntenenu àcitu fosforicu, chì pò erosione i denti annantu à un periudu di tempu. Sè beie soda, aduprate una paglia per minimizzà u cuntattu cù i vostri denti è spazzole dopu.

5. Alimenti chì macchianu

L'esmalte di i denti hè cum'è una spugna. Tuttu ciò chì lascia una tacca in una tazza o in un piattu (per esempiu, caffè, tè, colas, salsa marinara, salsa di soia, vinu russu) darà à i denti un culore sordu è giallante cù u tempu. Dumandate à u vostru dentistu di sbiancà laser, sbiancà o Prophy Power, una nova prucedura in ufficiu in cui u bicarbonatu di sodiu (un agente sbiancante gentile) si mischia cun un putente getto d'acqua per levà e macchie senza rimuovere l'esmalte. Sè vo vulete usà un dentifrici blanchissant, cunzidira chì si ponu sbuccà i denti uni pochi sfumature, ma tendenu à esse duru nantu à l'esmalte.


6. Spuntinu frequenti

Ogni volta chì manghjate qualcosa, soprattuttu s'ellu hè un alimentu zuccheru o amidonatu, i battìri chì normalmente vivenu in bocca creanu acidi per scumpressà l'alimentu. Ma sti acidi ponu ancu attaccà i denti, purtendu à a decadenza. Manghjà frutti è ligumi crudi, fermi (cum'è pomi è carotte) cun e dopu i pasti pò aiutà. (Parechji esperti dentali consideranu tali alimenti cum'è spazzolini di a natura per via di u so effettu detergente nantu à a placca).

A masticazione di gum senza zucchero dopu à manghjà pò ancu aiutà à prevene i cavità aumentendu u flussu di saliva, chì aiuta à lavà i batteri chì causanu cavità. Circate a gomma zuccherata cù Xylitol. Circadori à l'Università di Minnesota in Minneapolis anu trovu gomma chì cuntene u dolcificante naturale inibitu temporaneamente a crescita batterica chì porta à a decadenza.

7. Aduprà i denti cum'è arnesi

Strappà sacchetti di patatine aperte è allentà i nodi cù i denti pò purtà à crepe è rotture è dannà i riempimenti è u travagliu dentale esistente. Ancu risicatu: Masticà cubi di ghiacciu, candy bars congelati o caramelle dure.


8. Trascurà i prublemi

E gengive sanguinanti è u malu crònicu sò segni distintivi di a malatia di a gengiva. Per luttà l'alitu cattivu, beie abbastanza acqua per mantene a bocca umida (l'acqua è a saliva aiutanu à cuntrullà i batteri) è sguassate l'excedente di bacteria cù un raschiu di lingua. Per prevene l'hemorragia di gengive, spazzola è filo di ogni ghjornu. Sì i vostri sintomi persistenti più di pochi ghjorni, cunsultate u vostru dentistu.

9. Evite u dentista

Probabilmente avete familiarizatu cù i cunsiglii chì duvete pianificà e pulizie duie volte à l'annu - ma hè in realtà una raccomandazione arbitraria. Avà sapemu chì alcune persone anu daveru bisognu di vede un dentistu ogni trè mesi per tene à malu a malatia di a gomma.

10. Ignurendu e to labbre

Ùn importa micca quantu a vostra salute dentale sia grande, u vostru surrisu ùn brillarà ancu s'ellu hè inquadratu da labbre secche è incrinate. A pelle di labbra, chì hè più fina di l'altri pelle nantu à u corpu, hè propensa à a perdita di umidità, danni ambientali è cambiamenti dovuti à l'anziane. Aduprà un balsamo idratante ogni ghjornu aiuterà à mantene e labbra morbide è lisce.

Rivista per

Publicità

Fascinante

Cura di ferita chirurgica - chjusu

Cura di ferita chirurgica - chjusu

Un inci ione hè un tagliu attraver u a pelle fattu durante a chirurgia. Hè ancu chjamata "ferita chirurgica". Alcune inci ioni ò chjuche. Altri ò a ai longhi. A dimen ion...
Efavirenz

Efavirenz

Efavirenz hè adupratu cù altri medicamenti per trattà l'infezione da u viru di l'immunodeficienza umana (HIV). Efavirenz hè in una cla a di medicazione chjamati inibitori n...